Mä olen sitä mieltä että valitettavan moni teetuoksu on tylsä, mutta onneksi on sitten niitä yllättäjiäkin. Bvlgarin Omniassa en kyllä haista teetä, se on mielestäni erittäin lämmin, mausteinen ja puuterinen. Kaikkia Omnian flankkereita en ole tosin haistellut, sillä ne ovat mielestäni epäkiinnostavia eivätkä voi pärjätä alkuperäiselle (olikohan Omnia Crystalline se teeversio?). Pitäisi hankkia pullo Omniaa ennen kuin ne loppuvat maapallolta.
Bvlgarilla taitaa olla useampikin teetuoksu, mutta en nyt saa päähän muita nimiä Eau Parfumee au The Vert'n lisäksi kuin Blackin (jota en ole päässyt haistamaan vielä).
Elisabeth Ardenin Green Tea on hyvä esimerkki niistä tylsähköistä teetuoksuista, mutta siksi varmaan se onkin niin suosittu. Tommy Girl on mielestäni aika kiva, vaikkakaan ei mikään maata järisyttävä. Mutta juuri sellainen arkituoksu toimistoon. Burberryn The Beat on mielestäni samaa sarjaa, mutta aikuisempi. Fragrantica väittää Kezon Amourissa olevan alkutuoksussa teetä, mutta itse en ole huomannut sitä. Ehkä pitää ensi kerralla kiinnittää huomiota siihen tarkemmin, jos vaikka löytyisi. Siinä on kyllä ainakin teetuoksu joka ei mene sinne pliisujen arkituoksujen kategoriaan!
Oma henkilökohtainen suosikkini teetuoksuista on kyllä L'Artisanin The Pour Un Ete, ja uskoisin tykkääväni myös Tea For Twosta sillä siinä on paljon nuotteja josta pidän. Harmi ettei sitä enää saa.
Burberryn The Beat on ollut aikoinaan myös kovassa käytössä, mutta ei varsinaisesti kuulu suosikkeihini. Se vain on sellainen helppo valinta arkeen. Ehkä karkeasti voisin siis sanoa että pidän enemmän teetuoksuista joissa on sitä jotakin, lämpöä tai persoonaa. Sen sijaan ne perus raikkaat teetuoksut eivät säväytä juurikaan.