Tänään on 28 Huhti 2024, 09:34

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 799  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01 Huhti 2012, 15:38 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:41
Viestit: 397
Paikkakunta: Uusimaa
Kamicha, saat mun santelin, jos haluat. En varmana kokeile sitä toiste. Patsuli jäi mulle parhaimpana mieleen, en tosin tilannut kaikkia.

_________________
Sinistä pintaa


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01 Huhti 2012, 16:25 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Kokeilin Nasomaton Absintheä ja jouduin pesenään sen pois : tilli, silli ja coumarin (ehkä), not a winning combination, ainakaan minun ihollani... Etäältä tuoksu muistutti Pentachords Verdantia, miinus ambra (ambergris) -nuotti plus 100 desibeliä.

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01 Huhti 2012, 17:36 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Hellin, mielelläni otan sen! Oletko tulossa tuoksutapaamiseen vai tehdäänkö
vaihtareita muuten?

Ruusu ja agar listalle.

Silli kuulostaa julmalle, jopa Nasomaton kauniista pulloista tarjoiltuna.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01 Huhti 2012, 19:48 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Kamicha kirjoitti:
Le Laboa tuntevat, mitä sieltä kannattaisi ehdottomasti tilata testattavaksi? Santeli ja patsuli ovat listalla jo.


Mä tutustuin Le Laboon viime syksynä, kun sain barcelonalaisesta trendivaatekaupasta kolme näytettä. Omani ovat Jasmin17, Fleur d'Oranger27 ja Ambrette9.

Jasmin on mahtava, sitruksinen, energinen ja kulmikas. Suosittelen sitä lämmöllä (Gogolkin taisi tykätä.) Ambrette on aika vaativa mutta kiintoisa, tutkin sitä vielä. Fleur d'Oranger sen sijaan on WC-raikastin. Siis sen tuoksu (haju?) on yksi yhteen WC-Kukka -merkkisen vessanpöntön sisään laitettavan oranssin palan kanssa. Meillä on kyseisiä WC-paloja kotona, ja olen nuuhkinut näitä ristiin. Tämä on erittäin hätkähdyttävä löydös, ja olen miettinyt WC-Kukan ja/tai Le Labon informointia aiheesta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01 Huhti 2012, 20:39 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Vastaiskuna lumipyrylle ranteellani tuoksuu nyt Montalen Red Aoud. Yllätyin tästä vähän. Tämä on lämmin, makea ja suklainen. Jopa niin suklainen, etten kevyen pippurin ja ruusun lisäksi erota mitään muuta. Lieneekö tuoksufoorumin syytä, mutta sain vienoisen flashbackin Muglerin Angelista. Ja suklaamunista.

Kävin äsken pesemässä kädet, ja huuhtelin samalla ranteita. Red Aoud ei reagoinut siihen mitenkään. Tuoksu on yhtä voimakas kuin kaksi tuntia sitten. Tämä taitaa olla näitä tuoksuja, jotka kestävät iholla ensi jouluun.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01 Huhti 2012, 22:13 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:41
Viestit: 397
Paikkakunta: Uusimaa
Kamicha kirjoitti:
Hellin, mielelläni otan sen! Oletko tulossa tuoksutapaamiseen vai tehdäänkö
vaihtareita muuten?


Hyvä! Juu, olen tulossa, vaihdellaan siellä :).

_________________
Sinistä pintaa


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Sahalla duunissa
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2012, 10:28 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Lykkäsin juuri iholle Montalen Dark Aoudin - päivittelen kokemusta päivän mittaan. Taisin pilata myös värillisen t-paidan roiskimalla tuoksua vahingossa sen päälle... :roll:

Wow, tämä on kuivin puutuoksu-avaus ikinä! Ihon lähellä aistimus on melkein tärpättiä, kauempaa jo nyt ihastuttavia santeli- ja agar-aromeita, mutta eipä juuri muuta.

Edit. puolen päivän aikaan Tämä Montale ei ole reilumminkaan annosteltuna projektiomonsteri, hyvin hienostunut ja kuiva puutuoksu. MUTTAMUTTA ihoaromi ei ole vieläkään muuttunut mihinkään. Se on edelleen railakas puutärpätti. En halua ihoni tuoksuvan puutärpätiltä!

Edit 2. klo 16 Iholla ei ole jäljellä enää kuin hädin tuskin havaittava häivähdys puutärpättiä. Olipa suoraviivaista! Taisi olla lyhytkestoisin Montale toistaiseksi.

