Minulla on kaksi blogia. Sitä ennen bloggasin joskus vuosia sitten käsityöaiheisessa yhteisblogissa mutta se valitettavasti sitten vaan jotenkin jäi...
Aloitin myös kirjoittamaan opiskeluaikaista blogia useampi vuosi sitten mutta kun hommat alkoivat mennä solmuun ja opinnot venähtivät laittoman pitkiksi ei blogiin enää huvittanut kirjoitella.
Minulla on myös yksi tyhjä blogi. Tai olen minä sinne yhden postauksen kirjoittanut. Sellainen tylsä, pelkkiä ajatuksia varten oleva blogi. Minulla oli pitkään olo, että haluan kirjoittaa ajatuksiani jonnekin eikä perinteinen päiväkirja tuntunut hyvältä ajatukselta. Tai ei se oikeastaan ollut niinkään halu vaan enemmänkin tarve. Kun sitten lopulta sain blogin pystyyn en olekaan saanut kirjoitettua sinne mitään.
MInä en tunne ketään entuudestaan. Löysin Tiian ja Vasilisan blogit aika lailla samoihin aikoihin ja se oli todellinen sysäys minun tuoksuinnostukselleni. Gogolin taisin bongata jonkun blogin kommenttiboksista, seurasin linkkiä ja jäin koukkuun.
Oman tuoksublogin perustin koska tuntui jotenkin tyhmältä kirjoittaa tuoksuista kosmetiikkablogiini, vaikka tokihan se olisi aiheeseen sinällään sopinut. Minusta vaan tuntui, että aika monelle ei-tuoksufriikille mun arvioni saattaisivat olla vähän turhan lennokkaita tai jotain.

Eikä esim. niche-tuoksut välttämättä kiinnosta edes suurinta osaa kosmetiikkablogien lukijoista.