Anna kirjoitti:
Heh, ai. Juu kun noista kummastakaan ei oikein tahdo löytyvän näytteitä.

Rochas ei olisi mikään törkeän kallis. Se kahvi mua houkuttelee, tosin voi olla, että tuo Rochas on liian makea. Tiedä sitten. Täytyy nyt katsoa. (Voi olla, että ostankin sillä rahalla yhden urheiluvaatteen ja katson tuota sitten joskus jostain

) Onko sulla kokemusta noista?
Menin ensin kokeilemaan lainasamplea New Haarlemista ja muistin hetken kuluttua, että onhan mulla se Rochas menkin jossain. On näissä paljon samankaltaista. Tuo NH on tummempi, tummaapaahtoa ilman maitoa, jopa suolainen ja lakritsainen kahvi. Rochas men tuntuu näin yhtä aikaa vertailtuna vaaleammalta, kuivalta ja puiselta. Rochasissa tuntuu ehkä enemmän laventeli ja tuoksu on muutenkin "saippuamaisempi" läheltä. Kumpikaan ei ole mielestäni varsinaisesti makea, että sitä ei tarvitse pelätä. Eivät ole karkkia, vaikka gourmandeja ovatkin.
Jos saisin itse valita näistä ilmaiseksi, niin ottaisin tuon New Haarlemin. Jos pitäisi maksaa, niin tuon Rochasin, tai oikeastaan olisin sitten ehkä ottamatta kumpaakaan, kun gourmandit eivät ole oikein mun juttu. Onko muilla kokemuksia molemmista?
Jotenkin laittaisin nämä samalle hyllylle kuin A*men ja Lolita Lempickan Au masculin. Ovatko ne sinulle mieluisia?
Raskisin kyllä irrottaa sulle pienen näytteen tuosta Rochasista, mutta mulla ei taida olla tällä hetkellä ainoatakaan vialia puhtaana.