Tänään on 14 Touko 2025, 12:37

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 799  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 19 Huhti 2012, 00:23 
Poissa

Jos et halua omaa pulloa ostaa, niin voin laittaa sulle pienin samplen siitä. Toisaalta se taitaa olla siellä Amerikassa halpaa kuin saippua? Ehitkö yhtään tsekkaamaan paikallisia tuoksuja, joita ei saa niin helposti Euroopassa?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Huhti 2012, 00:28 
Poissa

Ensimmäinen Lutens johon taidan olla melkoisen rakastunut: Ambre Sultan. Tätä voisin joskus haluta pullollisen! Aaaah!!!

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Huhti 2012, 00:30 
Poissa
Site Admin

Sano ihmeessä Jaakiem jos sulla on mielessä jotain jota hingut Amerikasta (matkaseurani tulee pakottamaan minut outleteihin jne vaikka itsehän tietenkin harrastaisin täällä jotain ihan muuta :D ). Mulla on oikeasti monta päivää töitä mutta viikonloppuna seikkaillaan.

PS Mulla ja sulttaanilla on myös hyvin erityinen suhde.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Huhti 2012, 00:40 
Poissa

Mikäs se oli se toxun (?) mainitsema Michael Kors? En nyt yhtään muista missä keskustelussa sitä sivuttiin, varmaan jossain päin Gogolin blogia. Eikös se ainakin ole sellainen mitä ei täältä käsin ole ihan helppo löytää?

Pardon, jos puhun ihan puuta heinää ja muistelen aivan päin seiniä...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Huhti 2012, 01:30 
Poissa

Sultanissa oli aikamoinen kesto, oli selvästi iholla vielä seuraavankin päivänä. En tykännyt siitä ihan hirveästi. Oli liian pehmeä ja laiska. Hitunen neilikkaa tai kanelia olisi voinut tuoda terää. Ymmärrän, että moni varmasti tykkää siitä paljon. Katie Puckrik puhui siitä yllättäen, että toimi hyvin kesätuoksuna. Ihan mielenkiintoinen ajatus.

Mun kädellä Roadster elää omaa elämäänsä. En tykkää siitäkään. Tämä on vihreää vaniljaa. Se muistuttaa jotakin hyvin tuttua, mutta en saa kiinni mitä. Noin 10 minuutin kohdalla siihen ilmestyi pilaantuneen maidon tuoksu, mieto sellainen, mutta se hävisi pois. Tuoksu yllättäen lämpeni mausteiseksi. Eniten tulee mielellään inkiväärikeksit. Ehkä eniten vaivaa se, että tuoksun osat ovat niin etäällä toisistaan. Tehtyjä kevyellä kädellä, jotta olisi tyylikäs, mutta on mielestäni liian sovinnainen ja pyrkii liiaksi mielyttämään. Mausteista patsulia yhdistettynä ilmavaan vetiveriin. Sen päällä yhä vaniljaa. Vähän on outo yhdistelmä, eikä hyvällä tavalla.

Gogol, kävi mulla mielessä yksi halpa markettituoksu sieltä, mutta en sano mikä, sillä on siellä parempaakin tekemistä kuin kaupoissa juosta. Sano se sille kaverillisekin, että mikään ei ole ikävämpää kuin kiertää kaupasta toiseen. Hauskaa reissua.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Huhti 2012, 02:05 
Poissa

Oudommaksi vain menee tämä Roadsterin kulku. Nyt joku paistaa joitain mausteisia pikkuleipiä mun iholla ja ne kohta taitaa palaa pohjaan. Leivinuuni on lämmitetty kuivalla seetrillä. Kymmenen sentin etäisyydeltä haisee siltä kuin joku olisi käynyt kusemassa vielä leivinuunin taakse. Tuleeko tämä kaikki patsulista?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Huhti 2012, 03:09 
Poissa

Pitäisi taas olla oikeasti nukkumassa (minkäs teet, olen yöeläin) mutta niin vaan piti vielä suihkaista pikkuisen tuoksua iholle; Frapin, 1270. Aikas kiva, ihanasti kahvinen, silleen miedosti, vähän niin kuin salaisesti. Tässäkin haistan jonkun pistävän mitä olen viime aikoina ollut haistavinani yhdestä sun toisesta tuoksusta. Sen on pakko olla jokin puutuoksu. Ensivaikutelma on oikein hyvä, tähän on sitten joskus ilo palata syvempää tuttavuutta tekemään.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Huhti 2012, 04:19 
Poissa
Site Admin

Nyt on virallinen nukkumaanmenoaika Jenkeissäkin (ja pää täynnä viiniä ja vatsa täynnä sushia ja juoruja).
Jaakiem: lataa vaan rohkeasti haaveet perille, market-sellaisetkin.

En lupaa mitään, mutta mulla on Jenkeissä käydessäni tapana kiertää aina drugstoret ja pari tiettyä halpakauppaa, jota tuntuvat näköjään olevan myös basenouttaajien suosiossa. (Ai miksi? Olen itse sopivan pientä kokoa, ja näistä kaupoista löytää laatuvaatteita - vaikkapa Dolce & Gabbanaa tai Calvin Kleiniä yksittäiskappaleena käytännössä ilmaiseksi. Lisäksi ostan tietyt kosmetiikkatuotteet aina vain Amerikasta, koska niitä ei myydä Euroopassa.) Olen tuntenut lähimmän matkakumppanini vaatimattomat 11 vuotta ja outletit ovat hänen ykköstoiveensa vapaa-ajalle...

