Tänään on 12 Touko 2025, 04:29

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 799  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2012, 10:56 
Poissa

Btw, vongun tännekin vielä: Onko kenelläkään heittää pientä näytettä tai edes haistatusta Dioramaa? Siinä on kuitenkin yksi sellainen tuoksu, joka on fundamentaalisti muokannut omaa tuoksumakuani. Nuuhkin sitä lapsena salaa monta kertaa päivässä.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2012, 13:20 
Poissa

Heeleyn Opheliaa ja Lanvinin viimevuotista Avant Gardea. Mietin, onko missään samaan tuoksuun yhdistetty kieloja ja tupakkaa?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2012, 14:00 
Poissa

Oo, mitä oletkaan Kamicha saanut tuosta Santalista irti!
Minulla se muuttui tillimäiseksi kauheudeksi, joka ei suostunut lähtemään iholla edes monen hankausyrityksen jälkeen.

Suihkaisin äsken Heeleyn L'Amandierea, ajattelin, että näin viikonloppuna on turvallisempaa kokeilla nämä pehmeät ja lämpimät (tukahdun niistä helposti, joten välttelen esim. töissä). Olin väärässä, tämähän onkin raikkaan vihreä, lievästi kirpsakka tuoksu, kuin mätkähdys mustikkavarpujen keskelle! Love it so far!

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2012, 14:05 
Poissa
Site Admin

Muistakaa että Heeley Loves Finland, niillä oli joku ajatus ruveta myymään tuoksujaan Pohjoismaissa.

Mä olen löytänyt niiltä jo monta eleganttia ja kompetenttia tuoksua. Voi kun niitä saisi Stockaltakin...

Le Labon Santal on pakko ottaa tarkempaan tutkintaan heti kun pääsen kotiin. Mä nautin nyt Hannelen jälkihehkusta, vienosta santelista ja / tai tonkasta. Se ei kestä ranteillani kovin kauan ja on nyt sammumaisillaan, mutta tämä hiillosvaihe on ihana.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2012, 14:16 
Poissa

Tähän olisi kiva saada jonkun kosmetiikkamyyjän mielipide. Onko Suomessa kuluttajia, jotka haluavat maksaa 120 € tuoksupönikästä? Useimmiten se on hintansa arvoista. Mainstream -tuoksut ovat kalliita laatuunsa nähden, mutta kuluttaja haluaa ostaa samaa kuin naapurikin.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2012, 14:56 
Poissa

Kylläpä tämä foorumi elää vauhdilla, kun on hetken poissa, niin on tapahtunut vaikka mitä. Pitää muuten muistaa tsekata blogeista niitä treffikuvia.

Gogol, kivat kun ajattelet minua, Diorellella tai ilman. Eikö naamioituminen (kunnolliseksi ihmiseksi Hannelella) julkisella paikalla ole kiellettyä? Ainakin Suomessa on jotain naamiolakeja.

Aigu, outo kysymys. Vastaus on tietenkin ok. Vähän kuin kysyisi juopolta, että otetaanko yhdet.

Kamicha, kävin vakoilemassa sun blogeja. Todella tyylikästä visuaalista jälkeä. Kiinnostavalta vaikuttaa tuo Santal 33.

Syysviiru, onko ok, että laitan sulle joskus tässä pienen näytteen L'air du maroiccainin pikkuserkusta?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2012, 15:17 
Poissa

Jaakiem, on kuitenkin kohteliasta kysyä. Omien tuotteidensa haluttavuutta ei pidä ottaa itsestäänselvyytenä. Askartelen sulle näytesetin, kun saan bestbottles-tilauksen kotiutettua.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2012, 15:30 
Poissa

Ai niin ja tähän täytyy sitten vielä tietysti lisätä, että minulle saa totta kai haistatella ihan kaikenlaista. :P Pariloin viime viikonloppuna kampasimpukoita, joten kalanhajua on tullut kylliksi. Tämän takia Womanity ei ole toivelistalla - muuta kivaa haisteltavaa saa toki ehdottaa.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2012, 15:57 
Poissa
Site Admin

Mä voin Aigu tuoda sulle ensi kerralla Ormonde Jayneni, jos haluat testata oletko Suomen Ormonde Jayne. Siihen sarjaan sisältynee mm. yksi Tigrushkan lempituoksuista, joten eivät ne ihan metsästä voi olla. Tai ehkäpä metsästä hyvinkin :D

