Gogol kirjoitti:
Toxu, näytät söpöltä pienenä!
Kiitos. Mutta toisaalta, kukapa ei tuossa iässä näyttäisi? (n.10v) Olen siinä äiskän kainalossa.

Gogol kirjoitti:
Mä haluaisin saada käsiini hieman Lutensin Bell Jarien sisältöä lähtemättä Pariisiin. Voitteko auttaa? (Sarrasins ja Encens & Lavande kiinnostavat eniten, mutta moni muukin kyllä - en tiedä mitä etsin.)
Taitaa olla TPC se kätevin vaihtoehto. Toisaalta, oletko tietoinen että ainakin aiemmin Lutens jakoi ilmaiseksi vahanäytteitä tuoksuistaan - nimenomaan tuoksuista jotka ovat osa tuota bell jar kokoelmaa..(?)
Ite oon noita vahanäytteitä käynyt aikalaillakin läpi, ja ne ovat kaikesta epäselvyydestään huolimatta tutustumisen arvoisia. Yhteystiedot Lutensin sivuilla. Kannatta mailata ja kysyä, tai vielä parempi, soittaa. (paksua ranskalaista aksenttia ehkä luvassa, mutta kyllä siitä selvän saa)
Itse olen Sarrasiniä kokeillut vain vahalta. Se ei tosiaan ole sama kuin nestemäinen näyte; korkeintaan suuntaa antava.
Nämä molemmat Lutensit ovat tutustumisen arvoisia. Tiedän että jotkut ovat löytäneet niistä ihan oman holy grailinsäkin...
Mutta nyt tämä riistäytyi käsistä. Kyseessä siis Kauneimmat parfyymipullot!