Tänään on 30 Touko 2025, 08:01

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 718, 719, 720, 721, 722, 723, 724 ... 799  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 07 Loka 2014, 10:47 
Poissa

calypso kirjoitti:

Eilen haistelin La Petite Robe Noire edp:tä, kuten niin monina muinakin päivinä viime aikoina. On se vaan kerrassaan ihana tuoksu! :romance-inlove:

Munkin mielestä La Petit Robe Noire edp on aivan ihana tuoksu! Onneksi omassa näytteessä on vielä reilusti jäljellä, ettei pullon ostoa ihan vielä tarvitse miettiä. Luultavasti tuo tapaus on kyllä jossain vaiheessa pakko saada itselle ihan isona pullona. Tuollaista La Petiten tyyppistä tuoksua olen haikaillut, tuoksua jossa kirsikka toimisi mun iholla olematta mitenkään pistävä. Mulle tulee mieleen tuosta (kirsikka)liköörikonvehti, kerrassaan herkullinen liemi, voisin juoda sitä :känni:

Minulla tänään Spellbound iholla pitkästä aikaa.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 07 Loka 2014, 22:23 
Poissa

SL Chypre Rouge. Tämä on miulle syksy pullossa, jos mikä. Ja Twin Peaks tulee tästä myös aina mieleen, ja siinä lähinnä Black Lodgen tajunnan räjäyttävät tapahtumat. Toisaalta, myös jotkut Brian Enon levyt ovat kuin soundtrack Chypre Rougelle, ja sen halvaannuttavalle taialle.

Twin Peaksin paluuseen (2016) suhtaudun ristiriitaisin fiiliksin. Ehkä tuon kaikkien aikojen sarjan olisi voinut päättää siihen Dalen Bobisointiin...

Eri asia on se, olenko mie ees elossa kun uuden TP kauden aika koittaa. Ei välttämättä oikein hyvältä näytä. :D

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 08 Loka 2014, 15:37 
Poissa

Nyt mua rupes kiinnostaa Chypre Rouge, vaikka ehdinkin jo kyllästyä SL-testaukseen kun mikään ei tuntunut miellyttävän.
Twin Peaks -reboot ei taas kiinnosta kyllä yhtään. Ensinnäkin aito alkuperäinen Bob otti ja kuoli, toiseksi alan olla supertympääntynyt kaikkeen David Lynchiin ( :yrjö: ) ja kolmanneksi tälläkin hetkellä tehdään paljon kiinnostavaa uutta telkkaria ja leffaa, jota katselen paljon mieluummin. Tämmönen vanhan kierrätys ei vaan nappaa ja menevät vielä pilaamaan kaiken sen mikä alkuperäsessä oli hyvää. Hyisss. /muutosvastarinta

Tänään täällä haisee erittäin ryssännahkamainen uusi laukku! Missähän nää Royal Republiqit tehdään... Tässä kuussa olen joka viikko jossain, joten varusteisiin piti investoida. Parfyymina tylsän turvallisesti mutta piristävästi Alien Aqua Chic -13, jonka ansiosta en repinyt housujani, kun lainapyörästä hajosi takapyörän käsijarru.

Fragrantica

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Loka 2014, 12:44 
Poissa

Löysin eilen kirpparilta kahdella eurolla Yves Rocherin Secrets D'Essence-sarjaan kuuluvan Nerolin.
Appelsiininkukka on ihan hiipien alkanut kiehtoa nuottina enemmän ja enemmän, siinä on jotain hemmetin koukuttavaa, ja tässä tuoksussa on mun mielestä nätti versio siitä.
Olen oikein tyytyväinen tähän. Eli siis tänään haistelen Yrkän Nerolia.

Toxulla on todella sexy uusi profiilikuva! :laughing-rolling:
Onko kukaan ikinä sanonut sulle että näytät aika paljon Modern Talkingin blondimmalta puoliskolta?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Loka 2014, 18:02 
Poissa

Ai se on se! Ensiksi ajattelin Europen vokalistia :oops: .

Sahara Noir. Sopii tämmöiselle kääkälle kuin sinappi ruisleivälle.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Loka 2014, 19:36 
Poissa

Mulla ollut Sublime edt
Toxulla on kyllä hieno uus kuva :obscene-drinkingcheers:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Loka 2014, 20:36 
Poissa

M7. Tuoksun nimihän tulee siitä, kun yks ämmä sai kerran seitsemän oikein lotossa.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Loka 2014, 02:10 
Poissa

M7 Oud Absolu ollut täällä tänään. Pohja paljastaa tässä makean pölymäisen, kaakaomaisen juonteen, ambrasta ja ties mistä johtuen. Loistava, addiktiiviinen tuoksu. Luulen että tämä hurmaa suolapatsaatkin.

