Tänään on 31 Touko 2025, 12:41

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 716, 717, 718, 719, 720, 721, 722 ... 799  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 23 Syys 2014, 07:30 
Poissa

calypso kirjoitti:
Annick Goutalin Eau de Charlotte eilen. Yllätyin hieman kun luin että se julkaistiin vuonna 1982, en olisi ihan heti arvannut! Ei yhtään 80-lukulaisen oloinen tuoksu.

Annikki-vainaa kulkikin ihan omia polkujaan! :D Rouva ei edes yrittänyt tehdä mitään "ajan hermolla" olevia tuoksuja, vaan loi niitä itselleen ja rakkaimmilleen. Siksi ne varmaan ovatkin niin tunteisiin vetoavia.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Syys 2014, 20:14 
Poissa

Sumukorento kirjoitti:
Alkuviikolla kokeilin kerrostaa Balmain de Balmain & Tresor Midnight Rosen, ja ihastuin yhdistelmään niin paljon, että olen käyttänyt sitä koko viikon. Balmainin chypre anta potkua ja ihanan tammisammalpohjan, Tresor taas makean puuterista marjaa päälle. Olo on kuin mustaviinimarjapuskassa asuisi, viihdyn. :romance-heartsmiley:

Tää kuulostaa kyllä kokeilemisen arvoiselta kombolta :)

Mulla tänään taas Alien Essence Absolue. Orkkis-Alien tuntuu nyt liian riipivältä ja Aqua Chic liian saippuaiselta. Ahhh.

Fragrantica

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Syys 2014, 20:44 
Poissa

Lolita lempickan Lolita Lempickaa. Aika onnistunut sokko-ostos, sanoisin. Tosi vahva orvokki ja anis (ensimmäisestä tulee mieleen parin vuoden takainen suosikki Insolance), mutta kyllä jopa minä umpimaallikko sieltä vähän sitä lakua, vähän enemmän murattia ja tonkapapua ja ihan häivähdyksen kirsikkaa löydän.
Ai niin, rakastuin ensiminuuteilla. Tulee varmaan käytettyä tänä syksynä aika usein. :romance-heartsmiley:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Syys 2014, 23:40 
Poissa

Pitkästä aikaa Ambre Sultan. Mainio tuoksu, oikea mestariteos! :romance-heartsmiley:

En meinannut tunnistaa Njaalgahaisyeini sinua tuosta uudesta kuvasta. :D

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Syys 2014, 09:42 
Poissa

Minä olen joitain päiviä mennyt Jean Paul Gaultierin Classique Edtn kanssa. Tänään vaihdoin Rosinen Diabolo Roseen
:aurinko:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Syys 2014, 17:09 
Poissa

Ambre Sultan on kyllä niitä tuoksuja jotka jämähtävät ihoon. Jopa minun kuivaan ihooni, josta tuoksut yleensä katoavat suht nopeasti. Jotenka, jatkan siis tänäänkin Ambre Sultanin haistelua. Hauskaa muuten että tämä on tuoksu josta myös vanhempi kissani tykkää. Se muuttuu vieressä kiehnääjäksi ja syliin änkeäjäksi kun olen laittanut Ambre Sultania. :D Sama vaikutus on kyllä ollut joillain muillakin tuoksuilla, mm. Bal a Versailles ja Boucheron on aiheuttaneet samaa.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Syys 2014, 19:19 
Poissa

Koko viikko mennyt Voleur de Rosesin kanssa. :romance-inlove:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Syys 2014, 20:43 
Poissa

Rodriguezin myskiöljyä jo ties kuinka monetta päivää. Olen aivan koukussa. Ei ole tullut edes mieleen pitää mitään muuta.

Mmmh... Myskiöljy. Mikä ihana sana. Nam. Nam nam nam. Nam.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Syys 2014, 22:19 
Poissa

Päivällä hempeilin Venezia Pastellon parissa, mutta nyt ruiskuttelin ekaan testaukseen L'artisanin Traversee du Bosphoren.
Mä olen "niche-urani" alussa ja taas ollaan ihmetyksen ääressä. "Nuuh nuuh.. ompas jännä.. nuuh nuuh.. ei hitsi miten jännä.. nuuh nuuuuuuh.. tykkäänkö vai en.. snif snif.. taidan mä tykätä kun en lakkaa nuuhkimasta.. haluanko tuoksua tältä, en tiiä.. vielä.. nuuh nuuh......"
Mainstreamien kanssa kaikki on suoraviivaisempaa! :D Tiedän nopeasti pidänkö vai en. Jos pidän, tiedän nopeasti pidänkö paljonkin. Vai rakastunko peräti.
Nichejen kanssa olen aina jännän äärellä. Oikeasti mua välillä ihan jännittää ensimmäinen suihkaus ja ensimmäinen nuuhkaisu.
Mä luulen että mä tykkään tästä Traversee du Bosphoresta. Asia varmistuu ehkäpä parin, kolmen testauksen kuluessa. Mutta ensituntuma on sellainen että jään hyvillä mielin odottelemaan jatkoa :aurinko: Mun nenääni tässä on jotain hirmuisen kotoisaa, vaikken sitä vielä toistaiseksi osaa mitenkään kummemmin eritellä.

