Tänään on 25 Touko 2025, 01:00

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 740, 741, 742, 743, 744, 745, 746 ... 799  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 19 Elo 2015, 20:57 
Poissa

Nykyinen YSL Opium edt. :romance-heartsmiley: Hankin vielä tästä sekä nykyisen edp:n että minkä tahansa vintagen.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Elo 2015, 09:08 
Poissa

Guerlainin klassista kolinaa, tällä kertaa Fleurs de Cèdrat :aurinko:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Elo 2015, 15:08 
Poissa

Hip Hei,

Mää oon löytänyt ihan mahtavan tuoksutalon ! I Profumi di Firenze !! Suurin osa mitä oon nyt testannu noista tuoksuita on oikein miellyttäviä, eivätkä tosiaankaan tuu sillain naamalle hierottuna.. Tälle päivää Acqua Mirabile Odorosa di Firenze :aurinko: :happy-cheerleadersmileygirl: :aurinko: :happy-cheerleadersmileygirl: :kiss: :kiss: :kiss: :romance-heartsmiley:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Syys 2015, 21:29 
Poissa

Suhauttelinpa tänään Sokkarilla Diorin uutta isoa miestentuoksulanseerausta eli Sauvagea. Olin vähän bongaillutkin netistä jo ei-niin-mairittelevia kuvauksia ja kokemuksia mutta en oikeasti arvannut että tää olis ihan ihan oikeasti näin... miesten Nivea-dödö. Toooooooodella basic ja vaikka monesti nykyisin puhutaan siitä kuinka etenkin nichemmällä puolella koko ajan ylemmäs kipuavat hinnat eivät useinkaan korreloi tuoksuelämyksen ja/tai laadun kanssa niin mun mielestä Sauvage on silti eräänlainen härskiyden huippu, mikään edullinenkaan kun se ei ole: "A radically fresh composition, dictated by a name that has the ring of a manifesto. That was the way François Demachy, Dior Perfumer-Creator, wanted it: raw and noble all at once. Natural ingredients, selected with extreme care, prevail in excessive doses. Radiant top notes burst with the juicy freshness of Reggio di Calabria Bergamot. Ambroxan, derived from precious ambergris, unleashes a powerfully woody trail. Sauvage is an act of creation inspired by wide-open spaces. An ozone blue sky sprawled above a rocky landscape, white-hot beneath the desert sun." (jostain pr-matskusta, lainasin NST:stä)

... :confusion-questionmarks: ... :laughing-rolling: ... :crying-yellow: ... :angry-steamingears:

Tuo kuvaus on aivan päätön! "Raw and noble" + "natural ingredients prevail in excessive doses" + "ambroxan unleashes a powerfully woody trail" >>> NOT! En voi käsittää että kukaan oma-aloitteisesti sokkona kuvais tätä sanoilla raw ja noble, luonnollisten ainesten oodeestä puhumattakaan. Ja itsehän tykkään ambroksaanista, mutta se määrä mitä tässä mahdollisesti/ehkä on, hukkuu kyllä näiden dihydromyrcenol-voittoisten NiveaForMenStressResist -aromien alle, eikä paljoa sieltä lohduta.

Ojensin testiliuskaa myös kahdelle muulle miehelle (ei tuoksuharrastajia) tänään ja toinen kommentoi että täähän haisee geneeriseltä miesten suihkugeeliltä ja toinen kommentoi että pistävän perus miestendödön hajuinen.

Käykääpä haistelemassa! :byää:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 05 Syys 2015, 11:00 
Poissa

Aiempi Diorin Higher on myös arvoitus, mikä siinä on erityisen laadukasta vaikkei se ihan uppohuonokaan ole.
Sport Homme ja Aqua Fahrenheit puolestaan ovat hyviä.
Jipii, eka viestini, täytyypä vielä testailla hymiöitä.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 05 Syys 2015, 19:53 
Poissa

Fougere Bengale. Heh. Vain itseäni viihdyttääkseni, laitoin englanninkielisen arvosteluni kääntäjän läpi, ja tämmöinen hassuus siitä seurasi:

---

" Myönnän olin herkkä tarpeeksi torjuttiin vuonna 2007 (kun se tuli ulos), jonka kuva ja konsepti hajuvettä itse: Kaikki jotka puhuvat tiikeri metsästys sai Under My Skin, ja olen oikeastaan ​​kokeillut tätä noin kaksi vuotta myöhemmin ...

Big Love ensi haistella sai minut unohtamaan huono tiikereitä ja likainen brittiläinen metsästäjät. Osti itse 100ml pullo heti.

FB on uskomattoman herkullinen. Tapa immortelle ja sivetti (siellä on hyvä torkkua näistä molemmat) sekoitetaan klassisia fougere pohja tekee tästä todella ainutlaatuinen hajuisia asia: Toki, se on joitakin yhtäläisyyksiä kuten hajusteet kuten Eau Noire ja Sables, mutta se haisee hyvin erilaisia end.

