No niinpä, olen itse ajatellut sen niin, että tässä kun nenä kouliintuu koko ajan niin tuoksujen laatuerotkin tulevat paremmin esiin. Ihan ilman mitään snobisteluakin tulee varmasti eteen se päivä, kun nenä yhtäkkiä ilmoittaakin, että en suostu tuota ja tuota tuoksua enää nuuhkimaan, onpas huonolaatuinen. Vaikka sitä olisi ihan tyytyväisenä käyttänyt iät ja ajat.
Parfyymi.fi:ltä matkaan lähti
Aquolinan Pink Sugar - taas näitä tuoksuja jotka tasaisin väliajoin ovat pompsahtaneet mun silmiini milloin missäkin ja antaneet ymmärtää, että voisin tykätä. No, ei ole kallista lientä ja voin kierrättää tämän teinittärelle jos en itse pidä.
Chopardin Wish - ei selitystä. Paitsi että se
kuulostaa sellaiselta josta voisin tykätä.

Tosin tätä vähän jännitän, koska luulin pitäväni myös Chopardin Casmirista mutta en tykännyt. Ei ollut kallis tämäkään, joten en saa slaagia vaikka menisi pieleen.
Chloén Narcisse - Aivan täysin nostalgiasyistä ostin tämän. Käytin tätä pullollisen verran ollessani au pairina Saksassa 20 vuotta sitten (mihin aika oikein menee??!!) ja odotan mielettömiä tuoksumuistisäväreitä.

Hintaa oli 18€ eli ei paha ja kaippa tätä tullee joskus ehkä jopa käytettyä.
Lolita Lempickan Lolita Lempicka ja
Fleur de Corail - jaa-a....sain samplen Lolita Lempickasta Sumukorennolta ja tykkäsin tuoksusta. Niinpä se sitten vähän niin kuin varkain livahti ostoskoriin, pitäähän postikuluja saada tasattua!

Fleur de Corail sitten, no se lähti paikkaamaan pettymystä siitä, että L:ää ei ollut nyt saatavilla (tykästyin L:ään ihan valtavan paljon). Fleur de Corailin sanotaan olevan L:n sisartuoksu ja se kuulosti lukemani perusteella hyvältä, joten se oli vaan sitten pakko saada hetkellisesti korvaamaan L:ää. Lisäksi se on 80 ml, koska hintaero pienempiin oli naurettavan vähäinen. Onpahan mistä lohkaista dekanttia jos joku sattuisi semmoista joskus haluamaan.
Minun nimeni on Mohn ja olen tuoksuholisti.