Mulla on suurin osa noista näytteinä ja loput olen haistellut kaupoissa (tavaratalokamaa Amerikassa).
Annoin tupakkavanilja-kokopulloni miehelle.
Minusta Tom Ford on uusi Estee Lauder.
Ihan hyvin tehtyä tuoksuja joista on helppo pitää. Jonkinlainen sukupolvitunnusmerkki.
Eli mielestäni ikäisteni ja kaltaisteni naisten White Linen tai Private Collection.
Tuscan Leather on tuntemieni naisten parissa massasuosikki - vadelmanahka jossa on jänniä savuteen sävyjä.
Moni tuttu nainen ristiinpukeutuu kikatellen myös Grey Vetiveriin.
Nämä ovat turvallinen tapa leikkiä unisexiä ja genderblendausta - Tompan seksikkyys vetoaa molempiin sukupuoliin mutta ei säikäytä mummoakaan.
Ehkä hengaan liian kalliissa niche-kaupoissa, mutta nykyään on olemassa tosi laaja high end -niche ja nämä ovat siinä jengissä hinnaltaan täysin keskikastia.
Osa Tompista on erittäin keskinkertaisia tai jopa heikkoja. Mulla on esim. Jonquil de Nuit-näyte joka on lupaavasta nimestään (narsissi todella kääntää mun pään) huolimatta tosi yhdentekevä tuoksu.
Mutta Noir de Noir, Tobacco Vanille, Tuscan Leather ja moni muu ovat aidosti hienoja tuoksuja.
Ja kuitenkin tunnistettavan uniikkeja.
Mulla on kokopullo Diorin Leather Oudia ja käytän Oud Ispahania harva se päivä, mutta pitää sanoa että Tompat ovat jotenkin... sosiaalisesti hyväksyttävämpiä