Minulla on nyt tässä vaiheessa Montaleen melko outo suhde - pidän näitä tuoksuja jotenkin vähän liian pelkistettyinä makuuni. Ehkä nämä on tarkoitettukin kerrostettavaksi? Tosin näillä projektiotehoilla useampaa tuoksua kerrostamalla muodostuu kyllä melkoiseksi vaaratekijäksi ympäristölle...

Kaksi vaniljaista Montalea on muuten minulta mainitsematta - Boise Vanille, joka on hyvin samankaltainen SL:n Gris Ameren kanssa. GA ei taida olla vaniljapohjainen, mutta BV:nkin vanilja on sivuroolissa, molemmissa on vaniljaista tonkaa (jonka haluaisin ehdottomasti päästä haistamaan erillisenä aromina joskus). Sirkka-Liisan versio laventelin ja vaniljaisten aromien yhdistelmästä vie voiton (on ollut jonkin aikaa harkintalistalla ostettavaksi), Montale on sen rinnalla vähän tylsä.

Vanille Absolu on todella yksinkertainen vaniljatuoksu, pehmeät mausteet tukevat vienosti tummaa ja syvää vaniljanuottia, joka pysyy ja pysyy (minun ihollani jopa yli vuorokauden). Alun karamellimaisuuden aikana ajattelin, ettei ole minun juttuni ollenkaan (jostain Body Shopin julmista yhden nuotin vaniljoista on todella huonoja muistoja), mutta itse asiassa kotiuduin tämän kanssa pitkällä aikavälillä mainiosti. Neroli kuvailee tätä kuivana - omaan nenääni on kyllä selvästi makea, mutta ei ahdistavan läpitunkevalla tavalla. Mukavuustuoksu, jonka ostamistakin jäin harkitsemaan, tämä olisi kiva ja laadukkaan tuoksuinen vaniljanuotti kerrostamiskokeiluihin - kestää kuitenkin myös käyttöä yksinään.

Tähänastiset Montale-suosikit: Black Aoud, Full Incense ja Vanille Absolu.

_________________
Oh deer.


Viimeksi muokannut Kamicha päivämäärä 02 Huhti 2012, 16:06, muokattu yhteensä 3 kertaa

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: repikää pöksynne
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2012, 15:26 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 15:37
Viestit: 485
Aqua Allegoria Pamplelune EdT :D

Repikää pöksynne.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: repikää pöksynne
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2012, 15:34 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Syysviiru kirjoitti:
Aqua Allegoria Pamplelune EdT :D

Repikää pöksynne.


AA Pamplelune on mielestäni eräs parhaista sitrustuoksuista koskaan. Winter Delicen kanssa allegoria-sarjan suosikkini.

Miusta Pamplelun tuoksussa on jotain hyvinkin lonkeromaista. Tarkoitan siis sitä juomaa, en mitään tursasta.

Itse olen tänään verhoutunut suureen annokseen Bois Farinea. (7-8 suihkausta kaikenkaikkiaan)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2012, 16:37 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Aamulla CB I Hate Perfumen In the Summer Kitcheniä (kiitos Vasilisa, review pending!) ja nyt Guerlainen Tonka Imperialea.

Minuun iski intensiivisen työpäivän päälle tavanomainen iltapäivänuutumus (odottelen teeveden kiehuvan), mutta Tonka paijaa kuin torkkupeitto.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2012, 16:41 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
No huh, huh, iskin haihtuneen Montalen perään Aoud Limen, armoa! Alkutuoksu on kuin vastajauhetun kahvin tuoksun karvaat, kitkerät ja puiset aromit miinus makeat ja paahteiset aromit - ja tämän reduktion tuoksuvolyymi sitten kaakkoon. Myös ruusu on todella tymäkkä heti alkuun, oikea mutanttiruusu. Jos tämä muuttuu kaljaksi, niin olen pulassa! Wall of scent - päänsärky ei silti onneksi kolkuttele, ainakaan vielä.

Edit.Minäkin aistin tässä jotain metallista viileyttä - en oikeastaan aromina, vaan semmoisena outona kylmyyden tunteena kun sierainten yläosat käyvät yhteen - tässä on varmaan tosi paljon järkeä muille kuin itselleni :roll: . Kissat kaikkosivat läheisyydestäni (voi tosin olla, että niillä on nälkäkin).

