Tänään on 10 Touko 2025, 19:54

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 04 Maalis 2014, 01:08 
Poissa

Saila kirjoitti:
Beata kirjoitti:
Pitää nyt vastata tähänkin, koska välttelen edelleen kauppaan menoa.

Nonni. Mä menin ja ostin sitten YSL:n Babydollin (ah kuinka vihaankaan tuota nimeä! :snooty: )
Mä olin myös päättänyt, että en osta enää sokkopulloja but here we go...again.
Mä nyt vaan olen ihan varma että tykkään siitä ja siitä tulee mun ihku kevät- ja kesätuoksu.
Näin mä päätin.
Parfyymi.fi:stä tilasin. Tulee varmaan tällä viikolla.
Myyn sen tyttärelle jos se onkin ihan mahdoton.

Mä en tiedä mikä muhun meni. Ehkä parempi lähteä sinne kauppaan RUOKAostoksille!

:aurinko: Mulla oli tuo Babydoll joskus 10 vuotta sitten. Olin siitä muutaman vuoden teininä haaveillut. Tykkäsin siitä silloin tosi paljon, mutta en tiedä pitäisinkö siitä enää. Tuntuu tuo maku muuttuvan niin paljon, mitä enemmän erilaisia tuoksuja haistelee...

Hui! Toivottavasti ei ole liian teinix! Vaikka ei mua teinixisyys sinänsä vaivaa jos on "mulle sopivalla tavalla" teini.
Toivon saavani raikkaan ja hedelmäisen kesätuoksun, jossa toivottavasti ei ole mitään vesimelonimaista. Siitä en tykkää.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 05 Maalis 2014, 00:58 
Poissa

Mulla lähti ihan lapasesta, varmaan kun on liikaa aikaa roikkua tuoksusivuilla. Hommasin siis Shalimarin (äxässä 30ml edt 20€!!!!!), Moschinon nimikkotuoksun ja D&G The Onen (pikkutesteri), huutiksesta vajaan Moschinon Cheap & Chicin, sekä muutaman näytteen Surrender to Chancesta ja eBaysta: Chanelin 31 Rue Cambon ja Cuir de Russie edt, Houbigantin Quelques Fleurs L'Original, Sirkkiksen Féminité du Bois ja Byredon M/Mink -- sekä Disco Diva! <3 Jokohan näitä vois alkaa suihkimaan...? :)

Fragrantica

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 05 Maalis 2014, 01:32 
Poissa

Oho. Olipa edullinen Shalimar. Toivottavasti on hyvä. Mulla ei ole oikein hallussa nuo Shalimarin eri versiot.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 05 Maalis 2014, 11:20 
Poissa

Ei mullakaan. Toivottavasti ei ole pilalla tms!

Fragrantica

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 05 Maalis 2014, 11:44 
Poissa

Siellä olo myös joku eau-versio Shalimarista kahdellakympillä. Guerlain homme 17 eurolla. Näköjään Guerlainien hinnat tulleet alas päin jostain syystä. Ties vaikka dumppaisivat joitain flankkereita outletteihin. Olisivatkohan ne poistumassa markkinoilta?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 05 Maalis 2014, 12:07 
Poissa

Napatkaas joku se Eau de Shalimar! Mun käsittääkseni noi flankerit tulee ja menee aika tahtia.

Fragrantica

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 08 Maalis 2014, 23:54 
Poissa

Hipheijaa, nappasin Olfactoria's travels blogista Gourmand Coquinin. Se on ollut jo pitkään sellainen "olisi kiva jos tätä olisi, mutta 200 euroa pullosta on vain liikaa", joten nyt kun näin sen siellä niin laitoin heti meiliä menemään. :aurinko:

Myös Amouagen uusimmasta Opus VIII on tulossa 50ml heti kun se vain julkaistaan, jeeeee! Sokko mikä sokko, joten paree olla hyvä. Se olkoon syntymäpäivälahjani.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Maalis 2014, 09:48 
Poissa

Dries van Noten kääpiökokoisena :happy-cheerleadersmileygirl: Kiitos vielä Kamichalle ja Kosmoskukalle splittauksesta :aurinko: Pitää koeajaa tämä huomenna.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Maalis 2014, 13:23 
Poissa

Mä tilasin Biagiottin Lauran kevääksi. Helppo ja kiltti tuoksu. Vaikkakin aika yleinen. Ei se mitään.
:romance-inlove:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 18 Maalis 2014, 02:05 
Poissa

Nyt taitaa jäädä synttärikupongit käyttämättä. Menin ostamaan alkuperäisen Eau de monsieurin.

Se on chypre, siinä on tammisammalta ja siinä on santelia, todennäköisesti jopa aitoa. Toivottavasti sitrusnuotit eivät ole kärsineitä. Tuolla täytyy kuitenkin olla jo joku vuosi ikää.

En tiedä, milloin on lakkautettu. Tietääkö joku muu? Onko joku haistellut tuota ennen? Onko hyvä? Sen nuotit näyttävät olevan täysin erilaiset tuohon uuteen Eau de monsieuriin verrattuna.

Hinta oli kohtuullinen, eikä postikulutkaan niin pahat, vaikka tuleekin taas Amerikasta.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 18 Maalis 2014, 10:45 
Poissa

^ Oletan että puhut Goutalista. Oon haistellut sekä uutta että vanhaa Eau de Monsieuria, eivät ole ollenkaan samanlaiset. Käsittääkseni uudessa ei ole edes yritetty tehdä uusiksi sitä vanhaa tuoksua vaan hyödynnetty vaan nimi.