Mohn, tapasin koko Frapinin linjan Esxensessä. Joku tai osa niistä on Duchaufouria ja tapasin pari ihan miellyttävää.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Huhti 2012, 09:23 
Poissa

Jaakiem kirjoitti:
Sultanissa oli aikamoinen kesto, oli selvästi iholla vielä seuraavankin päivänä. En tykännyt siitä ihan hirveästi. Oli liian pehmeä ja laiska. Hitunen neilikkaa tai kanelia olisi voinut tuoda terää. Ymmärrän, että moni varmasti tykkää siitä paljon. Katie Puckrik puhui siitä yllättäen, että toimi hyvin kesätuoksuna. Ihan mielenkiintoinen ajatus.

Minulla tuon Sultanin pehmeän drydownin pelastaa kitkeränkuiva savunuotti, joka jää mukavaksi kontrastiksi siihen ultrapehmeään ihotuoksuun. Mutta drydown on parhaimmillaan vasta kun olen pukeutunut AS:iin peräkkäin useampia päiviä.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Huhti 2012, 17:47 
Poissa

Miulla tänään tuoksuna the one and only, Knize Ten.

Tämä on must-have mielestäni kaikille, olet sitten mies tai nainen. Eikä se ole laatuunsa nähden ihan kauhistuttavan kallis.

Victoria (Bois de Jasmin) näytti tänään arvostelevan tämän - yllätys yllätys, antoi 5 tähteä. http://boisdejasmin.com/
Noh, mikä tahansa muu tähtimäärä olisikin ollut täysin väärä. Tuoksut ovat subjektiivinen juttu, totta kai, mutta tässä tapauksessa en anna armoa. Knize Ten voi olla hankala pidettävä monille, eikä sitä tarvitse edes välttämättä haluta/osata pitää itsensä yllä, mutta kuka sanoo ettei se ole hieno tuoksu, on ääliö. :wink:

Sana "aavemainen" on se mikä tästä tuoksusta tulee itselle ensimmäisenä mieleen.

Kuva

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Huhti 2012, 18:03 
Poissa

Hyvä kun muistutit toxu, piti äkkiä lisätä nuuhkutuslistalle. :wink:

Minulla ensikokeilussa Syysviirulta lainassa olevat Heeleyn Ophélia ja Mallen L'Eau d'Hiver. Jälkimmäinen tuoksuu minun nenääni ihan erilaiselta kuin mikä ennakkokäsitys minulla tuoksusta oli. Hämmentävää. Lisäksi se häviää iholta todella nopeasti niin, että jos sitä yrittää tuoksutella läheltä sitä ei havaitse oikeastaan ollenkaan mutta jos esim. nojaan kättä leukaan niin tuoksu leijuu ihan selkeästi nenään. :shock:

Ensinmainitusta en alkuun oikein välittänyt mutta se muuttui hyvin pian aika ihanaksi, miellyttävän aidon oloinen jasmiinituoksu.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Huhti 2012, 20:33 
Poissa

BVL II > Helmi! Tykkaan tallaisista nelikymppisille suunnatuista semi-konservatiivisista tuoksuista. Aah... Kuva

Kuva

Kuva

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Huhti 2012, 21:06 
Poissa

Diptyquen L'Ombre dans l'eau. Onhan tämä kaunis. Kaunein ruusu, jonka olen tuntenut. Liiankin kaunis? Taidan sittenkin olla enemmän Noir de Noir -tyyppisen gootti-hammasmätä-veriruusun ystävä. Hitsi.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Huhti 2012, 21:10 
Poissa

Mitä haluaisin haistella tänään: Eau de Apple. Mielenkiinnosta. Hajuvesi, joka tuoksuu upouudelta Macbook Prolta.

http://www.talouselama.fi/uutiset/eau+de+apple++hajuvesi+joka+tuoksuu+upouudelta+macbook+prolta/a2096449

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Huhti 2012, 22:01 
Poissa

Pasha de Cartier kokeilussa ekaa kertaa. Tämä on varmaan tarkoitettu ikäluokasta 50 ja ylöspäin, mutta tuo mieleen Hugon, joka oli varmaan ajateltu parikymppisille. Vähän tylsälle maistuu näin alkumetreillä.

Knize ten, en väittäisikään, ettei olisi hieno tuoksu. Ehkäpä mun ongelma onkin sen kanssa se, että se on niin hieno, suorastaan hienostunut. Siitä vain puhutaan, että se tuoksujen James Dean, joka menee autolla tuhatta ja sataa nahkatakki päällä tupakka polttaen, mutta tuoksu onkin siihen verrattuna suorastaan tylsä.

Mulla on sama ongelma myös Bvlgari Blackin kanssa. Siitä puhutaan, että se olisi kinkyä nahkaa ja lateksia ja palavia autonrenkaita, mutta tuoksu on kuitenkin pohjimmiltaan hyvin kiltti ja tasapainoinen, kuin naiset villatakeissaan iltapäiväteellä.

Aion kyllä yrittää vielä näiden tuoksujen kanssa, jos ne muuttuisivat vähän jännittävämmiksi.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 799  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]