Muoks: Ääääh mitä mä kursailen. Tykkäänhän mä tästä. Mä tykkään tästä paljon. Alkuun oli vähän niinkuin olisi heitetty lasillinen viskiä naamalle, mutta nyt on viskit pyyhitty pois ja jäljellä on suloinen, pehmoinen, makeahko (mutta ei ällö makeahko) tuoksu josta en saa nenääni irti! :romance-heartsmiley: Mulle tulee melkein turvallinen olo kun haistelen tätä. Tulee mieleen mummola, vaikka tuoksu ei ole yhtään mummomainen.
"Sillage" on hyvin hyvin lähellä ihoa, mutta tuoksu tuntuu kestävän hiuksenhienona ihon pinnalla yllättävän sitkeästi.

Viimeksi muokannut Beata päivämäärä 24 Syys 2014, 23:08, muokattu yhteensä 1 kerran

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Mitä haistelet tänään?
ViestiLähetetty: 24 Syys 2014, 22:47 
Poissa

calypso kirjoitti:
Pitkästä aikaa Ambre Sultan. Mainio tuoksu, oikea mestariteos! :romance-heartsmiley:

En meinannut tunnistaa Njaalgahaisyeini sinua tuosta uudesta kuvasta. :D

Hihihihi! On se vähän eri maata, mut tuskin mua siitä(kään) kadulla tunnistais :)

Tänään Rihannan Rogue massaluentopäiväksi. Pelkäsin ihan hulluna saavani jonkin ruton siellä.

Fragrantica

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Syys 2014, 17:14 
Poissa

Tendre Jasmin -paketti tuli! Ihan söpö kiltti puhtojasmiini, mukana tulleen alekupongin saatan käyttää isompaan pulloon :)

Fragrantica

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Syys 2014, 17:56 
Poissa

Envy on ollut nyt päivän, mutta vaikka tätä kovasti rakastankin niin tänään se on ollut jotenkin huono valinta. Tänään sen raikkaus tuntuu pistävältä ja melkein tuntuu kuin nenää kirvelisi. Ei ne lempparitkaan aina toimi :doh:
Mä taidan kohta suihkun jälkeen hakeutua uudelleen Traversee du Bosphoren pariin. Meillä jäi selkeesti juttu vielä vähän kesken :pusi:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Syys 2014, 23:39 
Poissa

Tänään DSquared2 Potion. Ja ehkäpä huomennakin. :romance-heartsthree: Tarkoitus oli alunperin tarttua Au Masculinin Eau de Minuit -versioon, mutta tulinkin toisiin ajatuksiin.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Syys 2014, 08:38 
Poissa

Ihanaa Rosinen Secrets de Rosea :happy-cheerleadersmileygirl:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Syys 2014, 12:17 
Poissa

Shalimar Parfum Initial on ollut kokeilussa.
Alkuun nenää nyrpisti hyönteismyrkkymäisyys, mutta sen hälvettyä miellyin kyllä tuoksun puuterimaiseen muhkeaan vanilijaan ja lämpöön.
Mulla on ollut Shalimar joskus miljoona vuotta sitten. Sain sen joltain naistenlehdeltä kun menin kirjoittamaan sinne niin hyvän kirjoituksen mielipideosastolle. 8-)
En enää muista oliko edt vai edp, enkä myöskään tarkalleen miltä se tuoksui, miljoona vuotta kun on aika pitkä aika. Mutta muistan että se oli vanilijainen ja minusta tosi hienon naisen tuoksu ja tietenkin olin ylpeä että sain sen palkinnoksi omilla saavutuksillani :D
Pidän kyllä tästä Initialista, se on niin lämpöinen ja uhkea. Vahva, 1 suihkaus on todellakin riittävä.
Mutta kaikista eniten mielen päällä pyörii nyt että pitäisi päästä taas haistelemaan se Shalimar ilman lisänimikkeitä.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 716, 717, 718, 719, 720, 721, 722 ... 799  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]