Jaakiem kirjoitti:
Taitaa olla luonnonvalossa kuvattuja? Mulla jääneet nuo Amouaget aika vähälle testaukselle. Oon varmaan karttanut hinnan vuoksi.
Mä tykkään näistä pullokuvista ihan no siitä syystä, että näkee, miten hienoja pulloja teillä on. Lisää kuvia kehiin!
Jep, luonnonvalossa ne on kuvattu, Jaakiem. Hämärää oli, mutta silti tykkään luonnonvalosta enemmän kuin salamasellaisesta.
Hinta on tosiaan kova Amouageilla, mutta olen tullut kokemaan semmoisen ilmiön, että yleensä tuoksuille allergiset ihmiset ovat ihmetelleet sitä, että vaikka olen kuulemma haissut hyvälle, he eivät ole saaneet allergisia reaktioita, joita tuoksujen kohtaaminen on heille useimmiten aiheuttanut. Toinen vastaava hajuvesi on ollut ainakin MDCI:n Invasion Barbare. Amouageissa on vielä se puoli, että kun kerran vähän suihkauttaa, niin sen tuoksun teho ja kesto on vastaava kuin Rolls Roycen moottorin - riittävä. Pienikin määrä tuoksuu päiväkausia, vaatteissa paljon pitempään. Kaikkia Amouageja en ole juuri hinnan takia testannut, mutta erityisen pitkäkestoinen kokeilemistani on Jubilation XXV.