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2012, 18:46 
Poissa

Päivän tuoksu on Dior homme intense. Muistan vielä, miten Gogol moitti tuoksun blogissaan muistaakseni keskinkertaisuudesta. Itse kun haistelin tätä ensimmäisen kerran, oli ensimmäinen reaktio täysittyrmäys. Voi hyvänen aika, mitä tämä on. Se tuoksui ihan naisten tuoksulta, liian makealta ja jopa mummotuoksulta. Jokin siinä kuitenkin on, kun sitä piti useamman kerran kaupassa koettaa. Vertasin sitten sitten niin, että edt-versiota oli vasemmassa kädessä ja oikeassa intenseä eli edp:tä. Tykkäsin itse enemmän jälkimmäisestä. Edt on enemmän kukkainen, edp:ssä on voimakkaampi uuniomenan maku.

Eikä näin makeaa uuniomenaa saa kyllä ihan perinteisellä reseptillä. Ensin pitää puolittaa omenat kokonaan, että saa mahdollisimman paljon kypsyvää pintaa. Omenalohkojen sekaan on heitetty pari päärynän puolikasta. Pinnalle on siroteltu fariini- ja vaniljasokeria karamellisoitumisen maksimoimiseksi. Gogol, miten sinä voit olla pitämättä tästä?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2012, 19:02 
Poissa
Site Admin

Naisen logiikalla. Mutta suon sille vielä uuden mahdollisuuden. Haistelin samaan aikaan Habit Rougea eli rima oli aika korkealla.

Mä ähkin juuri Helliniltä saamani Memon Lalibelan kanssa. Tuoksu olisi muuten ihan jees (suitsuketta, ruusua, patsulia sun muuta) mutta kärkeen työntyvä kookos aiheuttaa near-yökkäyksen. Odottelen, häviäisikö se pois, mutta tällä hetkellä käsillä on aurinkovoiteen ja Lux-saippuan ällö yhdistelmä.

Update: Lalibelan pohja on herkkua kuten arvelinkin. Pääsee vielä uusintakokeiluihin.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2012, 22:13 
Poissa

Tuoksuttelin tänään Finlandia-talon luontaiskauneusmessuilla Honoré des présin eau de toiletteja. Haluaisin pitää niistä enemmän kuin pidän. Honore's Trip on sinänsä kiva mandariinituoksu, joka katoaa iholta hetkessä. Nu Green on omassa nenässäni inhottava ysärivesituoksu. Sexy Angelic taas yksioikoinen makea manteli. Kiinnostavin tuoksu (ehkäpä ainoa oikeasti kiinnostava) oli Chaman's Party, jossa on tervaista puuta ja savua. Seuralaiseni mukaan se tuoksuu "kotiseutumuseolta". Puolessa tunnissa tuoksu kehittyy iholla hämmentävän intiimiksi. "Tuoksuu seksin harrastamiselta", totesi seuralaiseni.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2012, 22:17 
Poissa
Site Admin

Chaman's Party oli munkin suosikki niistä! En lämmennyt niille ihan ostoaikeisiin asti, mutta sain ilmaisnäytteen Love les Carottesia jonka olen jo Vasilisan näytteestä todennut hauskaksi tuoksuksi.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2012, 23:27 
Poissa

Gogol kirjoitti:
...sain ilmaisnäytteen Love les Carottesia jonka olen jo Vasilisan näytteestä todennut hauskaksi tuoksuksi.

Kummalta siis on parempi kysellä näytteen perään? Youtubessa tilaajani vinkui mua haistamaan sitä. Mutta mistäpä tuoksuksi repeän :)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 15 Huhti 2012, 09:45 
Poissa

hellin kirjoitti:
Oo, mitä oletkaan Kamicha saanut tuosta Santalista irti!
Minulla se muuttui tillimäiseksi kauheudeksi, joka ei suostunut lähtemään iholla edes monen hankausyrityksen jälkeen.

Suihkaisin äsken Heeleyn L'Amandierea, ajattelin, että näin viikonloppuna on turvallisempaa kokeilla nämä pehmeät ja lämpimät (tukahdun niistä helposti, joten välttelen esim. töissä). Olin väärässä, tämähän onkin raikkaan vihreä, lievästi kirpsakka tuoksu, kuin mätkähdys mustikkavarpujen keskelle! Love it so far!

Kuulostaapa ihanalta! Menee heti näytetilauslistalleni. Tai no, se oli siellä jo kaksi kertaa, mutta Alla Violetan tietokone says no.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 799  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]