En mä tuoksumakuani häpeäkään, pidän sitä vaan epäsofistikoituneena.

Se on mulla vähän samanlainen asia kuin viinit. En häpeä ottaa valkoviiniä, pidän siitä huomattavasti enemmän kuin punkusta. Kuitenkin aika monilla viinimaku kehittyy niin, että aloitetaan makeahkosta valkoviinistä ja siirrytään siitä kohti punaista. Itse aloitin joskus pakon sanelemana juomaan viiniäkin akateemisissa juhlissa, aiemmin en tykännyt. Ensin meni makea tai puolimakea valkoviini, sitten puolikuiva, nyt menee mieluiten sekä puolikuiva että kuivakin muttei rutikuiva. Punkku on alkanut maistumaan hyvältä vasta pari kuukautta sitten.
Enemmänkin siis päänsisäinen arvostusongelma.
Varmaan osittain tässä on sitäkin, että tuoksumakuni ja ulkoinen habitukseni eivät oikein yleensä natsaa - teini-iästä asti kuljin mustissa ja se on yhä vallitseva väri minulla, vaikka mustaa kajalia ei enää kulukaan samaan tapaan. On käyty läpi metalli-Sonia, rock-Sonia ja gootti-Sonia, mutta ne kaikki käyttivät Escadan kesätuoksuja tai läpi vuoden. What?

No, mutta kun itse tykkää. Vähän itseironista huumoria siitä pitää silti repiä irti.

No mutta, niitä kuvia. Joukossa on kolme tyhjää pulloa, mutta olen halunnut säilyttää ne.

Tässä tämä makuuhuoneen ikkunalautahässäkkä. Dot komeilee siinä oikein etualalla.

Näissä kahdessa Iittalan Vitriinissä on miniatyyrejä ja sampleja. Vitriinit majailevat makuuhuoneessa myös.

Escada-kokoelmani makuuhuoneen meikkauspöydän viereisessä seinäsyvennyksessä. Eivät mahdu tuonne muiden joukkoon, niin ovat jossain muka-järjestyksessä tuossa. Island Kissin ilmestyttyä (2004) aloin keräämään näitä, enkä ole lopettamassa, vaikkei uusille ole mitään tarvetta. Se olisi aika tiukka paikka, jos Escada tekisi kesätuoksun, josta en pidä. Apua, mitä mä tekisin? Se olisi pakko jättää ostamatta. :/
Laskinkin ne sitten, tulos on 36 täyskokoista (joista 35 eri tuoksuja, yksi tuplakappale Ralph Laurenia on töissä), 6 miniatyyriä ja 12 näytettä. Aika hyvin veikkasin oikein.