Kamicha kirjoitti:
L'Occitanen fantastinen Immortelle de Corse (budjettituoksujen aatelia)
Chanelin Sycomore (ihana - en tykkää - ihana -kehityskaari)
Heeleyn viikuna - mainio kesätuoksu
L'Artisanin Thé pour un Eté
Hermes Eau des Merveilles
Les Nez L'Antimatiere
Aamuun asti selvisivät kaikki muut paitsi viikuna.
Heeleyn viikuna tuntui varsin syötävän realistiselta, alla oli melko paljon vihreyttä, jopa karheaa ruohoisuutta. Jossain välissä iholla oli myös syötävää kookosta. Vaikutti aika helposti lähestyttävältä, lähes gourmandiselta viikunalta, voisi tosiaan toimia kesätuoksuna.
Immortelle puksuttaa olkavarressani, sen aprikoosisen hunajaiseen makeuteen on sekoittunut jotain maanläheisempää. Onneksi olen menossa Ranskaan kesällä, tsekkaan jos tämän saisi kivaan hintaan. Immortelle on rakastettava! Tuoksuna se on aikaisemmin minulle tuttu vain jostain l'Occitanen immortelle-voidesamplesta, muistan pitäneeni siinäkin tuoksusta, mutta koskapa kartan hajustettuja tuotteita niin eipä jäänyt repertuaariin.
Eau des Merveillesin avaus ja ydin eivät ole oikein koskaan sykähdyttäneet minua, helmeilevää mausteisuutta ja pehmeää puuta jotenkin ponnettomasti ja vetisesti (ennen tätä olen pikaisten lentokenttätestien varassa). Drydown on hento, pehmeä, ei mitenkään unohtumaton ambra. Nuottien perusteella odotin aikanaan tästä tulevan ehdottoman suosikkini.
Chanelin Sycomoresta en sano vielä ihmeempää, pitää päästä tutkimaan tätä paremmin.
L'Artisanin Thé pour un Eté rakentui kyllä enemmän tuhman jasmiinin kuin teen ympärille. Tuoksu oli kukkaisena oikeastaan mukavuusalueeni ulkopuolella. Syysviirun blogipostaus tuoksusta kannattaa lukea, tee on minulla aromi, joka on herkkä muutenkin, tapaamisen kakofoniassa sain tuoksusta irti lähinnä tuota likaista jasmiiniulottuvuutta. Tästä on hyvin animaalinen mutta hento jälki ihollani.
Les Nez L'Antimatiere tuoksuu tänään enemmän kuin eilen. Iholla on suolaisenmakea myskisyys, jotenkin oudolla tavalla hento, kun muita nuotteja ei ole. Välillä jostain tuulahtaa yllättävän voimakas myskihäivä nenääni, onkohan se antimateriaa vai jotain muuta?