Tänään on 14 Touko 2025, 23:51

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 31 Loka 2012, 21:04 
Poissa

No niinpä, olen itse ajatellut sen niin, että tässä kun nenä kouliintuu koko ajan niin tuoksujen laatuerotkin tulevat paremmin esiin. Ihan ilman mitään snobisteluakin tulee varmasti eteen se päivä, kun nenä yhtäkkiä ilmoittaakin, että en suostu tuota ja tuota tuoksua enää nuuhkimaan, onpas huonolaatuinen. Vaikka sitä olisi ihan tyytyväisenä käyttänyt iät ja ajat.

Parfyymi.fi:ltä matkaan lähti Aquolinan Pink Sugar - taas näitä tuoksuja jotka tasaisin väliajoin ovat pompsahtaneet mun silmiini milloin missäkin ja antaneet ymmärtää, että voisin tykätä. No, ei ole kallista lientä ja voin kierrättää tämän teinittärelle jos en itse pidä.
Chopardin Wish - ei selitystä. Paitsi että se kuulostaa sellaiselta josta voisin tykätä. :roll: Tosin tätä vähän jännitän, koska luulin pitäväni myös Chopardin Casmirista mutta en tykännyt. Ei ollut kallis tämäkään, joten en saa slaagia vaikka menisi pieleen.
Chloén Narcisse - Aivan täysin nostalgiasyistä ostin tämän. Käytin tätä pullollisen verran ollessani au pairina Saksassa 20 vuotta sitten (mihin aika oikein menee??!!) ja odotan mielettömiä tuoksumuistisäväreitä. :D Hintaa oli 18€ eli ei paha ja kaippa tätä tullee joskus ehkä jopa käytettyä.
Lolita Lempickan Lolita Lempicka ja Fleur de Corail - jaa-a....sain samplen Lolita Lempickasta Sumukorennolta ja tykkäsin tuoksusta. Niinpä se sitten vähän niin kuin varkain livahti ostoskoriin, pitäähän postikuluja saada tasattua! :mrgreen: Fleur de Corail sitten, no se lähti paikkaamaan pettymystä siitä, että L:ää ei ollut nyt saatavilla (tykästyin L:ään ihan valtavan paljon). Fleur de Corailin sanotaan olevan L:n sisartuoksu ja se kuulosti lukemani perusteella hyvältä, joten se oli vaan sitten pakko saada hetkellisesti korvaamaan L:ää. Lisäksi se on 80 ml, koska hintaero pienempiin oli naurettavan vähäinen. Onpahan mistä lohkaista dekanttia jos joku sattuisi semmoista joskus haluamaan. 8-)

Minun nimeni on Mohn ja olen tuoksuholisti. :greetings-wavegreen:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Loka 2012, 21:32 
Poissa

Mohn, jos pidät Rochasin manista, pität todennäköisesti myös Lempickan Au masculinista. En kylläkään sano tätä sillä, että sitä pitäisi olla heti hankkimassa.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Loka 2012, 21:37 
Poissa

Hei vaan, Sumu täällä, toinen tuoksuholisti! :D Siirsin juuri nettipankissa lisää rahaa paypal-tilille.

Mietin tänään sitä, mitä järkeä täällä eläintarhassa on haista hajuvedelle? Ja miksi meikkaan aamulla, ennen kun menen kanalaan? :animals-chickencatch:

Sormet syyhyävät sokko-ostoksiin täälläkin, mutta yritän pysyä lujana. Yhden hassun tuntemattoman vintage-pullon kyllä ostin ebaysta, mutta se ei maksanut kuin pari puntaa. Ei lasketa?
Mulle on tulossa Laliquen Perles (Kosmolla nuuhkittu) ja Bath &Unwind- tilaukseen päätyi Tokyo Milk Eden sekä joku halpistuoksu, jonka ehdin jo unohtaa :oops:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Loka 2012, 21:40 
Poissa

Joo, parin punnan ostoksia ei lasketa.

Kohta on myös joulu. Eikä itselle ostettuja joululahjojakaan lasketa, koska ne menevät ikään kuin "eri budjetista".

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Loka 2012, 22:11 
Poissa

Juuri näin. Ja veronpalautukset ovat "ylimääräistä rahaa" jota ei lasketa.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Loka 2012, 23:54 
Poissa

Kyllä vain. :sämpylä: Ja minä olen saanut kuukauden sisään kahdet parkkisakot, joten ihan hyvin voin laittaa rahaa tuoksuihin, koska jos noita sakkoja ei olisi tullut, niin minulla olisi joka tapauksessa ollut se raha sitten laittaa mieluummin vaikka tuoksuihin.

