Heinäkuu 2014
4 x L'homme infini
3 x CdG #3, Eau de Cartier Essence de Bois, Eau de Narcisse Bleu
2 x Anima Dulcis, CdG #2, Flash Back, L'eau de Tarocco
Kunnon lämmöissä tulee kyllä aivan eri fiiliksiä ja kokemuksia tutuistakin tuoksuista: mm. CdG #3, Eau de Narcisse Bleu, Azemour, Fils de Dieu, Eau des Merveilles ja hieman yllättäen Anima Dulcis toimivat aivan loistavasti helteessä. Uudelleen testaamani L'eau de Tarocco puolestaan ei helteilläkään vaan natsaa mulle vaikka sitkeästi pari päivää yritin sen kanssa hengata. Siinä on vaan jotenkin ihan väärä se myskisyystyyppi mun makuun, sama kuin Voyage d'Hermès'ssa (ainakin edt-versiossa) ja Mallen Geraniumissa. Haistan Taroccossa kaikenlaista hyvää jos laitan sitä aivan pienen tiplun vaikka sormelle, mutta jos sitä laittaa kunnolla laajemmalle niin kaikki peittyy myskimaton alle. Skarpit vetiveritkin tuntuvat toimivan lämmössä ok, mutta tykkään kyllä esim. Flash Backista ja Vetiver Extraordinairesta enemmän vähän nykyistä viileämmillä keleillä.
Tilasin "helteen hellimiä"

tulevia päiviä varten toiveikkaana näytteen myös Diptyquen L'eau de Nerolista kun tajusin että oon aikanaan tyhmästi vaan sivuuttanut sen syystä että Turin sanoi arvioksi lähinnä "blaah". Nicolain Musc Monoïta ja sitä Guerlainin Terracottaa ois ollu hauska kans kokeilla mutta ei oo oikein muuta tilattavaa nyt missä MM-näyte menisi mukana ja Terracottaa puolestaan ei taida enää olla oikein saatavilla (plus epäilen että siinä olisi ehkä ollut vähän turhan biitsimirkku-meininki kuitenkin).