Tänään on 14 Touko 2025, 23:47

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 799  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 27 Huhti 2012, 21:42 
Poissa

essenza di zegna. Toimii. Tällä pärjää jopa Italiassa. Miksi tämä tuoksu on niin huonosti tunnettu?

miten tapaaminen meni? Teittekö paljon vaihtoja?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Huhti 2012, 21:55 
Poissa

Uuh... ...hyvin. Olen Ambre Narguilen onnellinen omistaja - ja iholla tuoksuu mm.

L'Occitanen fantastinen Immortelle de Corse (budjettituoksujen aatelia)
Chanelin Sycomore (ihana - en tykkää - ihana -kehityskaari)
Heeleyn viikuna - mainio kesätuoksu
L'Artisanin Thé pour un Eté
Hermes Eau des Merveilles
Les Nez L'Antimatiere

Unohdinkohan jotain :twisted: ? Heeleyn iiris tuoksuu miehellä aika mahtavalta.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Huhti 2012, 22:01 
Poissa

Kamicha kirjoitti:

Tää on mielenkiintoinen tapaus. Tuoksun tausta on äärimmäisen viehko. Jos joku haluaa tietää enemmän, googlatkoon. (miulle itse tuoksu oli lopulta pieni pettymys)
Budjettituoksusta emme kai sentään voi puhua(?) Vai miltä kuulostaa 75ml:n pullo hintaan 68 euroa + pk?

Kamicha, kerro ihmeessä jos tiedät mistä tätä saa halvalla.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Huhti 2012, 22:18 
Poissa

Huh, melkoisen tärähtänyt olo tuoksuövereiden jälkeen. Minullakin Thé pour un été, Lutens L'Eau Froide (hävis jo), Antimateria, Villoresin patsuli (ah, lisäksi tästä tulee ihana ystäväni mieleen, jonka kämppä tuoksui aina patsulilta).. Päivällä Heeleyn Figuier, samaa mieltä Kamichan kanssa. Käyttäytyi ihanasti kun oli vähän hikeä pinnassa, muuttui vaan lempeämmäksi. Minusta siinä on jotain sellaista aurinkorasvamaisuutta, olen hakenut tämän tyyppistä tuoksua. Tuleeko teille muuten mieleen tuollaisia aurinkovoidetuoksuja?

Oli ihana tavata, hurjan mielenkiintoisia keskusteluita, harmi kun ei voinut seurata kaikkia yhtä aikaa :lol:. Minulla ei tainnut olla mitään tuomisia, sain lainaksi valkoisia kukkia Syysviirulta ja Diptyque 34 boulevard Saint Germainin Mukaelilta. Kiitoksia hyvästä seurasta kaikille!

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Huhti 2012, 22:22 
Poissa

toxu kirjoitti:
Budjettituoksusta emme kai sentään voi puhua(?) Vai miltä kuulostaa 75ml:n pullo hintaan 68 euroa + pk?

No ei halvalla, mutta 55 € on sen ovh Ranskassa, edp (tuntuu potentilta) 75 ml. Edullinen ehkä. Jos on paikallinen tuttava, niin tarjousta kyttäämään :D

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Huhti 2012, 23:10 
Poissa
Site Admin

Mulla on pari kookos-fiikus anteeksi viikunatuoksua, pistän lainaan jos jotakuta kiinnostaa.
Kamicha, unohdin tiarén kotiin, seuraavan kerran!
Niissä on molemmissa ehkä hieman jotain teinityttö-aurinkorasvaa.

Mullakin treffien survivor oli L'Occitanen Korsika-ikikukka. Se on Toxun heavy metal immortelle -makuun taatusti liian lälly mutta tuoksui oikein mukavalta takin hihalla.

Kiitos kaikille treffiseurasta! Sieltähän ei meinannut itse kukaan päästä lähtemään millään pois vaikka olin rättiväsynyt :D - huomenna herätys aamuviideltä jotta pääsen ajoissa kotiin.

Mä väläytin jo lounastreffejä vaikka Töölössä ma 14.5. jos jotakuta kiinnostaa.
Eiffelintorni, mulla on se Hermès jota kaipailit taannoin.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Huhti 2012, 23:32 
Poissa

Gogol, mistä tuoksuista on kyse?

Tänään olen tuoksutellut Eau Suavea, ihana tunne kun ihmettelee, että mistä se hyvä tuoksu oikein tulee.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Huhti 2012, 23:45 
Poissa

Gnnnggghhhh... Eiiii!!

Comptoir Sud Pacifique Coco Extreme -- tähän sata sydäntä. :lol:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Huhti 2012, 08:30 
Poissa

Kamicha kirjoitti:
Chanelin Sycomore (ihana - en tykkää - ihana -kehityskaari)
Heeleyn viikuna - mainio kesätuoksu
L'Artisanin Thé pour un Eté
Hermes Eau des Merveilles
Les Nez L'Antimatiere

Aamuun asti selvisivät kaikki muut paitsi viikuna.

Heeleyn viikuna tuntui varsin syötävän realistiselta, alla oli melko paljon vihreyttä, jopa karheaa ruohoisuutta. Jossain välissä iholla oli myös syötävää kookosta. Vaikutti aika helposti lähestyttävältä, lähes gourmandiselta viikunalta, voisi tosiaan toimia kesätuoksuna.

