Juuri nyt en haistele mitään. Tai no, ranteissa ja kämmenselissä on kyllä joitain hentoja häivähdyksiä kaikenlaista ihanaa.
Juon jotain punaista energiajuomaa (en juo kahvia ja minulla on järkyttävä kirjoitusurakka edessäni, pakko saada valmista aikaan sivukaupalla ja se tarkoittaa taas pitkällistä yötä myöten nakuttelua). Ajattelin viihdyttää itseäni tuon vastenmielisen pakottavan urakan aikana joillakin tuoksuilla. Ihan vain siis fiilistelyä, ensikosketuksen hakemista.
Mainittakoon, että vihaan kaikkea pakollista. Kaikki kivakin muuttuu ärsyttäväksi ja vastenmieliseksi minulle, kun siitä tehdään pakollista.
Toxu, minäkin haluaisin kerätä nimenomaan pulloja! Kun löydän jonkun ihanan tuoksun niin haluaisin siitä koko pullon omakseni. Tällä hetkellä ei vain ole varaa. Tosin olen nyt viime päivinä syytänyt valuuttaa menemään sampleihin enemmän, kuin laki sallii ja kärsin siitä kovaa krapulaa. Toisaalta se on minuun itseeni panostamista, saan valtavasti tyydytystä tuoksuelämysmatkoistani ja niistä kirjoittamisesta!
Taidanpa kokeilla oikein rekisteröityä tänne, jos tästä vaikka tulisi jotain oikeasti pysyvää.