Tiia kirjoitti:
Blogihommat on jääneet kyllä ihan unohduksiin. Omassa blogissani oon aina vääntänyt omia muistiinpanojani mut toisaalta taas halunnut vaan tuoda omalta osaltani suomalaisittain vieraampia brändejä tunnetummiksi. Se vaan on aika tyhjänpäiväistä kun itse saa eniten irti tältä foorumilta. Enkä mä oikeastaan osaa "markkinoida" blogiani, ja varsinkaan foorumilaiset ei voi saada tuolta irti mitään uutta.. Et aika blaaaah koko homma. Vaikka oonkin aina tykännyt bloggaamisesta. Kai mulla menee aikaa nykyään enemmän toisen (salaisen) blogini parissa ja jossain Pinterestissä..

Kaikki muutkin kotimaiset tuoksublogit ovat valitettavasti hiljentyneet, blogisi ei ole ainoa.

Tämä on harmi, sillä vaikka notkunkin tällä foorumilla aivan liikaa, niin tykkään tosi paljon lueskella myös blogeja. Itse olen sitä mieltä että kyllä foorumilaiset (ainakin minä tällaisena noviisina, mutta uskoisin että muutkin) saavat blogeista jotain "irti". Ja onhan se aina mielenkiintoista lukea mitä mieltä joku muu on tuoksuista, meillä kaikillahan on omat mielikuvamme ja historiamme mihin peilaamme tuoksukokemuksiamme.