Edit 2. Minulla tuoksun kesyyntyminen kesti kaksi tuntia. Nyt eivät enää sieraimet liimaudu yhteen. Ytimeltään tämä on hyvin läheistä sukua Black Aoudin ruusun ja agarin jännitteelle, mutta on tuoksukuvaltaan "täydempi" - patsuli nousee voimakkaammin esiin ja ovatko nuo pehmeän mausteiset häilähdykset sahramia? Aika ihania! Ambrankin aistin jo, tämä ei ole itselleni mieluisinta laatua, vaan tuosta Steam Aoudista tuttua natisevan puhtoisentuoksuista pihkaa. Itse nautin ambrasta aika lailla likaisempina blendeinä. Minusta kokonaisuudessa on edelleen vahvasti jotain kahvimaista. Epätäydellisen kahvimaista.

Jännittävä tuoksukokemus.

Nyt on totaalinen yliannostus ruususta - ja todellakin tuntuu siltä, ettei minun kuulu haista kukkasilta :roll:

Yleensä en haistele tällaisella sarjatulella, mutta Nerolin paketti teki temput...

_________________
Oh deer.


Viimeksi muokannut Kamicha päivämäärä 02 Huhti 2012, 18:07, muokattu yhteensä 6 kertaa

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2012, 16:45 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Aoud Lime on rankimpia tuoksuja minkä tiedän. Kiristelin hampaita noin tunnin, sen jälkeen tuoksu pehmeni. En ole ihan varma mimmoinen sadisti sen on suunnitellut.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2012, 18:35 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Kamicha, tää on juuri tuoksuharrastuksen pointti! Montalen ruma arabiäijä sinkoaa sut nojatuolissasi kiertoradalle jota et ikinä olisi keksinyt.

(Mun pitää pian korkata lisää Montaleja kaapistani. Äh, huomenna olen koko päivän ihmisten ilmoilla Firenzessä ja pitäisi haista yhteiskuntakelpoiselta ja normaalilta. Sellaisten ihmisten joukossa joiden käsitys normaalista tuoksusta on aika suppea.)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2012, 19:07 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mä kävin äsken ruokaostoksilla ja tartuin samalla markethaasteeseen. Huono idea.

Ensimmäinen yllätys oli, ettei sieltä oikeastaan saa mitään kahdellakympillä. Toinen yllätys oli, miten huonoa tuoksut olivat.

Laitoin toiseen käteen Beckhamin Signaturea, jonka 30 ml:n pullolla oli hintaa kolmekymppiä. Sillä litrahinnalla saa oikeastaan melkein mitä tahansa tuoksumarkkinoilta. Signaturesta on vaikea poimia nuotteja, koska se haisee niin keinotekoiselle. Päällimmäinen nuotti on se keinotekoinen vesimelonin tuoksu, jota niin monet inhoavat. Sitten tulee vesinuotteja. Ulkona tuoksua ei haistanut 10 senttimetrin päästä, vaan piti työntää nenä kiinni ihoon. Huono projektio onkin Signaturen paras ominaisuus.

Toiseen käteen laitoin Bruno Bananin for the meniä, joka hyvä ominaisuus on se, että on Signaturea halvempaa. Huono puoli on se, että se myös voimakkaampaa.

Ei nämä oikein ole edes kuvailun arvoisia. Ymmärrän kyllä, ettei perusmies halua haista naisten hajuvesiltä. Miksi he sitten haluavat haista pikkutytöiltä? Mistä nämä meloni-omena-tuoksukumi-hajuvedet tulevat ja kuka niitä ostaa? Herätkää ihmiset, parempaakin on tarjolla. Joskus jopa halvemmalla.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2012, 19:11 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Pikkubroidi haisi eilen Lacostelta. Se on tosi fruity fruity-floral. Tämä ei ole suositus.

Silmäilin itsekin tänään pikaisesti ruokaostosilla käydessäni marketin tuoksuhyllyä, jossa komeilivat mm. Axe ja Adidas. Ne pullot vain olivat niin karsean rumia etten kyennyt ottamaan niitä käteeni. Eikä meidän market ainakaan tarjoa testipulloa.

Käykää nyt herran tähden Lidlissä, siellä se tuoksu on vain kolmisen euroa eikä se ole aivan hirveä, vaikka tuskin sitä kukaan Guerlainiksi luulee.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 799  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 43 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group