Tänään on 12 Touko 2025, 01:49

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 18 Marras 2013, 08:14 
Poissa

Jaakiem kirjoitti:
Arto kirjoitti:
Viimeisin saapunut pullo oli Guerlainin Derby. Tilasin perjantaina Patou pour homme Heritagen, saapi nähdä milloin saapuu.

Oho. Onpa raskasta settiä. Respektiä. Itse olen rajoittanut kiinnostusta noihin ihan niiden hintojen vuoksi. Onko tuo Heritage siis se uudelleenjulkaisu? Olitko tutustunut noihin ennen tilausta? Niin ja tervetuloa foorumille minunkin puolestani.

Juurikin se uudelleen julkaisu, ei kuulemma mitään tekemistä originaalin kanssa. Tilasin ihan blind buyna sillä en ole alkuperäistä haistellut, joten ei voi ainakaan pahemmin pettyä.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 18 Marras 2013, 14:54 
Poissa

Arto kirjoitti:
Eli kyseessä on re-issue, en uskaltunut tilata originaalia "pilaantumisen" pelossa. Kaksi suihkausta kun aamulla laittaa niin koko päivän se kestää omalla ihollani.

Ok, kiitos, Arto! Oma kokemukseni originaaliin Derbyyn pohjautuu muuten aikaan, jolloin sitä vielä oli kaupoista saatavilla, niin että ainakin silloin se oli tuoretta :)

Joko muuten testasit uuden Patou pour Hommen?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 18 Marras 2013, 15:38 
Poissa

Jules kirjoitti:
Arto kirjoitti:
Eli kyseessä on re-issue, en uskaltunut tilata originaalia "pilaantumisen" pelossa. Kaksi suihkausta kun aamulla laittaa niin koko päivän se kestää omalla ihollani.

Ok, kiitos, Arto! Oma kokemukseni originaaliin Derbyyn pohjautuu muuten aikaan, jolloin sitä vielä oli kaupoista saatavilla, niin että ainakin silloin se oli tuoretta :)

Ei ole pottu vielä Essenzalta tullut, perjantaina tilasin.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 18 Marras 2013, 16:45 
Poissa

Arto kirjoitti:
Jules kirjoitti:
Arto kirjoitti:

Ei ole pottu vielä Essenzalta tullut, perjantaina tilasin.

Selvä pyy! Annahan sitten palautetta.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Marras 2013, 19:31 
Poissa

Laitoin Essenzalta tilaukseen samplet xerjoff 17/17 Hommesta ja Creedin Spice and Woodista. Robes08 Youtubesta ylistänyt ainakin Hommea, saas nähdä miten käy...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Marras 2013, 13:32 
Poissa

Kallein sokko-ostokseni ikinä, eli meninpä tilaamaan sitten Tea for Twon. Ihastuin joskus sen nuotteihin ja siitä kirjoitettuihin kuvauksiin ihan täysin, mutta en ole uskaltanut testata, kun olen pitänyt tuoksua lakkautettuna jo hyvän tovin.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Marras 2013, 22:43 
Poissa

pihlaja kirjoitti:
Kallein sokko-ostokseni ikinä, eli meninpä tilaamaan sitten Tea for Twon. Ihastuin joskus sen nuotteihin ja siitä kirjoitettuihin kuvauksiin ihan täysin, mutta en ole uskaltanut testata, kun olen pitänyt tuoksua lakkautettuna jo hyvän tovin.

Tuota minäkin olen harkinnut, mutta vielä olen pystynyt vastustamaan. Veikkaan kyllä että tuo tulee sokkona tilattua, sillä yhteen väliin metsästin tuota ympäri nettiä ja mietin että kuinka paljon olisin tuosta sokko-ostoksesta valmis maksamaan.. Kerro sitten mitä pidit? ;)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Marras 2013, 15:02 
Poissa

Kun sokkotilauksista on ollut puhe, niin ajattelin juhlistaa erinäisten projektien valmistumista tilaamalla jotain ihan summassa! Mitä sanotte, uskaltaako Coromandelin tilata eBaysta? Mihin kannattaa vetää raja? %D

Fragrantica

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Marras 2013, 15:35 
Poissa

En tilaa merkkituotteita aasialaisilta eBay-myyjiltä. Jos on kauppa katselisin valikoimaa kokonaisuutena. Sekä kaupalta, että yksityisiltä lukisin tuossa tapauksessa palautteet huolella läpi.

