Joko täällä ollaan keretty jouluasioita mietittimään?
Itse olen hieman pohtinut olisiko lähipiirissä kohdetta tuoksulahjoille, mutta ei ole vielä tullut mitään loistavia ideoita. Mutta ihan muita asioita ja ylipäätään joulunodotusta miettiessäni keksin mainion joulukalenterin! Siinä yhdistän huvin ja hyödyn, nimittäin minulla on aivan liikaa tuoksunäytteitä joita en ole kerennyt syystä tai toisesta haistelemaan. Ajattelinkin tehdä itselleni tuoksujoulukalenterin!!

Luukussa numero 24 on tietysti täysikokoinen pullo, joka on joululahja itselleni. Olen vähän miettinytkin että mikä se voisi olla, mutta vaihtoehtoja on niin monia! Tietysti voisin tehdä niin että laitan kalenterin viimeiseen luukkuun yhden, ja kuusen alta löytyy vielä toinen!

Minulla on tänä vuonna tulossa melko poikkeuksellinen joulu, ollaan nimittäin parin ystävän kanssa suunniteltu viettävämme joulu yhdessä täällä minun luonani. Olen henkeen ja vereen jouluihminen, mutta en missään määrin perinneihminen. Joulu saa minun mielestäni olla erilainen vaikka joka vuosi, kunhan siihen sisältyy ruokaa, juomaa ja hyvää mieltä!

Ensin suunnittelin viettäväni aivan överin kitch-joulun laivalla, mutta risteilyjen hinnat nähtyäni tulin toisiin ajatuksiin.