Joulu, mulle rakkain kaikista juhlapyhistä. Paitsi että tänä vuonna on sen verran stressiä, että tuleva joulu ahdistaa koska aika ei saisi mennä niin nopeaan. Mulla on myös omat jouluperinteet ja tänä vuonna menemme miehen kotiin, jossa joulujutut eivät ole niin merkittäviä kuin mulle... Koska joulu kuitenkin tulee, niin parasta koittaa siitä nauttia. Vali vali
En oikein pyydä tuoksuja lahjaksi, koska haluamani tuoksut ovat niin kalliita. Miehelle kyllä heitin ilmaan, että Patchouli24 olisi kiva, mutta... olen jo monta kuukautta sitten osallistunut splittiin, josta mulle on tulossa tuota 20ml. Ainoa vaan, että koska jako tehdään isosta pullosta niin tässä kestää edelleen. Joko hommaan jo pullon itselleni tai sitten ostan ensi hätään jostain pikku tipan ja odottelen kärsivällisesti tuota 20 milliä. (Jos joku haluaa, voin diilata teillekin tuota, ml hinta on aika edullinen. mutta kärsivällisyyttä saattaa vaatia vielä hetken)
Mulla on aina täytynyt olla oma, aito joulukuusi. Niin iso kuin kämppään mahtuu. Nyt kämppä on pieni ja paikalla jossa kuusi oli viime vuonna, on nyt kirjoituspöytä. Eikä kuuselle tilaa oikein missään. Aaaapuaaa. Jotain täytyy keksiä, että Anna saa oman kuusen