Coromandel on sen verran niche, että varsinaisia kopioita ei välttämättä ole liikkeellä ollenkaan. Kopiointi kannattaa vaan, jos potentiaalista ostajakuntaa on todella paljon.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Marras 2013, 16:00 
Poissa

Njaalgahaisyeini kirjoitti:
Kun sokkotilauksista on ollut puhe, niin ajattelin juhlistaa erinäisten projektien valmistumista tilaamalla jotain ihan summassa! Mitä sanotte, uskaltaako Coromandelin tilata eBaysta? Mihin kannattaa vetää raja? %D

MUlla ois yks ylimääräinen, kurkkaas sähköpostiisi. :romance-heartsmiley:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Marras 2013, 16:24 
Poissa

Kosmoskukka kirjoitti:

MUlla ois yks ylimääräinen, kurkkaas sähköpostiisi. :romance-heartsmiley:

Kiitti!!!!!!!!! Tosin tää ei ehkä mee "summassa" shoppailuksi vielä, eli pitää sit keksiä jotain muutakin sokkotilattavaa :D

Kamicha, hyviä vinkkejä. Oon tilaillut eBaysta lähinnä näytteitä ja minejä, ja huteja ei ole vielä tullut, mutta siitä ja suht hyvästä ostajan turvasta huolimatta vierastan vähän kokopullojen tilailua sitä kautta. Tilipäivää odotellessa... 8-)

Fragrantica

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 22 Marras 2013, 14:25 
Poissa

Mulle on tulossa Alien Aqua Chic (2013) päivätuoksuksi. Eka kokopullo, jota ostan mistään tuoksusta. Jännää! Tulis jo! :techie-ebay:

:shock: Miten ihmeessä tuo on mahdollista?!? Siis eka koko pullo IKINÄ?!? :shock: Vai lasketko sellaisiksi vain esim. isot 100ml pullot tms.? Onnea sitten kuitenkin ekasta kokopullosta! :aurinko:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 22 Marras 2013, 14:32 
Poissa

Saila kirjoitti:
Mulle on tulossa Alien Aqua Chic (2013) päivätuoksuksi. Eka kokopullo, jota ostan mistään tuoksusta. Jännää! Tulis jo! :techie-ebay:

:shock: Miten ihmeessä tuo on mahdollista?!? Siis eka koko pullo IKINÄ?!? :shock: Vai lasketko sellaisiksi vain esim. isot 100ml pullot tms.? Onnea sitten kuitenkin ekasta kokopullosta! :aurinko:

Hehe, opiskelijabudjetista ei pahemmin shoppailla. Lisäksi välttelen niitä muutenkin ja ostan vasta kun huomaan käyttäväni jotain tuoksua useammin kuin kerran viikossa. Minejä ostelen vapaammin. :)

Fragrantica

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 22 Marras 2013, 17:25 
Poissa

Tilasin kuitenkin Costume Nationalin Scentin. Nyt kelpaa jännittää...

Fragrantica

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 22 Marras 2013, 23:36 
Poissa

Minä en ollut edes koulussa, tai oikeastaan vielä päiväkodissakaan, kun omistin ensimmäisen täysikokoisen hajuvesipullon. Jotenkin käsittämätöntä että joku on voinut välttyä kokonaisen tuoksun omistamiselta noinkin pitkään! :o Okei, tuoksuni oli joku Yves Rocherin Chevrefeuille tai vastaava muistaakseni, mutta siltikin. :D

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 130  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]