Mä niin vähän näen unia, mutta näin kipeänä sitä sitte kehkeytyykin jos minkämoista tarinaa pääkopassa.
Olen pitkään pohtinut j punninnut Classique tuoksun hankkimista. Ensimmäinen tuoksu josta sain eräältä komistukselta spontaanin kehun, ja koen sen myös itse sopivan minulle. Eräs asia joka kuitenkin on hankinnan esteenä
(köyhyyteni lisäksi) on se pullon muotoilu. Jumankauta sitä torsoa. Ja sen lukuisia eri variaatioita..
Mutta tähän uneeni. En tiedä voinko sanoa nähneeni jollain tavalla unta unen sisällä. Heräsin siis siihen, että unessani heräsin ja sänkyäni vastapäätä olevalla seinällä oli hylly TÄYNNÄ kys inhoamiani torsoja ja niiden modifikaatioita, osa hieman brutaalimpia kuin mitä tosielämän versiot.. Järjestelmällisessä rivissä kuin sotilaat konsanaan seisoivat siinä ja tunsin kuinka ne tuijotti minua vihaa täynnä tuhkakasojen keskellä. Tai olisivat tuijottaneet jollei niiden kuvottavat tyhjäkatseiset päät olisi lojuneet lattialla ruumiinsa hylänneenä. Päät, jotka erehdyttävästi huokuivat Nicki Minaj -parfyymipullon estetiikkaa yhdistettynä muumin mörön jäätävään katseeseen. Hyvin hämmentävä tunne niin sanotusti herätä kahdesti peräkkäin säpsähtäen.

Se kylmäävä tunnelma mikä ympärilläni vallitsi unessa. hrrr
Tuo oli painajainen pahimmasta päästä. Ihan jopa alusta alkaen, mutta ne silmät.... Sanokaa mitä sanotte mutta 21-vuotiaana on vielä ihan sallittua pelätä Mörköä!
Varsinkin Nicki Minaj -mörköä. En varmasti edelleenkään uskalla katsoa muumeja, etenkään nyt. Enkä ole varma tuosta parfyymihankinnastakaan. En osaa tulkita merkkejä oikein. Tuleeko torsostani riivattu Chucky kun sen hyllyyni hankin vai onko tämä uhkaus jonka tarkoituksena on vauhdittaa ostopäätöstä..