Haistan rusinoita, kuivattuja luumuja, märkä paalien, kostea olkea, lämmin turkis joidenkin villieläimen, piipputupakka ja curry-kaltaiset mausteet - joukossa joitakin muita asioita.

Saat Foody ja lähes Gourmand tuoksu tämä on poikkeuksellisen maskuliininen, vaikka se voisi tietysti olla kuluneet naisten, liian.

Kuten ehkä tiedätte tämän yhtiön pullot tulevat yllättävän täynnä ja epävakaa spray mekanismi. Tekee pieni haaste sovellus, koska tämä, kuten jotkut muut PDE hajuvedet, ovat hyvin vahvoja kuormien luonne. Yksi on melko helppo laukaista välttää overdoze ja näin ikävystyminen kohti tätä loistava tuoksu.

Todella upea juttu, ja jos koskaan on ollut sellainen asia kuin eläinöljy Gourmand, niin tämä on yksi.

Viisi paistaa tähteä. "

---

:mrgreen:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 06 Syys 2015, 15:34 
Poissa

Muglerin Bmen haistelussa. Mun nuhainen nenäni haistaa tästä patsulin ja suolaisen salmiakin. Taidankin laittaa tätä huomenna töihin. Päräyttävä kontrasti mekkoon ja korkokenkiin.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 08 Syys 2015, 19:01 
Poissa

Etro Palais Jamais :mrgreen: :romance-heartsmiley:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Syys 2015, 19:42 
Poissa
Site Admin

Loistava arvio Mukael!!!!

Mä oon jotenkin tosi mielikuvitukseton tuoksujen kanssa juuri nyt, In Love Again (hajoaa iltapäivään mennessä kitkeräksi höyräykseksi) tai ei mitään.

Kiire! Ensi viikolla pääsen Sisiliaan toivon mukaan...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Syys 2015, 17:59 
Poissa

Caronin Nuit de Noëlia

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Syys 2015, 16:18 
Poissa

Ryssännahkaa niskassa tänään. Passaa landelle niin mainiosti tämä eksklusiivi. Kukaan ei varmaan edes tajua, että ylläni on eau de toilette :mrgreen: .

Mikään voimanpesä tämä ei minulla todellakaan ole, mutta hentoista vanhan satulahuovan hajua jaksaa puhallella silloin tällöin pitkin päivää.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Syys 2015, 12:16 
Poissa

The Different Companyn Bois d'Iris. Tämä on usein jäänyt muiden iiristuoksujeni (Hiris, Iris Silver Mist) varjoon, mutta on nyt tehnyt vastaiskun.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Syys 2015, 14:57 
Poissa

Pääsinpä pitkästä aikaa vähän haistelemaan uusia mehuja, Zurichin lentokentällä.

Sauvage on tosiaan totaalisen mitäänsanomaton.

Miu Miun tuoksu on ihastuttavassa pullossa, en oikein päässyt tuosta vielä jyvälle. Tuoksui alkuun kielolle, hyvin vihreänkirpeällä tavalla, yllättävästi ihan omaa nenääni miellyttävästi. Melkeinpä pippurinen puu + vihreys ja aavistus raikkaita kukkia ehkä yleisvaikutelmana. Aika pelkistetyn oloinen, kestävä, isohkon pilven luova tuoksu. Luulen, että tämä tulee olemaan tulevaisuudessa yksi ylikäytetty tuoksu... ...on jollain tavalla sukulainen D&G Light Bluelle, iskee varmaan suureen yleisöön.

Sain kerrankin rauhassa nuuskia Jo Malonen valikoimaa läpi. En ehkä niinkään välitä noista iholla, liian simppeleitä makuuni (ainakin ilman kerrostamista), mutta huonetuoksuina useampikin voisi olla tosi toimiva. Ostin kotiin White Jasmine & Mint:in kesää jatkamaan, kynttilänä. Olisin itse asiassa valinnut uuden Mimosa & Cardamomin, oli jotensakin onnistunut yhdistelmä, kirpeän syksyinen maustekukka - mutta siitä oli vasta samplet nuuhkittavana, tuotteet olivat vielä matkalla. Wood Sage & Sea Salt oli myös toimiva huonetuoksu, samoin Incense & Embers, kuiva ja miellyttävä suitsuke.

Sitten olikin nenä niin tukossa, että oli turha jatkaa...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Syys 2015, 15:01 
Poissa

Kävin minäkin testaamassa Sauvagen... joo ei ansaitse tänä flanker nimeään.

Jätti kuitenkin mieliteon sitrukseen, ja kotona huomasin että Olfactive Studion Still Life on sitä, mitä Sauvage haluaisi olla.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Syys 2015, 16:36 
Poissa

DZING! :romance-inlove:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 740, 741, 742, 743, 744, 745, 746 ... 799  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]