Korostan taas sensitiivisyyttäni. Tuoksuja tosiaan löytyy ihan laidasta laitaan, tulee siis suihkittuakin niitä hyvin eri tavoin..
Suihkin tuoksua useimmin ranteisiin, usein sekä sisä-että ulkosyrjiin (mieluummin ulko..) sekä niskaan. Chanel 5:sta suihkaisen usein myös paidan alle, tissivälistä hieman alemmas.. Se sulaa ihooni siten mielestäni hyvin ja intiimisti. Ja koska mulla on rastat eikä mun kertakaikkiaan tarvitse pestä tukkaani kovin usein on mulla tapana suihkia myös hiuksiini päivän tuoksua. Yleensä jo seuraavana päivänä tuoksu on seuraavan alta sopivasta haihtunut.
En halua pilata tunnelmaa suihkimalla edes testaillessa ranteille eri tuoksuja. Useimmiten se on tasan yksi tuoksu per päivä.
Vaikka haistelen oikeastaan kaikki vastaantulevat uutuudet ja otan projektiksi tuoksuja tietyiltä brändeiltä ja klassikoiden puolelta en mä halua iholle kuin sellaisia tuoksuja jotka todella miellyttävät vain minua itseäni. Näytteitä kertyy, joo, mutta varsinkin nyt kun hylly on ollut vuoden pari järjestämättä on mulla riittänyt ihmetystä tässä luetteloa laatiessa. Jätän ainoastaan tämän hetken suosikit hyllyyn. Loput menköön laatikossa omaan jemmaansa, voin sitten kaivaa esiin jos ja kun siltä tuntuu.
Mutta, että montako suihkausta.. Heitetään nyt ihan lonkalta 3-6.