Viimeksi tuli ostettua
Annick Goutalin Mandragore. Tama ketju on ilkean houkutteleva; tekisi mieli uusia tuoksuja taas :)
Mutta mulla on sellainen syyllisyydentunto nykyaan parfyymiostoksista:
a) En noin kahtena-kolmena paivaa viikosta voi enaa kayttaa hajuvesia koska olen labrassa itte ja se hairitsee tyota (d'uh!)
b) Jos ihastun johonkin tuoksuun niin tuntuu pikkuisen holmolta maksaa se mita siita laskutetaan koska mulla on nykyaan paaaaaljon selkeempi kasitys siita mita se itse parfyymi maksaa ja paljonko laskutetaan pakkauksesta, brandin nimesta jne.
c) Joskus tulee semmonen olo etta "kuuluisko mun edes kayttaa muitten brandien hajuvesia; eiks se oo pettamista?" mutta sitten ajattelen etta ei helkkari, kuinka moni muusikko kuuntelee vaan yhdenlaista musiikkia? Joten on mulla viela 70 pulloa hajuvetta ja niista vain 10 on oman brandin.
d) Olen viime aikoina itse tehnyt kolme tuoksua joita on pitanyt testata ja testata ja testata... (ja siita on tullut sellainen omituinen tyon ja mielihyvan yhdistelma; tottakai tykkaan niista mutta en enaa osaa ollenkaan tuoksutella niita sillalailla relasti; aina tulee tyoajatukset mieleen ja rupeen miettimaan etta pitaisko kuitenkin tehda jotain tolle happamahkolle viittaukselle juuri tuossa kymmenen minuutin kohdalla...).
Etta silleen. Mutta kylla ma viela ostelen - vaan paljon, paljon harvemmin! Kohta pitais taas ostaa uusi Daim Blond. Siita on enaa parin paivan kaytto jaljella.