Tänään on 14 Touko 2025, 23:49

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 799  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 25 Huhti 2012, 22:03 
Poissa

Minä veikkaan Kelly Caléchea. Tai Blackia.

Tuo Kelly Caléche on sellainen jota minä voisin joskus vähän nuuhkaista. En nyt enää millään muista missä siitä jotakin lueskelin joka herätti pienen mielenkiinnon.

Mulla on Profumumin Dambrosiasta sample. Odotin siltä paljon mutta se osoittautui pieneksi pettymykseksi. Ehkä hyvä niin! :wink: Tosin olen sitä vasta kerran pikaisesti kokeillut.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Huhti 2012, 00:42 
Poissa
Site Admin

Vuodetuoksuna Grossmithin Shem-el-Nessim (swoon)
Lähisukua L'Heure Bleuelle.
Tuoksuuko taivas tältä?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Huhti 2012, 02:21 
Poissa

Odottelin mieheltä viestiä, että koska sitä sopisi hakea rimpsalta. Odotellessa oli pakko ihan pikkuisen testata tänään saapuneita tuoksulainoja. Niinpä vasemmalta löytyy Villoresin Piper NIgrum ja oikealta Teint de Neige.

Molemmat saavat vähän hämilleen. Ja innostumaan, aika paljonkin. Villoresiin tekee mieli tutustua lisää. Harmi, että Villoresin shopissa postikulut Suomeen näyttäisivät olevan 21€. Samplet kun ovat ihan edullisia kuitenkin. :cry:

Piper Nigrum on ehdottomasti kiehtova tuoksu joka todellakin vaatii enemmän kuin kertakokeilun. Tekisi mieli sanoa, että pidän siitä mutta en uskalla. Vielä.

Teint de Neige ei ole ollenkaan sitä mitä kuvittelin sen olevan. Lumen väriä en siitä juurikaan löydä mutta siitä tuli mieleeni yksi lapsuuden lempilegendoista, muistaakseni jouluun jotenkin liittyvä joka kertoo jostain valkoisesta kevätkukasta, muistelisin sen olleen lumikello. Harmi kun en muista enempää, googlekaan ei näin epämääräisillä tiedoilla osaa auttaa.

Myös Teint de Neige hämmentää, omalla tavallaan. En osaa sanoa vielä pidänkö siitä. Tai siis tavallaan pidän mutta se on niin ylitsepursuavan kukkainen ja makea, että se on siinä ja siinä meneekö jo överin puolelle.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Huhti 2012, 07:19 
Poissa
Site Admin

Lainaan pyydettäessä Villoresejani.

Päällä Histoires de Parfumsin Défilé New York. Tarvitsisin oikeasti juuri nyt jotain kovempaa ja sotisopamaisempaa.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Huhti 2012, 08:10 
Poissa

Miulla tänään yllä Diptyquen Essence of John Gallianoa (huonetuoksu.) Vähän vaatteissa, vähän enemmän iholla. Tämä on voimakas, kestävä tuoksu.

En ollut käyttänyt tätä pitkiin aikoihin, ja oli päässyt unohtumaan kuinka saakelin hauska tuoksu onkaan kyseessä.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Huhti 2012, 08:42 
Poissa

Testasin kämmenselälle pikkuisen Villoresin Patchoulia - tässä on todella maanläheinen avaus ja lupaus melko karheasta patsulista. Tykkään toistaiseksi. En ole kuitenkaan ihan varma onko se päivän tuoksuni, luulen että suihkun jälkeen tulen pukeutumaan jompaankumpaan eilisistä ihanuuksista: Thvndraan tai Fiori d'Ambraan.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Huhti 2012, 10:37 
Poissa

Pääsin vihdoinkin testaamaan Aqcua e Zuccheroa iholle, ja olen vähän pettynyt. Paperilla sokeri oli taivaallinen enkelileipurun kuiskaus, iholla.. Jotenkin tunkkainen ja geneerinen. Möh. Kamicha, saatko Thvundrasta herkkusieninuottia? Haistan sen todella voimakkaana ja viihdyttävänä!

Testailin hiljattain D&G:n light blueta, ja sitä en kertakaikkiaan ymmärrä. Odotin tuoksun olevan tasapainoinen sekoitus virkistävää kylmyyttä ja ihotuoksua. Alkunuotti on kyllä ihanan raikas, mutta sitten tekele haisee omenaesanssille! WTF?

Lisähaistelin Shalimar Initial L'Eauta ja pidän siitä paljon, tuoksuu vesiväreillä maalatulta samettityynyltä tasseleilla. Miau.

Kinusin Stockalta näytteen Etron Ambrasta, ja havaitsin pitäväni siitä paljon, ihana sillage havumetsäpihkaa, läheltä Ambra tuoksuu hellältä ja lempeältä, jopa vähän maitoiselta.

Viimeaikainen tuoksusuosikkini (tästä tulikin mutä haistelin tällä viikolla-postaus) on ollut Gogolin lainaama Jasmin et Cigarette! Jasmiini täytyi kääriä tupakaksi ja pukea nahkatakkiin ja lähettää aamutupakalle hakemaan krapulapizzaa hut päätyäkseen ostolistalleni. Nyt haaveilen tosin Etat libre d'orangen 16 tuoksun luxucoffretista...lääh!

