Tänään on 11 Touko 2025, 12:03

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 373 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 25  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Tuoksuostoslista
ViestiLähetetty: 07 Touko 2013, 21:54 
Poissa

Jep, musta on kyllä yllättävää, että aina nousee uusia taloja tai tuoksuja kiinnostuksen kohteeksi. Just kun ajattelee, että kyllä nyt on vähäksi aikaa "kaikki tongittu".

Ja nuo sokot on täälläkin kiusana. Tai suolana, miten sen nyt ottaa :D Muutamia juttuja olen tässä nytkin vähän aikaa vastustellut, mutta heikkona hetkenä taitaa taas tilaus lipsahtaa maailmalle :? Onneksi ei ihan hirveitä huteja ole tullut toistaiseksi.

Hyväksi todetut jää piru vie odottamaan mullakin. Se on _omituista_.

No, hautomisen jälkeen mulla esimerkiksi "varmojen listalta" tippui nyt Mandragore Pourpre hamaan tulevaisuuteen, jos sinnekään. Haistelin sen syksyn puolella ja nyt keväällä se ei tuntunutkaan omalta.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Touko 2013, 02:51 
Poissa

Olen ajatellut, että en osta mitään enää tässä kuussa, mutta jos ostaisin jotain, niin se oli ehkä jokin näistä: Scherrer, Bandit, Cabochard tai Coriandre. Nuo on muuten kaikki naisille markkinoituja tuoksuja, jos joku ajattelee minun olevan yksioikoinen makuasioissa.

Silmiini osui myös väite, että Knize ten olisi formuloitu, eikä siinä olisi enää sammalta. En tiedä, pitääkö paikkansa. Muistelin, että ostamassani pullossa oli kyljessä vielä prunasti everesti, mutta en voi olla varma. Väite herätti kuitenkin huolen, että pitäisikö ostaa toinen pullo Knizeä vanhuuden päivien varalla. On se niin kaunis.

Jos nuo pohtimani tuoksut ovat teille tuttuja, niin sanokaa, kannattaisiko...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Touko 2013, 10:36 
Poissa

Coriandre kiinnostaisi kovasti minuakin. Cabochardista mulla on ollut mini, jonka annoin eteenpäin. Todella vahva, kitkerä, yksinkertaisesti ihan liikaa minulle. Fragranticassa sitä näytetään vertaavan Miss Balmainiin, ja jotain samaa niissä omastakin mielestäni on. Neiti Balmain on muuten yksi vähiten neitituoksu, jonka tiedän. ;) Bandit oli minulle blaah, jätti autokorjaamon likapyykki-vaikutelman.

Scherrerin nimikkotuoksusta ei ole kokemusta, mutta Nuits de Indiennes on aivan upea, joten varmasti kokeilemisen arvoisia ovat muutkin.

Oletko Jaakiem kokeillut Estee Lauderin Knowingia? Ärhäkkä chypre sekin, ja toimisi varmaan myös miehellä.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Touko 2013, 23:56 
Poissa

Pukeuduin eiliseen viisuiltaan ja epäviralliseen luokkatapaamiseen Robert Piquet'n Visaan (ja oli mulla toki vaatteetkin päällä :mrgreen: ). Mun on varmaan pakko hankkia sitä pullollinen, aikas ihanaa tavaraa!

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Touko 2013, 06:30 
Poissa

^Mohn, mille tuo Visa tuoksuu? Olen sitä joskus miettinyt, mutta nuuskinut en koskaan.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Touko 2013, 17:40 
Poissa

Jaaha, tili alkaa olla taputeltu vaikkei ole vielä tullutkaan :roll:

Ostoslistalla "tahtoo heti nyt":

Chanel no°22 extrait
Nasomatto Narcotic Venus
Le Labo Ylang ja/tai Lys

"täytyy ostaa jostain kohtaa, mutta ei ole hätää esim. dekantin takia":

Amouage Dia (extrait olisi hyvä, mutta ihan =(/&%#€# kallis)
Cuir Beluga
Divine Divine
OJ Tolu
Tonka Imperiale
Micallef Gardenia?

