Hutiostokset? Annan äidille
Puolustaudun kyllä sillä, että hutini eivät ole varsinaisesti olleet kelvottomia, vaan eivät olekaan jostain syystä käyneet nenälleni.
Mä olen kyllä näytteiden kannattaja tällä hetkellä, haluan kokeilla tosi monia erilaisia juttuja ja usein ehdin saada näytteestä sen nautinnon, mitä haen ja sitten siirryn jo seuraavaan. Todella harvasta tulee mulle nykyään FBW. Tuolla on muutamia täysiä pulloja rivissä ja kuluvat luvattoman hitaasti, vaikka niistä pidänkin. No, ehkä se johtuu tästä näytekuumeesta, on niin paljon kokeiltavaa. Muutamia on taas vetämässä.
Tosin tänään _yritin_ ostaa yhden FB:n. Ja mitä ihmettä - sivut ilmoittavat, että valitsemani lähetystapa ei käy, vaikka valitsin international delivery + kaupan maalistassa oli Suomi :-((( Olisin tilannut sen Miller Harrisin lopetetun Cuir d'Orangerin. Laitoin meiliä tuonne kauppaan bayperfumes.com oli kyseessä - ei taida löytyä tästä kokemuksia? Kyselin kyllä jo tuolla jossain toisessakin ketjussa.
Toinen paikka, josta meinasin tilata näytteet oli Romea d'Ameor (puoli-ilmaiset, Pierre Bourdon nenä), mutta niiden maksusysteemi näytti myös jotenkin omituiselta - tunnetteko tätä:
http://www.dameor.fr/en/Jos joku jaksaa kurkata niin kommenttoitteko, uskaltaako tuolta tilata, olen vähän tollo näissä nettiostoksissa vielä... Sorry, tuliko taas off topiccia ja saiskohan tää

jotain apua, jotta pääsis vinguttamaan korttia