Sporttituoksut on jännä käsite, olen aina aikaisemmin ajatellut niiden olevan sitruksisia laimeita liemiä, ja useimmiten jostain tunnetuista ja myyvistä tuoksuista rahastusmielessä tehtyjä laimennettuja muunnelmia. Itse en omista virallisesti yhtäkään sporttituoksua, mutta on minulla toki muutama sellainen mitä käytän sporttaillessa. Tai siis olen alkanut käyttämään nyt viimeiden kahden vuoden aikana, aikaisemmin minulla on saattanut olla liikuntaa harrastaessa jotain tuoksua jos joku aamulla laitettu arkituoksu on sattunut vielä iltasellakin tuoksumaan. Purjehtiessa olen kyllä käyttänyt aina jotain tuoksua, mutta omalla kohdallani en laske purjehdusta muutenkaan urheiluksi sillä en kilpaile (en kilpaile muissakaan lajeissa, mutta purjehdus on minulle pelkkää ajanvietettä ja fiilistelyä).
Minulla on salijäsenyys joka oikeuttaa kahden eri kuntosalin asiakkaaksi, toinen niistä on pelkästään naisille tarkoitettu kuntosali ja toinen todella suuri (Suomen suurin) kuntosali joka on sekasali, ja jossa on asiakkaita vauvasta vaariin. Vaikka toisin voisi luulla, niin kyllä se on tuo viimeksi mainittu missä hajuvesi haisee ja ihmiset ovat usein laittautuneita. Etenkin juoksumattohuoneessa on usein melkoinen tuoksujen kakofonia.

Naistensalilla taas ollaan aika naturelleja.
SprayEnjoy kirjoitti:
Oma suosikkini 2-3v takaa on
Burberry Sport, jota sattumoisin nuuhkaisin tänään.
Törmäsin tuohon about kuukausi sitten vahingossa, kun olin ystäväni kanssa tapamme mukaan haistelemassa paikallisten liikkeiden valikoimaa. En olisi itse koskaan haistanut tuota, sillä pullon ulkonäkö ja tuoksun nimi ovat todella epäkiinnostavia, mutta meillä on tapana tehdä usein niin että suihkautetaan jotain randomtuoksua paperiliuskalle ja annetaan ystävälle haisteltavaksi kertomatta etukäteen mitä se on. No niinhän siinä kävi että ihastuin välittömästi!

Ajattelin tilata jonkun minikoon tuosta, sillä kokopullosta en edelleenkään ole aivan varma. Onhan se kuitenkin "sporttituoksu".