Tänään on 11 Touko 2025, 12:06

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 24 Kesä 2012, 21:20 
Poissa

Tunnustan olleeni holtiton. Ensin ostin Diorin kauan havittelemani Portofinon ja vielä samalla viikolla No 5:sta elixir sensuel-version.. Tarttis kyllä nyt tosissaan laittaa kukkaro kiinni. :gay-rainbow:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Kesä 2012, 22:14 
Poissa
Site Admin

Tiia, Portofino on hyvä hankinta (varsinkin jos teillekin tulee kesä vielä) ja Femmaa ei tarvitse edes perustella ;)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Kesä 2012, 14:04 
Poissa

Guerlain:n Mitsouko Edp:n
Tämä on taas näitä klassikkoja minun makuuni.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Kesä 2012, 22:31 
Poissa

Mä pimahdin eilen illalla ja tilasin 2 (kaksi!) tuoksua sokkona, eli ilman minkäänlaista haistelukokemusta.

Tralalaa... :whistle:

Oon kerran aiemmin (vuosia sitten) tilannut yhden halvan tuoksun sokkona: Romeo Gigli Man, jota basenotesissa joku painokkaasti vakuutteli identtiseksi Hermesin Poivre Samarkandin kanssa. Paskat ollu. (Basenotesissa silti 18 positiivista, 1 neutraali ja 1 negatiivinen arvio. Jos olisin viitseliäs niin 2 negatiivista arviota.)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Kesä 2012, 22:37 
Poissa
Site Admin

Mitä tilasit?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Kesä 2012, 22:43 
Poissa

Yhden naisille markkinoidun, ja yhden miehille. Ei nicheä. Paljastan sit ku saan ne!

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Kesä 2012, 22:48 
Poissa

Shopping spree!

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Kesä 2012, 22:48 
Poissa

Meinasinkin juuri kysellä, että mitkä, mutta Gogol ehti ensin.

Kosmoskukka kirjoitti:
Guerlain:n Mitsouko Edp:n
Tämä on taas näitä klassikkoja minun makuuni.

Ostitko ihan uuden vai vanhempaa tuotantoa?

Mieli tekisi tehdä kanssa yksi sokko-ostos, Rochas Man. Sanottu, että olisi samanlainen New Haarlemin kanssa...jota en myöskään ole haistanut :D

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Kesä 2012, 22:52 
Poissa

Oho. Jännä nähdä, mikä vakuutti sinut jo pelkästään puheiden perusteella.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Kesä 2012, 23:13 
Poissa

Heh, ai. Juu kun noista kummastakaan ei oikein tahdo löytyvän näytteitä. :sad: Rochas ei olisi mikään törkeän kallis. Se kahvi mua houkuttelee, tosin voi olla, että tuo Rochas on liian makea. Tiedä sitten. Täytyy nyt katsoa. (Voi olla, että ostankin sillä rahalla yhden urheiluvaatteen ja katson tuota sitten joskus jostain ;) ) Onko sulla kokemusta noista?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Kesä 2012, 23:19 
Poissa

Kattelin just haisukaappiani ja mietiskelin pullomäärä/hankintabudjettijuttuja yms :think:

Vuonna 2011 hankin 9 uutta kokopulloa, joista 1 (Lush Twilight) myin kaverille, 1 (L'occitanen Immortelle) on vaihtamassa omistajaa, 1 (Goutalin Eau du Sud) on tyrkyllä myyntiin ja 1 (nostalgiapuuskassa hankittu cK Be jättipullo n. 22 eurolla) lahjoittanen kaverille. Lisäksi hankin 1 back up -putelin ja sain 1 pullon lahjaksi.

Vuonna 2012 oon hankkinut 3 uutta kokopulloa, joista yks 65% alennuksella ja yhdeksi lasken sen prkleen kalliin Amber Oudin vaikka travel spray setti olikin. Sit nää 2 sokkoa.

Hankinta/harkintalistalla killuu kyllä ikävästi kaikenlaista, moni vuosien 2011 ja 2012 julkaisu on ollu mulle poikkeuksellisen paha (tai siis hyvä)...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Kesä 2012, 23:22 
Poissa

Tuosta tuli mieleen, että mulla on Kosmoskukalta lainassa New Haarlem -näyte. Pitää testata.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Kesä 2012, 23:27 
Poissa

Jaakiem kirjoitti:
Oho. Jännä nähdä, mikä vakuutti sinut jo pelkästään puheiden perusteella.

Äh, olinpas minä pönttö. Eihän tämä minulle ollut ja ymmärsin tän muutenkin hieman väärin. Päänsärky tekee tyhmäksi, anteeksi.

Viimeksi muokannut Anna päivämäärä 26 Kesä 2012, 23:39, muokattu yhteensä 1 kerran

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Kesä 2012, 23:33 
Poissa
Site Admin

Mukael, listaa joskus wantejasi!
Ostaisin sulta Eau du Sudin pois mutta mulla on omakin kokopullo. Ja taitaa olla suurin osa näistä vielä kuolinpäivänäni...

Nyt Avignonia vuodetuoksuksi ja sielunmessun korvikkeeksi ;)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Kesä 2012, 23:43 
Poissa

Anna kirjoitti:
Heh, ai. Juu kun noista kummastakaan ei oikein tahdo löytyvän näytteitä. :sad: Rochas ei olisi mikään törkeän kallis. Se kahvi mua houkuttelee, tosin voi olla, että tuo Rochas on liian makea. Tiedä sitten. Täytyy nyt katsoa. (Voi olla, että ostankin sillä rahalla yhden urheiluvaatteen ja katson tuota sitten joskus jostain ;) ) Onko sulla kokemusta noista?

Menin ensin kokeilemaan lainasamplea New Haarlemista ja muistin hetken kuluttua, että onhan mulla se Rochas menkin jossain. On näissä paljon samankaltaista. Tuo NH on tummempi, tummaapaahtoa ilman maitoa, jopa suolainen ja lakritsainen kahvi. Rochas men tuntuu näin yhtä aikaa vertailtuna vaaleammalta, kuivalta ja puiselta. Rochasissa tuntuu ehkä enemmän laventeli ja tuoksu on muutenkin "saippuamaisempi" läheltä. Kumpikaan ei ole mielestäni varsinaisesti makea, että sitä ei tarvitse pelätä. Eivät ole karkkia, vaikka gourmandeja ovatkin.

Jos saisin itse valita näistä ilmaiseksi, niin ottaisin tuon New Haarlemin. Jos pitäisi maksaa, niin tuon Rochasin, tai oikeastaan olisin sitten ehkä ottamatta kumpaakaan, kun gourmandit eivät ole oikein mun juttu. Onko muilla kokemuksia molemmista?

Jotenkin laittaisin nämä samalle hyllylle kuin A*men ja Lolita Lempickan Au masculin. Ovatko ne sinulle mieluisia?

Raskisin kyllä irrottaa sulle pienen näytteen tuosta Rochasista, mutta mulla ei taida olla tällä hetkellä ainoatakaan vialia puhtaana.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 130  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]