Tänään on 14 Touko 2025, 16:24

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 04 Loka 2012, 19:59 
Poissa

Katotaan, katkeaako Toxun putki suosittelijana. Minulla on nyt minielefantti.

Niin ja Cristalle edt:kin on tulossa.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Loka 2012, 21:29 
Poissa

Tuolla nuuhkimisketjussa jo kerroinkin, että tiistaina saapuivat Eau des Beaux, Encre Noire ja Grey Flannel. Tänään sitten Eau des Merveilles ja pikkupullo R&G Fleur de Osmanthusta. Pari pulloa on vielä matkalla, mutta miesten tuoksujahan ei lasketa, ne tulevat miehelle?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Loka 2012, 21:40 
Poissa

Hui kamala!! Mulla olis kuulkaa pitkä liuta tunnustettavia, mutta koskahan kehtaan alkaa niitä listaamaan. :oops: Muutama hutikin mahtuu mukaan.... :shock:

Sumukorento, mistä hankit tuon Eau des Beaux:n?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Loka 2012, 21:57 
Poissa

Mohn, anna tulla, kerro kaikki.

Sumukorento, saako sun miehesi koskea noihin hänelle ostettuihin pulloihin?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 05 Loka 2012, 07:59 
Poissa

Mohn, brittien Amazonista tilasin. Ja täytyy tunnustaa, ettämuutama tunnustamaton totaalihuti on täälläkin tullut, lisään jossain vaiheessa tuonne myydään-listalle. :whistle:

Ja Jaakiem, mun mieheni kysyy aina kauniisti, "Kulta, onkohan tämä tarkoitetttu myös minulle?", ilman lupaani hän ei uusiin tuoksuihin koske. :naughty: Mutta tottakai toivon, että hänkin niitä käyttäisi. :D

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 05 Loka 2012, 23:43 
Poissa

Tänään sain näppeihini Montanan Just Me pullon. Kyseessä on Francoise Caronin säveltämä, v. 1998 julkaistu, naisille suunnattu tuoksu. Nyt lakkautettu. Kaksi erilaista nouttiluetteloa tarjolla:
1) Greippi, inkivääri, karamelli, pippuri, jasmiini, ylang-ylang, myski, vanilja ja ambra
2) Meloni, ananas, hunaja, suklaa, jasmiini ja nahka

Olen nuuhkinut tätä tässä illalla. Tämä lähtee liikkeelle hyvin runsaana, feminiinisenä tuoksuna. Kynsilakanpoistoainemaiset aldehydit, karamelisoitu ananas ja jasmiini nipistävät nenää.
Puolentunnin kuluttua annostelusta tuoksu on hyvin paljon "fruity amber". Ananaskarkkia ja kuivattua mansikkaa tahmean ruskeaan ambrapalloon tungettuna.

Nyt, puolentoista tunnin jälkeen annostelusta pohjalta työntyy esiin tumma täytesuklaalevy; makuna trooppiset hedelmät. Pinnalla loimuaa vielä häivähdys kynsilakanpoistoainetta.

Ihan ookoo, hyvin mielenkiintoinen, mutta ei mikään mestariteos. Tuoksun art direction on aivan uskomattoman kömpelöä, ottaen huomioon, että sama tyyppi oli vastuussa Muglerin Angel-tuoksun vastaavasta, joka oli täysosuma.
Vai mitä mieltä olette Just Me:n pullosta/paketista yhdistettynä ei-niin-raflaavaan-nimeen?

Kuva

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 06 Loka 2012, 15:02 
Poissa

Eikö kynsilakanpoistoainemaisuus kerro siitä, että aldehydit ovat vahingoittuneet ajan myötä? Ihan kuin olisin lukenut asiasta jostain.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 06 Loka 2012, 19:37 
Poissa

^ Noin voi olla, mutta ei tämä Just Me kuitenkaan piloilla ole. Se ei ole edes ns. "käynyt". Uskalla väittää olevani varma. :P
Nenäni on aina ollut hyvin herkkä aldehydien suhteen, ja yhdistän aina hydipaukut kynsilakanpoistoaineeseen jokatapauksessa. Ja muistetaan että kuvauksissani saattaa aina olla vähän myös värikynää mukana. ;)

Olen tänäänkin haistellut Just Me:tä (pahviliuskalta), ja olen lämmennyt tälle hiukan enemmän. Kirpeiden aldehydien lisäksi tässä pääosaa esittävät ananas, hujaja, jasmiini, ambra, sekä venäläinen suklaa.
Tämä tuoksuu kuin Paco Rabannen fantastisesta (ja fantastisen alapää-eläimellisestä) La Nuit tuoksusta olisi päätetty tehdä "Initial"-versio.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 06 Loka 2012, 20:11 
Poissa

Tuo pullo muistuttaa ensimmäisellä pikasilmäyksellä Lubinin Idolea, mutta sitten huomaakin, että vetoketjuhan siinä. Ehkä tämän taiteellinen konseptia pyrkii kertomaan, mistä se identiteetti löytyy. It's me housuissa.

Ylipäätään todella kiinnostavia nuo viime vuosikymmenten lakkautetut tuoksut. Moni helmiä joukossa, eikä monesta puhuta enää paljoakaan netissä.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 13 Loka 2012, 17:01 
Poissa

Dodii, Bois de Copaiba meni tilaukseen. :P

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 13 Loka 2012, 20:53 
Poissa

Tilaukseen kilahti Huitieme Artin sample-paketti. En ole toistaiseksi kovasti ystävystynyt Pierre Guillaumen kanssa, mutta tässäpä tilaisuus kehittää tuttavuutta.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 13 Loka 2012, 23:12 
Poissa

Noh, mitäpäs mä tänne tunnustaisin teille näin alkuunsa. Esikoistyttärelle ostin jokin aika sitten nimpparilahjaksi (itse valitsi) Calvin Kleinin Eternity for Men Summer 2012-flankerin, jota olen kyllä ihan tykännyt haistella hänen yltään, hyvin miellyttävä ja kevyt tuoksu. Itselläni en siitä niin välitä.

Huuto.netistä olen huudellut kaikenlaisia epämääräisiä (sokko)huutoja; Dior Addict EdP, Acqua di Parma Iris Nobile EdP, rinsessalle päätyneitä tuoksuja, ja sen sellaista... Hauska yhteensattuma oli, että huusin helliniltä yhden tuoksun tietämättä etukäteen, että myyjä on hellin. :D

Olen tehnyt kauppaa myös foorumilaisten kanssa, sekä kokonaisia pulloja että dekantteja. Lisäksi ostin Galimardin 6x15 ml setin. Olen ollut vähän (lue: t o d e l l a) sekopäinen ja tuhlannut suuren osan ensimmäisestä palkastani tuoksuihin. :oops: Ja suunnittelen koko ajan korvat sauhuten mihin kaikkeen ihanaan tuhlaan seuraavan palkkani....kääks!! :auto-dirtbike:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 15 Loka 2012, 10:36 
Poissa

Nasomatton ihana Absinth ja pari Frederick Mallen näytettä matkalla Alla Violettasta :music-guitarred: .

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 15 Loka 2012, 11:53 
Poissa

Godolphin tulossa :whistle:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 15 Loka 2012, 14:47 
Poissa

Tänne foorumille pitäisi saada todellakin se tykkää-nappula.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 130  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]