Mun pulloni on ajalta ennen tätä hullua innostusta. Ne on hankittu aika lailla sattumanvaraisesti ja spontaanisti. Yritin niitä laittaa jonkinlaiseen aikajärjestykseen mutta en oikein muistanut kaikkien tarkkoja hankinta-aikoja.
http://www.fragrantica.com/member/153748/YSL:n Parisiin saakka olevat pullot on hankittu tai olen ne saanut noin ennen vuotta 1993. Niitä on siis käyttänyt teini-ikäinen ja nuori aikuinen Mohn.

Yves Rocher-pulloista The Body Shopin Beleaf-tuoksuun saakka olen hankkinut joskus välillä 1997-2004. Nina Riccin uudesta Ninasta lähtien sitten sen jälkeen.
Perfumes I had-hyllyllä on ainoastaan tuo Chloé jota minulla ei enää fyysisesti ole (tai en ole sitä ainakaan löytänyt mistään), Alain Delonin tuoksua on vielä tilkka jäljellä, samoin Orlanen tuoksua mutta se on mennyt pilalle ja Léonardin tuoksusta on kanssa tippa jäljellä. Escadan kesätuoksut annoin teinittärille juurikin, Dieselit saattaa seurata perässä (paitsi Fuel for Life josta tykkään oikeasti).
Tämän juuri heränneen tuoksuhulluuteni aikana en ole vielä hankkinut yhtäkään kokonaista pulloa. Tosin se johtuu enemmän tilapäisestä vajeesta budjetissa kuin siitä, että mitään haluttavia tuoksuja ei olisi ollut.

Olen myös ollut erittäin kitsas merkkailemaan noita mistä tykkään ja mistä en ja mitä haluaisin jne. Katsotaan jos silläkin saralla tässä joskus innostuisin.
Kosmoskukan tuoksuhyllyt ovat ihan mielettömän pyörryttävät!