Eikö olekin hyvä logiikka? :banana-blonde:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Marras 2012, 00:52 
Poissa

Samaa mieltä Jaakiemin kanssa.Jos tykkää Rochas man,todennäköisesti tykkää myös Lempican au masculinista.Au masculin lakritsa+vanilija gourmand,hyvä+tosi edullinen:)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Marras 2012, 02:05 
Poissa

Hehheh, olen kyllä pistänyt merkille Lolita Lempickan Au Masculinin ja se on yksi niistä tuoksuista, jotka ovat jääneet jonnekin mieleen kummittelemaan. Mutta Au Masculin ei ole vielä noussut kovinkaan tietoiselle tasolle....vaan äkkiäkös se sieltä pompsahtaa mulle pian hyppysiin asti jopa. ;)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Marras 2012, 08:53 
Poissa

Minullakin on Au Masculin listalla. Harkitsen jopa sokko-ostoa kun on varsin edullinen...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Marras 2012, 14:50 
Poissa

Mohn kirjoitti:
Chopardin Wish - ei selitystä. Paitsi että se kuulostaa sellaiselta josta voisin tykätä. :roll: Tosin tätä vähän jännitän, koska luulin pitäväni myös Chopardin Casmirista mutta en tykännyt. Ei ollut kallis tämäkään, joten en saa slaagia vaikka menisi pieleen.

Kerro sitten, että mitä pidät Wishistä. :) Oon itekin pällistellyt sitä ja miettinyt, että saattaisin tykätä, mutten oo uskaltanut tilata. Plus oon miettinyt, että mitenköhän laadukas se ees on, kun on niin halpa.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Marras 2012, 16:54 
Poissa

Lokakuussa tuhlailin lähinnä näytteisiin ja tänään tuli ebaysta napattu solid perfume Diptyquen Volutes -tuoksusta.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Marras 2012, 13:04 
Poissa

Ei pullo-ostos, mutta mainitaan nyt, kun meni samalla sample-neitsyys. :mrgreen: Eli Boadicea the Victoriousille lähti sample-tilaus, kun en nyt ole päässyt eroon siitä ajatuksesta, että noita pitäisi kokeilla. Postikulut vaan oli aika kirpaisevat (Suomeen kiinteät 15 puntaa riippumatta tilauksen suuruudesta ja arvosta). Mutta toisaalta, niin paljon halvempia oli nuo samplet (1.2 puntaa/2 ml) verrattuna vaikka Luckyscentiin, että se vähän tasaa korkeita postareita ja huonoa omaatuntoa. ;P Mutta saa nähdä, mitä sieltä tulee ja missä ajassa.. Vai saapuuko ollenkaan.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Marras 2012, 13:21 
Poissa

Huolellisesti pahvipakettiin pakattu Memon samplelähetys pääsi perille juuri. Hienot samplekortit!
Millä minä nyt noita haistelen, kun nenä on nuhassa :confusion-questionmarks: Ei voi malttaa odottaa!

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Marras 2012, 15:37 
Poissa

Bath & Unwind toimitti taas paketin käsittämättömän nopeasti. Kolme pikkupulloa sain. Arran Aromatics Eydis, Tokyo Milk Eden ja Crabree & Evelyn Iris.
Eydis on viaton vihreä, ostin tämän apilan takia, mutta halvalle ja vesimäiselle (calonelle?) tämä tuoksuu. Tyttö pitää, joten taitaa mennä hänelle, tai sitten käytän vessanraikastimena.
Iris oli positiivinen yllätys, hinta-laatusuhde kohdallaan, ei ollenkaan plassu tai vetinen, mitä vähän pelkäsin. Tytön mielestä haisee saippualle.
Eden on vaniljaa, yritän tavoittaa mustaherukanlehteä, mutta nenä taitaa olla liian tukossa, tai sitten Eden vain on tylsä vanilja. Pitää nuuhkia tarkemmin ilman muita tuoksuja.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 05 Marras 2012, 19:22 
Poissa

Sain tänään helmen:)Kaverini oli luvannut tuoda vanhan kouros pullonsa mulle,kun ei sitä käytä.Oli kuulema ollut kaapissa toistakymmentä vuotta.Tänään sain pullon ja ilokseni totesin,että se olikin kouros eau de sport,joka lanseerattiin 1986 ja lopetettiin ilmeisesti melko pian sen jälkeen.Fragranticassa ei edes ole koko tuoksua,basenotesista tiedot siitä löytyi.Tuoksuu lähes samalle,kuin alkuperäinen kouros,hieman makeampi ja ei ihan yhtä töykeä:)Pulloja on ilmeisesti vähänlaisesti liikkeellä,joten oon tyytyväinen,että sen sain:)Jäljellä 100ml pullossa n.20ml.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 130  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]