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Huhti 2012, 11:10 
Poissa

Herkkusieni? Pitääpä miettiä kun testaan paremmin, nyt se oli vasta alkutestissä muiden kanssa. Minulla Thvndra taipui oudosti pehmeään ja makeisiinkin sävyihin, se oli aivan toisenlainen kuin ihmisten kuvausten perusteella odotin. Entäpä Vasilisa - haistatko sinä sukulaisuutta Etron ambran ja Thvndran välillä? Minusta etenkin ne metsäiset sävyt ovat samasta puusta :mrgreen: - ja vielä se hentoinen makeus tuohon yhdistettynä - vaikka pohja toki onkin erilainen.

Light Bluen omena on minunkin ihollani pysyvää sorttia, mutta satun tykkäämään siitä esanssiviherompusta :mrgreen: . Minulla myös tuon tuoksun sitrussävyt pysyvät iholla pitkään. Jos tuoksun rakenne ja perusidea kiinnostavat, niin kannattaa kokeilla Hermesin Voyage, joka on rakenteeltaan hyvin samantyyppinen, mutta omenan sijaan keskiössä on luonnollinen ja miellyttävä kardemummanuotti. Light Blue on minusta parhaimmillaan kesätuoksuna lämpimällä ilmalla, silloin sen taustanuotitkin tulevat paremin esiin.

Fiori d'Ambra on fantastinen. Miehen mielestä "pulla" :D . No ihan helvetin ylimaallinen pulla, nisun ambrosiaaninen vastine, ehkä. Panen säästöpossun pöydän kulmalle, sillä ambran ystävälle tämä on must-have. Tiedän, mitä saan itseltäni joululahjaksi...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Huhti 2012, 11:12 
Poissa
Site Admin

Vasilisa otan osaa ja tylsää ettei nähdä - voin lainata sulle Etat-laatikkoani jos maltat odottaa pari viikkoa.

Défilé auttoi ajamaan neuvottelut oikeaan lopputulokseen. Mä tarvitsen tuoksuilta pehmeyttä ja naisellisuutta, kovaa linjaa osaan vetää ihan luonnostani :D

Jos joku tarvitsee Profumum-kuriiria Roomasta... ;)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Huhti 2012, 11:14 
Poissa

No aivan varmasti tarvitsen - tosin noilla hinnoilla sinun ei tarvitse odottaa kovin montaa keikkaa :D - eikä myöskään ihan heti . Ovatko ne kivijalkaputiikissa samoissa hinnoissa?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Huhti 2012, 18:59 
Poissa

Mun Parfum d`Empiret saapuivat tänään, joten niitä olen haistellut oikein urakalla. Mutta mä olen jotenkin pettynyt. Viittä nyt tuoksutellut ja mikään ei ole suuresti sykähdyttänyt. Suurin osa on tuntunut jotenkin...vanhanaikaisilta? Tai tympeiltä, en osaa sanoa.Osmanthus Interdite oli kyllä aika hyvä. Käyttökelpoinen! Osa on ollut ihan ok, mutta ei mitään aah ooh ihanaa nuuh nuuh. Ja mun ambre russe oli oli tyhjä sample, eli ei hajuakaan millainen se on :(

Kauhia valitusviesti =D Mun taitaa täytyä vain jatkaa haistelua 8)

Ja huomasin taas, että mä en vaan pidä laventelista. Ei vaan, ei.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Huhti 2012, 19:20 
Poissa
Site Admin

Älä masennu Anna, ei kaikki iske heti tai ehkä ikinä.

Mulla oli fenomenaalisen huono tuuri Ambre Russen kanssa.

Haistele rauhassa. Kyllä taatusti löydät vähitellen jotain josta aidosti tykkäät.

Mun ongelmani: hyviä tuoksuja on liikaa 8)

(edelleen sekaisin Grossmithin Shem-el-Nessimistä)

Luettuja tenttikirjan sivuja: 19. Jäljellä: n. 360 :roll:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Huhti 2012, 19:41 
Poissa

En ole viime päivinä haistellut oikeastaan mitään.. Hyväkin tuoksu voi joutua lopulliseen pannaan mikäli siihen sonnustautuu ikävänä ajankohtana, kokemusta on.. Onneksi ajatukset ovat jo kääntymässä valoisalle puolelle.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Huhti 2012, 19:59 
Poissa

Minä tietoisesti välttelen tuoksuja jos tiedän, että on tulossa jotain johon reagoin voimakkaasti. Toisaalta tuoksut voivat toimia myös voimaannuttavina jne. mutta todellakin harkitsen tarkkaan mitä tuoksua voin mihinkin tilanteeseen laittaa, jotta ei kävisi niin, että tuoksu pilaantuisi minulta kenties ainaiseksi. Minulla tuntuisi toisinaan olevan kovinkin voimakas haju- ja musiikkimuisti...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Huhti 2012, 20:05 
Poissa

Sama homma.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 799  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]