Tänään on 12 Touko 2025, 04:32

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 02 Heinä 2012, 17:32 
Poissa
Site Admin

Anna, mulla ei ole AdP:n viikunaa, valitettavasti ( :D / :yrjö: )

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Heinä 2012, 14:55 
Poissa

Tänään saapui postissa Annic Goutal:n Un Matin d´Orange ja Gardenia Passion.
Joo-o, päivä päivältä tykkään tästä talosta enempi ja enempi ja uutta löytyi vaikka kuinka monta hankinta listalle.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Heinä 2012, 20:05 
Poissa

Jaakiem kirjoitti:
Jos etsit täydellistä kahvia, niin sun kannattaa ottaa huomioon myös näitä edeltänyt Eau du Navigateur L'artisanilta.

Siinä RM-putkessa on varmaan jotain viisi milliä. Ajattelin, että saat kokeilla siitä kunnolla, että haluatko ostaa kokonaista pulloa. Ei tarvitse palauttaa. Enkä usko, että Kosmoskukkakaan on omaansa vailla takaisin.

Kiitos vinkistä, täytyykin katsastaa taas kun seuraavan kerran tilaan näytteitä! Ja suuri kiitos putkilosta, tuosta laittaa jo monet kerrat. Eilen hieman haistelin jo kumpaakin ja sen verran voin sanoa, etteivät ne ole niin kahvisia kuin nyt haen. Voisinkin nyt laittaa niitä.

Gogol kirjoitti:
Anna, mulla ei ole AdP:n viikunaa, valitettavasti ( / )

Haha no eipä se mitään :D Eipä taida olla sun suosikki ;) Täytyy katsoa jos sitä löytyy Stockalta sitten kun taas joskus menen sinne niin nuuskaisen sitä sitten.

Kosmoskukka kirjoitti:
Tänään saapui postissa Annic Goutal:n Un Matin d´Orange ja Gardenia Passion.
Joo-o, päivä päivältä tykkään tästä talosta enempi ja enempi ja uutta löytyi vaikka kuinka monta hankinta listalle.

Gardenia Passion on ihana näin kesällä :romance-heartsmiley: Tuota toista en olekaan kokeillut. Goutalin pulloissakin on ihanaa romantiikkaa.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Heinä 2012, 13:35 
Poissa

Posteljooni kävi ovella.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Heinä 2012, 13:52 
Poissa

Sieltä tuli tämä. Pullo on nolo. Toivottavasti ei nolota, joka kerta kuin tähän tarttuu tai voi jäädä käyttökerrat vähiin.

Tuoksu: Ensinuotit muodostavat likaisen savutuoksun. Muuttuu muutamassa minuutissa ihotuoksuksi. Ostin pelkästään pienen pullon uteliaisuudesta.

EDIT. Kuvat poistettu.

Viimeksi muokannut Jaakiem päivämäärä 20 Elo 2012, 20:08, muokattu yhteensä 1 kerran

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Heinä 2012, 13:55 
Poissa

Tuli sieltä sitten tämäkin, eikä tällekään voi antaa isoja pisteitä pullon tyylikkyydestä. Tuoksuna astetta parempi. Muistuttaa Tauerin Lonestar memoriesin asvalttisavuja. Sivunuottina Wunderbaum-aromi. Jälleen pelkästään pikkupullo uteliaisuudesta. En pitäisi ihan hukkahankintana.

EDIT. Kuvat poistettu.

Viimeksi muokannut Jaakiem päivämäärä 20 Elo 2012, 20:08, muokattu yhteensä 1 kerran

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Heinä 2012, 13:58 
Poissa

Niin ja tuli siellä sitten vielä tämäkin, tai ei samasta paikasta, mutta kuitenkin.

EDIT. Kuvat poistettu.