Löysin pullon Guerlain Meteorites tuoksua ja sen tilaan heti huomenna kun tili tulee :happy-partydance: Tätä olen odottanut, siis sitä että löytäisin itselleni pullon!

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Touko 2013, 20:29 
Poissa

Rakas Kamicha on lahjoittanut minulle näytteen Avignon:sta. Tämä on nyt sellainen mikä mun on ihan
PAKKO SAADA. :sci-fi-grayalien: muutenkin nyt kevät ja aurinko kun tuli on aivan uudesti syntynyt olo.
Ja tämä ihana suitsuke-kirkko puu tuoksu vaan vahvistaa tätä olotilaa :aurinko:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Touko 2013, 20:50 
Poissa

Small Bent Incensed pelasti mun päiväni, ja tulee takuulla ostettua. Pitää vaan testata muutkin ko.firman näytteet kunnolla, ties kuinka monta ostan :D

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Touko 2013, 21:51 
Poissa

Mitä minä voisin hankkia? En halua kasvattaa enää pullomäärää, joten pitää hankkiutua erään muutamista hutiostoksista (onneksi halvoista), mutta sen jälkeen voisi hankkia vaikka...

Fou d'Absenthin, jos tulisi vaikka kesällä alennukseen
Villoresin Sandalon, Lorenzon yhden teeman ympärille rakentuneet tuoksut on vaan niin hyviä. Ne ovat vähän outoja.
Virges et torerosinkin voisi ehkä napata.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Touko 2013, 21:57 
Poissa

Jaakiem kirjoitti:
Mitä minä voisin hankkia? En halua kasvattaa enää pullomäärää, joten pitää hankkiutua erään muutamista hutiostoksista (onneksi halvoista), mutta sen jälkeen voisi hankkia vaikka...

Fou d'Absenthin, jos tulisi vaikka kesällä alennukseen
Villoresin Sandalon, Lorenzon yhden teeman ympärille rakentuneet tuoksut on vaan niin hyviä. Ne ovat vähän outoja.
Virges et torerosinkin voisi ehkä napata.

F d'A ja Toreros on omalla listallanikin.

Sandalo on kiva, mutta ei ehkä ihan ylitä ostokynnystä itselläni.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Touko 2013, 22:03 
Poissa

Mutta onhan se kiva. Juuri tuollaisille normirauhallisille tuoksuille olisi käyttöä tuoksuja työelämässä. Vapaa-ajalla sitten vähän särmikkäämpää menoa.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Touko 2013, 22:13 
Poissa

Jaakiem kirjoitti:
Mutta onhan se kiva. Juuri tuollaisille normirauhallisille tuoksuille olisi käyttöä tuoksuja työelämässä. Vapaa-ajalla sitten vähän särmikkäämpää menoa.

No se on siinä kintaalla. ;)

Kyllä se antaa minkä lupaakin, mutta vähän monimuotoisuutta voisi löytyä.

Sitä vaatii niin paljon, kun on tottunut ELdO:n hinta-laatusuhteeseen. :think:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Touko 2013, 22:31 
Poissa

Lalique : Encre Noire. Vihdoinkin.

En vielä tiedä mistä tämän ostan, mutta olen päättänyt sen jo; tämä on seuraava hankintani.

Onko kenelläkään erikoista vinkkiä siitä mistä saattaisi irrota edullisimpaan hintaan? Tai, ovatko kenties Jaakiem tai Sumukorento tympääntyneet tuoksuun niin, että olisivat valmiina myymään putelinsa pois miulle..? ;)

No joo, eBaylta sadanmillin avaamaton paketti irtoaa postareineen noin neljällä kympillä. Taidan kulkea sitä reittiä.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Touko 2013, 22:42 
Poissa

Toxu, mä yritän vielä saada mieheni pitämään sitä. Vähän epätoivoista, mutta onhan tässä loppuelämä aikaa :D

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Touko 2013, 23:36 
Poissa

Mä maksoin omastani muistaakseni 18 euroa ja ei, en ole luopumassa. Miten liekään mahdollista, että sulla ei ole tuota?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 373 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 25  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]