Arvatkaa monta olutta olen juonut? Tosi monta. Ehkä 38 000. Parhaillaan kajareissa pauhaa eräs upeimmista Leevin biiseistä koskaan - Elisenda.

Ihan kiva olo. :P

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Loka 2014, 12:49 
Poissa

Tänään Monegalin Agar Musk. Suoraan sanottuna en yleensä välitä suolaisesta vivahteesta tuoksussa, se käy pidemmän päälle ärsyttämään. Muutama poikkeus on ja Agar Musk yksi niistä.

Tällä viikolla minut on ehdollistettu pahasti, tartten säkillisen vadelmaveneitä ja mieluummin heti!

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Loka 2014, 15:37 
Poissa

Eilen ja tänään Le Petite Robe Noire.
Olin eilen vanhan ystävän luona viettämässä tyttöjen iltaa. Hän sanoi että mulla on vähän liikaa hajuvettä. Ryntäsin vessaan hinkkaamaan ranteet, mutta La Petite ei halunnut jättää mua. Kyllä se siitä vähän hälveni. Mua hävetti niin. Onneksi ystävä sanoi kuitenkin että on se ihan hyvä tuoksu.
Hänkin suihkautti baariin lähtiessämme vähän hajuvettä, en huomannut huppelissa kysyä mikä tuoksu. Sellainen kevyt ja hedelmäinen tuoksuvana hänen perässään kulki.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 13 Loka 2014, 00:06 
Poissa

Illan päälle söpöyden nälkään VC&A Féerie :)

Fragrantica

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 13 Loka 2014, 00:06 
Poissa

toxu kirjoitti:
SL Chypre Rouge. Tämä on miulle syksy pullossa, jos mikä. Ja Twin Peaks tulee tästä myös aina mieleen, ja siinä lähinnä Black Lodgen tajunnan räjäyttävät tapahtumat. Toisaalta, myös jotkut Brian Enon levyt ovat kuin soundtrack Chypre Rougelle, ja sen halvaannuttavalle taialle.

Twin Peaksin paluuseen (2016) suhtaudun ristiriitaisin fiiliksin. Ehkä tuon kaikkien aikojen sarjan olisi voinut päättää siihen Dalen Bobisointiin...

Eri asia on se, olenko mie ees elossa kun uuden TP kauden aika koittaa. Ei välttämättä oikein hyvältä näytä. :D

Hyvä myyntipuhe Chypre Rougelle! Syksy ja Twin Peaks kiinnostaa. Molemmat synkkiä ja karmeita, mutta kiehtovia. Twin Peaksin paluu sen sijaan ei kiinnosta. En omista telkkaria, enkä katso sarjoja netistä, eikä vanhan loistosarjan uudelleenlämmitys voi olla mitään muuta kuin floppi.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 13 Loka 2014, 00:11 
Poissa

Beata kirjoitti:
Eilen ja tänään Le Petite Robe Noire.
Olin eilen vanhan ystävän luona viettämässä tyttöjen iltaa. Hän sanoi että mulla on vähän liikaa hajuvettä. Ryntäsin vessaan hinkkaamaan ranteet, mutta La Petite ei halunnut jättää mua. Kyllä se siitä vähän hälveni. Mua hävetti niin. Onneksi ystävä sanoi kuitenkin että on se ihan hyvä tuoksu.
Hänkin suihkautti baariin lähtiessämme vähän hajuvettä, en huomannut huppelissa kysyä mikä tuoksu. Sellainen kevyt ja hedelmäinen tuoksuvana hänen perässään kulki.

Turha hävetä tuoksuaan. Oikeasti uskon hänen tarkoittaneen että tuoksut selvästi jollekin mikä ei ole kukkaishedelmää eikä huuhteluainetta, ja se häiritsee hänen muunlaisiin tuoksuihin tottumatonta nykyaikaista suomalaista nenäänsä. ;) :chores-chopwood:

Minulla ei ole ollut kahteen päivään tuoksua. Tai no olihan minulla eilen vielä jäänteet perjantai-illan tuoksusta, joka oli Bvlgarin Black. Ehkäpä valitsen sen huomenna taas, tuntui että meillä jäi jotain kesken. Välillä on vain mukava pitää tuoksuttomia päiviä, nollata nenää.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 13 Loka 2014, 00:18 
Poissa

Heti tuon sanottuani tulikin mieleen kokeilla miltäs Paco Rabannen Ultrared Man tuoksuikaan minulla. Ja siis, hyvältähän se! :banana-linedance:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 13 Loka 2014, 04:11 
Poissa

Ah ihana calypso :romance-heartsmiley:
Ei mua hävetä enää, oon tässä kotona taas rauhassa pistellyt La Petite Robe Noirea menemään oikein reilulla kädellä :D
Liköörikonvehti.....

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 718, 719, 720, 721, 722, 723, 724 ... 799  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]