Viimeksi muokannut Jaakiem päivämäärä 20 Elo 2012, 20:10, muokattu yhteensä 1 kerran

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Heinä 2012, 15:09 
Poissa

Jaakiem,
miesten tuoksu pullo on tyylikäs. Saman lainen kuin naisten divine.
Kun Oulussa nähdään, haluan nuuhkaista tuota. ;)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Heinä 2012, 16:09 
Poissa

Sanopa muuta. Mun mielestä on kanssa ihan mukava tuo refill-pullo. Mukana tuli suppilokin, niin saadaan sitten laitettua täydennystä. Kosmoskukka, mitä näytteitä sait tuon mukana? Onko sulla näytteet jo kaikista Divinen naisten tuoksuista?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Heinä 2012, 16:23 
Poissa

Hip Hei,
Juuh, kyllä mulla noista naisten tuoksuista näytteet onpi. Miesten tuoksuista en ole yhtään nuuskinut.
Miellläni nuuskin niitä seuraavalla kokoontumis ajolla kun kohdataan.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Heinä 2012, 16:40 
Poissa

Kustin pitäisi polkea mulle Coco Mademoiselel edt tänään. Heh, mies pilkkasi että pääsen tuoksumaan itseltäni.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Heinä 2012, 17:36 
Poissa
Site Admin

Vilauta mulle Jaakiem paria lempi-Divineasi risteilyllä, mulla ei ole niitä.
Avaannuuden ketjun tuoksureissulle: kun siellä on aikaa ja tilaa haistella hartaasti, otetaan kaikki mukaan sinne juttuja joita halutaan jakaa muille tai haistattaa muilla.

Käväisin tänään setäparfymeriassa mutten ostanut mitään (ostovapaa kuukausi).

Nuuhkaisin AG:n Duelia. Mukael, se on juuri niin hienostunut ja tyylitajuinen kuin sinä itse.
Haistanko harhoja kun haistan sukulaisuutta Antimateriaan?

Haistoin myös AG:n uutuutta, Nuit Etoileeta. Uskon että se sopii hyvin sulle Kosmo, mulle oli aivan liian feminiini.

Jaakiem, yritä päästä pullon rumuudesta yli. Kaikki kunnon tyyliniekat särkevät harkitusti sommitelman, symmetrian jne jollakin pienellä riitasoinnulla. Anna tuon pullon olla se ;)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Heinä 2012, 18:37 
Poissa

^Jeps, musta tuo Nuit Etoilée on aivan valtavan ihana. Ja uusia tuoksu aineksia minulle verrattuna mitä yleensä kaapistani löytyy. Enempi metsäinen ja silti naisellinen. Tämä voisi olla sellainen kun elo-syyskuu tulee ja illat rupeaa pikkuhiljaa pimenemään ja syksy koittaa, niihin päiviin. :romance-heartsthree:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Heinä 2012, 19:59 
Poissa

Gogol kirjoitti:
Jaakiem, yritä päästä pullon rumuudesta yli. Kaikki kunnon tyyliniekat särkevät harkitusti sommitelman, symmetrian jne jollakin pienellä riitasoinnulla. Anna tuon pullon olla se ;)

Mutta kun sen sisältökään ei sen kummin sano mitään. Ajattelin antaa sen samantien eteenpäin pikkuveljelleni, mutta onko se liian julmaa?

Potion sen sijaan on ollut ihan mielenkiintoinen tuttavuus. Ensimmäinen tunti oli hieman rasittava, kun se oli äänekäs, mutta sen jälkeen on mennyt ihan hyvin. Nyt kuuden tunnin jälkeen se on kadonnut täysin. Mukael, joko sinä olet ehtinyt käyttää enemmän? Mitä pidit?

Gogol, olen laittanut noista Divineista jo muutamia eteenpäni ja muutamia laitan vielä menemään. Olen muutamasta kiinnostavimmasta jättänyt itselleni näytteet, jotta saan käytettyä niitä tarpeeksi monta kertaa, että tiedän, mitä ajattelisin niistä. Esimerkiksi tuo L'homme de coeur on jäänyt kiinnostamaan. Liekö jopa FBW? En käytä noita kuitenkaan loppuun, että saat kokeilla niitä. :obscene-drinkingcheers:

Divine on kuitenkin talona todella kiinnostava. Se ei ole samalla tavalla trendikäs tai kikkaileva kuin monet muut niche-talot. L'homme sage taitaa olla esimerkiksi chypre, jossa on muutamia moderneja palasia. Myös Kosmon suosikki taitaa olla chypreksi laskettavissa.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Heinä 2012, 20:03 
Poissa
Site Admin

Jaakiem, Eiffel tarjosi Divineitä joten nuuhki rauhassa.
Tylsän tuoksun tarjoaminen broidille on ehkä liian julmaa - tuoksuharrastus kuolee sekä liian hyviin että liian huonoihin tuoksuihin...

Kysymys kaikille: mitä teette hutiostostuoksuille?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 130  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]