Kamicha kirjoitti:
Itse varmasti sen verran roikun kesälläkin koneella, että ehdin siivoilemaan spämmääjärekisteröityjät veks. Ei niitä kovin paljon tule.
Gogol kirjoitti:
Minusta haistelu tuntuu tällä hetkellä työltä.
En ymmärrä tätä, mutta miulla onkin selkeästi siuhun ja moneen muuhun nähden hiukan erilainen tilanne tässä koko jutussa. Siis, en edes muista milloin olisin testaillut jotain uusia tuoksuja, joitain satunnaisia tapauksia lukuunottamatta. Silti olen saanut vaivatta lämäistyä toistatuhatta viestiä. Olen tällä foorumilla, koska rakastan tuoksuja, ja täällä on hyviä tyyppejä.
Ei tämä todellakaan tunnu työltä, vaan päinvastoin.
Olen sanonut sen aiemminkin, että itse saatan näin kesälläkin aina silloin tällöin pudota linjoilta hetkeksi, mutta en ole pidemmäksi aikaa menossa mihinkään. Paitsi ellei ne laita miuta eristykseen, jos se jo miulle luvattu ufo ei tulekkaan (eiku siis jos se tulee), tai jos kohtalo ei päätä (eiku päättää) väläyttää miulle sitä viimeistä valomerkkiä.
Jos miusta ei kuulu joskus muutamaan päivään, on selitys yksinkertainen: Nurse Ratched on ilkeyspäissään ollut antamatta miulle lääkkeet, jotenpa miuta vituttaa niin etten eteeni nää. Koita siinä nyt sitten kirjoitella jotain yhtään mihinkään.