Meidän ajatukset kulkevat selvästi samaa rataa, mutta eri suuntiin. Pohdiskelin itsekin taannoin keskustelun avausta samasta aiheesta. Musta kun tuntuu, että aika monet meistä lukeutuu Vasilisan lanseeraaman ihopihtari-kuvauksen alle. Mikä tekee minusta sitten varmaan iholutkan tai jotain
Mulla siinä on ehkä eniten kysymys siitä, että se paperin haju haittaa tuoksusta nauttimista. Tarvitsen tuoksun alle jotain elävää, mielellään tuoksua jonka tunnen täysin, että voin erottaa lisätyn tuoksun nyanssit helpommin. Kerran laitoin ihan vähän tuoksua kissani häntään kun hausin tietää, mitä tuoksulle tapahtuisi. Kissa ei pitänyt siitä, mutta sekä kissa että hajuvesi tuoksuivat hyvälle

Ehkä mua ei itsekeskeisenä ihmisenä myöskään jaksa riittävästi kiinnostaa mikään muu kuin se miltä tuoksu juuri minun ihollani tuntuu. On myös ihan hanurista, jos löytää lappusella ihanan tuoksun eikä se käykään iholle.
Mutta elämä olisi kyllä helpompaa, jos osaisin välillä vähän pihdata. Ainakin tuoksujen läpikäynti olisi huomattavasti tehokkaampaa.