Immortelle puksuttaa olkavarressani, sen aprikoosisen hunajaiseen makeuteen on sekoittunut jotain maanläheisempää. Onneksi olen menossa Ranskaan kesällä, tsekkaan jos tämän saisi kivaan hintaan. Immortelle on rakastettava! Tuoksuna se on aikaisemmin minulle tuttu vain jostain l'Occitanen immortelle-voidesamplesta, muistan pitäneeni siinäkin tuoksusta, mutta koskapa kartan hajustettuja tuotteita niin eipä jäänyt repertuaariin.

Eau des Merveillesin avaus ja ydin eivät ole oikein koskaan sykähdyttäneet minua, helmeilevää mausteisuutta ja pehmeää puuta jotenkin ponnettomasti ja vetisesti (ennen tätä olen pikaisten lentokenttätestien varassa). Drydown on hento, pehmeä, ei mitenkään unohtumaton ambra. Nuottien perusteella odotin aikanaan tästä tulevan ehdottoman suosikkini.

Chanelin Sycomoresta en sano vielä ihmeempää, pitää päästä tutkimaan tätä paremmin.

L'Artisanin Thé pour un Eté rakentui kyllä enemmän tuhman jasmiinin kuin teen ympärille. Tuoksu oli kukkaisena oikeastaan mukavuusalueeni ulkopuolella. Syysviirun blogipostaus tuoksusta kannattaa lukea, tee on minulla aromi, joka on herkkä muutenkin, tapaamisen kakofoniassa sain tuoksusta irti lähinnä tuota likaista jasmiiniulottuvuutta. Tästä on hyvin animaalinen mutta hento jälki ihollani.

Les Nez L'Antimatiere tuoksuu tänään enemmän kuin eilen. Iholla on suolaisenmakea myskisyys, jotenkin oudolla tavalla hento, kun muita nuotteja ei ole. Välillä jostain tuulahtaa yllättävän voimakas myskihäivä nenääni, onkohan se antimateriaa vai jotain muuta?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Huhti 2012, 09:51 
Poissa

Tuoksun tänään Kourokselta. 3 suihkausta. Korvien taa + yks jaettu laukaus ranteisiin.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Huhti 2012, 14:21 
Poissa
Site Admin

Saatanan tuoksua :evil: :D

Iso tuoksukasauma. Aamulla YSL Cinéma joka on ihan miellyttävä lite-ambra. Voisin käyttääkin jollen tuntisi jo parempiakin. Päivän miellyttävin tunne - se sopi sitäpaitsi ihanasti Helmut Langin mekkoon jossa matkustin.

Münchenissä Joop! Homme joka aiheutti noloja hetkiä. Haisin pistävästi lennolla ja italiainen vierustoverini selvästi kärsi siitä. Luonnehtisin sitä naisenkarkottajacologneksi - mulle vahva assosiaatio on teinidisko. Inhoan tuoksuja jotka maistuvat suussa asti. Olisin juossut itseäni pakoon jos olisin voinut.

Münchenin lentokentällä oli hyvä Hermès jossa oli erinomainen myyjä. Eilisen Ambre Narguilen innoittaman haistelin antaumuksella Hermessencejä kun hän tuli kertomaan että he myyvät neljän tuoksun discovery settiä pikkupulloja satasella. Ehkä se oli harkitsematonta mutta lunastin itselleni sellaisen - kaupan päälle kaksi näytettä, yksi oli entisestään eli mulla on nyt 7 kymmenestä.

Ruinasin Jo Malonelta Nekku sulle näytettä Nutmeg & Gingeristä mutten saanut. Tuoksui eggnogilta.

Olin lähellä ostaa Encre Noiren - pullo on niin kaunis - mutta en sitten kuitenkaan.

Etsiskelin Immortelle de Corsea hyllystä mutten löytänyt. Immortelle-ihonhoitotuotteita olisi ollut vaikka kuinka paljon. Tsekkaan joskus vielä erikseen Rooman L'Occitanen.

Tässä siis tunti Münchenissä. Italiassa pelkäsin henkeni edestä kun taksikuski mouhusi quel buffone Montista :shock:

Nyt kokeilussa Santal Massoia.

Vietämme siestaa, ulkona kolmisenkymmentä lämpöastetta, kiva olla kotona.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Huhti 2012, 17:33 
Poissa
Site Admin

Ooooo, Poivre Samarcande.

Santal Massoia oli liian maitoinen viherviikuna makuuni (saatte kokeilla sitä viikunafriikit!) mutta tämä pippurituoksu on täysin minun juttuni. Ihana! Oli myös Hermèsin myyjän suosikki.

Nämä ovat kaikki mainoita työtuoksuja. Tuoksuvat juuri sopivasti että saat ympärillesi pehmeän auran mutta ilman että muut kärsivät.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Huhti 2012, 17:51 
Poissa

Suihkun jälkeen päädyin yllättäen tuoksumaan Ambre Narguilelta.

Löysin l'Occitanen Immortellen 29 €:llä :twisted: + alle kympin postikulut Ranskan Price Ministeristä - avattu, mutta ihan täyden näköinen pullo. Tämä tuoksuharrastukseni on pelkkää säästöä.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Huhti 2012, 18:44 
Poissa

hellin kirjoitti:
Tuleeko teille muuten mieleen tuollaisia aurinkovoidetuoksuja?

hellin, löysin tällaisen listauksen! http://www.bellasugar.com/Perfumes-Smel ... on-3276233

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Huhti 2012, 19:53 
Poissa

Kamicha kirjoitti:
Löysin l'Occitanen Immortellen 29 €:llä + alle kympin postikulut

Onnekas sie.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 799  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]