eiffelintorni kirjoitti:
Oletteko haistelleet ja millaisia mielipiteitä herättää vanhojen klassikoiden nykyversiot, kuten Arpege, First, Rochas Femme ja Madame sekä Chloen Chloe ja Narcisse?
Entä Diorin reformuloidut kuten Miss Dior tai ne muutamat de Monsieur Dior jne uusintaversiot?
Onkohan nää ihan

?
Tai löytyiskö näihin kategorioihin jotain, mitä oikeasti voisitte suositella?
Jaa-a. Minä tykkään Miss Dior:sta. -luonnollisesti kukkia rakastavana. Mutta en oo tuota modernia putellia ostanut ku mulla kuitenki on Miss dior Cherie alkuperäisestä 50 ml ja Miss dior Cherie 2011 100 ml:n pullo. Nämä kaksi kyllä joo on eri tuoksut, mutta taas Miss dior Cherie 2011 ja uudesta Miss Dior.sta en löydä pahemmin eroavuuksia.

eli joo, miss dior on jees. Arpege mulla lienee myös moderni, pidän ehkä siitä jopa enempi mitä minun vintage eau de arpegesta. First:sta en tiiä onko sitä reformuloitu 2010 vuoden jäljestä, mutta se mitä mulla on- rakastan sitä! Sellaisessa metallisessa missä on hiutaleiden kuvia täyttö hässäkkä jossa neste on suht kullan kellertävää. Voihan se olla että se on jotain aiempaa erää, mutta se on ihana talvi pakkasten tuoksu.