Vanha Eau de Monsieur tuoksuu paljon Sablesilta. Eli vahvasti immortellea, mutta EdM on chypremäisempi, vähän kuultavampi ja siinä on yrttinen sitrusavaus ja sammaleisempi pohja. Santeli ei oo kyllä mitenkään prominentti, edes drydownissa, ja sen "aitoudesta" on paha sanoa mitään. Mun muistaakseni vanhaa EdM:a tehtiin kyllä vielä pitkään 2000-luvulla, ainakin jonnekin 2005 asti, ehkä jopa pidempään. Muistan nimittäin että Eau du Fier hävisi Goutalin yleisvalikoimasta 2005-2006 tienoilla (joskin tietty sitä saattoi löytää tuurilla jostain, Lianne Tiolta sai sitä aika pitkään, ja Pariisin Goutalin putiikista vielä senkin jälkeen, nykyisin kai ei enää) ja Eau de Monsieur oli vielä silloin hengissä.

Veikkaan että alkuperäisen EdM:n lopettamisen syy oli huono myyvyys etenkin Goutalin oman Sablesin rinnalla plus sitrusten ja oakmossin koko ajan lisääntyneet rajoitukset, niin ettei maksanu vaivaa reformuloida. Sitä uutta EdM:a en oo jaksanu paljoa vielä näytteestäni haistella, mutta sen verran että ei oo yhtään samanlainen vanhan kanssa, esim. immortelle puuttuu aivan kokonaan (tai jos sitä on niin sitten homeopaattinen määrä).

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 18 Maalis 2014, 12:01 
Poissa

Kiitos, kun kerroit. Mukava tietää.

En yhtään ihmettelisi, että olisi jäänyt varjoon Sablesin rinnalla. Itse tykkään Sablesista tosi kovasti, joten tämäkin voi olla tosi mieluinen. Etenkin kun Sablesia tulee käytettyä niin harvoin, kun se on niin mojova tuoksu, että vähempikin riittää monena päivänä. Hyvä sekin, että jos se on kovin erilainen nykyiseen verrattuna. Ehkä mä voin sitten hankkia joku päivä molemmat. 8-)

Itsekin olen joskus testannut kertaalleen sitä uutta versiota, mutta tuosta vanhasta ei ole mitään tietoa. Haistoin siinä uudessa kyllä immortellen, mutten mitenkään erityisen voimakkaana. En muista nyt, mihin olen senkin näytteen pistänyt, että voisi testata uudelleen.

Mulle tuli joskus viikko sitten se Eau de lavande, mutta en ole vielä sitä sen kummemmin täällä foorumilla esitellyt. Ensivaikutelman perusteella se oli aivan upea, joten olen vähän säästellyt sitä ennen kuin kokeilen kunnolla. Siinä on päällä niin paljon laventelia, että se tuntuu melkein öljymäiseltä. Pohjalla jotain tosi paksua ja mausteista, kenties ambraa, immortellea ja mausteita sekoituksena. Sekin muistuttaa pohjaltaan Sablesia.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 18 Maalis 2014, 19:52 
Poissa

Kotiutumassa myös kääpiökokoinen Musc Ravageur. Nyt voisi pitää parin kuukauden shoppailupaaston.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Maalis 2014, 08:38 
Poissa

Beata kirjoitti:
Saila kirjoitti:
Beata kirjoitti:
Pitää nyt vastata tähänkin, koska välttelen edelleen kauppaan menoa.

Nonni. Mä menin ja ostin sitten YSL:n Babydollin (ah kuinka vihaankaan tuota nimeä! :snooty: )
Mä olin myös päättänyt, että en osta enää sokkopulloja but here we go...again.
Mä nyt vaan olen ihan varma että tykkään siitä ja siitä tulee mun ihku kevät- ja kesätuoksu.
Näin mä päätin.
Parfyymi.fi:stä tilasin. Tulee varmaan tällä viikolla.
Myyn sen tyttärelle jos se onkin ihan mahdoton.

Mä en tiedä mikä muhun meni. Ehkä parempi lähteä sinne kauppaan RUOKAostoksille!

:aurinko: Mulla oli tuo Babydoll joskus 10 vuotta sitten. Olin siitä muutaman vuoden teininä haaveillut. Tykkäsin siitä silloin tosi paljon, mutta en tiedä pitäisinkö siitä enää. Tuntuu tuo maku muuttuvan niin paljon, mitä enemmän erilaisia tuoksuja haistelee...

Hui! Toivottavasti ei ole liian teinix! Vaikka ei mua teinixisyys sinänsä vaivaa jos on "mulle sopivalla tavalla" teini.
Toivon saavani raikkaan ja hedelmäisen kesätuoksun, jossa toivottavasti ei ole mitään vesimelonimaista. Siitä en tykkää.

Höpsis :P Multa kyllä kans löytyy Baby Doll. Talvella tuli hommattua pieni pullo sitä. Sehän on ihan kivan raikas piristävä ja helppo kun sellaista kaipaa :aurinko: Sopii se täteille myös :aurinko: :aurinko:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Maalis 2014, 09:56 
Poissa

No nii, eka Tomppa on tulossa. Malttaisinkohan tikistää paketin avaamista synttäripäiväksi :mrgreen: .

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 130  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]