Tänään on 29 Maalis 2024, 01:13

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 799  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 21:59 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Toxu, juon myös tomaattimehua (bisset oli loppu) ja syönen kohta tofua :wink:

Gogol, arvostan analyysiäsi! On totta, että patsuli on usein karkean tuoksuinen, sitä samettinen coromandel ei ole. Ehkä kyse on oman olemuksen ja persoonallisuuden tasapainottamisesta. Näytän hyvinkin naiselliselta (varsinkin jos yrittäisin vähän enemmän, köh köh ja kaikkea henkistä ja fyysistä pehmeyttä tasapainottamaan valitsen androgyynejä, sukupuolettomiakin tuoksuja. Orientaaleissa tulee liian rehevä olo ja kukkaistuoksut ovat kuin röyhelöitä, joita ei vaatteistani ikinä löydy. Kompensoin ujoutta viileillä jyrätuoksuilla ja kovistelen nahalla, mutta orientaaleilla on usein liian vahva presenssi, eivät tunnu omilta.

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 22:04 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Vasilisa, plus että orientaalit saattavat monesti olla Suomen ilmastoon liian voimakkaita. Esim. Opium toimii ihan mielettömän hienosti Ranskan kesässä. Samoin esimerkiksi miestentuokuista Kouros ja Aramis ovat etelän tuoksuja.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 22:08 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mulla on muuten sama ongelma aldehydipommien kanssa. Osaan arvostaa niiden taidokasta rakennetta, ihailen niitä kuin veistosta, mutta eivät vaan tunnu omilta. Vähän kuin kubismi (jota mun mies BTW rakastaa).

No, ei se ehkä ole niin ihmeellistä. Olisi tosi overkill ihailla New Lookia ja haista New Lookilta.

Henkilökohtaiset preferenssit ovat hauskoja. Olisi mielettömän tylsää jos kaikki tuoksuisivat samalta kuin minä. (Tai siksi juuri harrastan nichejä - en halua tuoksua samalta kuin kaikki muut.)

Roomassa haistan ratikassa usein eri ambroja, mikä minusta on kiehtovaa - Suomessa sitä hajua ei löydä juuri koskaan, paitsi jos törmäät Kamichaan.

Vasilisa, näin viime viikolla bussissa kauniin nuoren miehen joka tuoksui ambralta ja jolla oli kädessä Comme des Garconsin tuoksukassi. Huoh...

Toxu, sammuitko jo? :)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Off-topic
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 22:09 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Pitääpä heittää tähän oma off-topicini, kun tässä mainittiin Pierre Cardin. Selostan erään pienen välikohtauksen, joka tapahtui tosi elämässä.

Asiakas (mummo): Minä olisin miehelle hakenut sellaista partavettä, mutta kun minä en muista sen nimeä...
Myyjä (nainen): No osaatteko kuvailla jotenkin pakkausta tai pulloa?
Asiakas: Kyllä! Siinä oli sellainen munanmuotoinen pullo!
Myyjä: No se oli varmaan tämä Pierre Cardin...
Asiakas: *Hengenahdistusta* Minä kyllä tarkoitin KANANMUNAN muotoista!
(Kyseessä oli siis Tabac)
Tämä tarina on tosi :D

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 22:19 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mulla oli täällä Roomassa Kourosta päällä yli parinkymmenen asteen lämmössä ruuhkaratikassa ja siitä tuli ihan miljoonan taalan fiilis.

Mut nyt kun on oikeasti lämmintä en kyllä kääriydy villa-ambroihin vaan katselen kevyempien tuoksujen perään.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 22:44 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Kiitos illan nauruista, Monsieur Aigu! :lol:

Gogol, minustakin on jännästi alkanut tuntumaan, että pitäisiköhän minun ihan vakavasti ottaa syvälliseen pohdintaan sukupuoli-identiteettini. Olen nyt tuoksutellut muutamia miehille suunnattuja tuoksuja ja tykännyt niistä ja ollut sitä mieltä, että voisin ihan hyvin käyttää.

Mitä enemmän tuota A*Menilta tuoksuvaa pahvilappuani nuuhkin sitä ihastuneempi siihen olen. Huomenna on ystäväni nelikymppiset keskustassa, tekis melkein mieli piipahtaa Sokoksella ennen juhlien alkua ja suihkia itseni yltympäriinsä A*Menilla. Kanssajuhlijat tosin tuskin osaisivat arvostaa. :lol: Voiskohan Sokoksella olla näytettä siitä.... *pohtii asiaa silmät kiiluen*

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 22:44 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Gogol kirjoitti:
.

Toxu, sammuitko jo? :)


En ihan vielä, mutta tiukkaa tekee. Aikas finaalissa olen. Rakastan kalsarikännejä. Etenkin kun se hoidetaan kotiin Koffin Porterilla. Valomerkki on tuloillaan...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 22:49 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Mohn, Minä laitoin tänään päälleni Hannelea, Helenaa, Sofiaa ja Lisetteä. :D Yllätyksekseni voin sanoa, että kaikki toimivat todella hyvin. Tuoksut olivat kyllä päälläni todella naisellisia, mutta ihan tuoksuina arvioituna kaikki kyllä toimivat. Olisiko syynä sitten mieltymykseni vileisiin tuoksuihin... Lisette on Cedricin käsialaa ja pienten vaniljaisten kasvukipujen jälkeen se onkin tasoittunut ihanasti. Pääsette tuoksutreffeillä tutustumaan tähän luxus-pissistuoksuun.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 22:59 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Sain Montalen mantelia vielä sormiin kun järjestelin vuotavaa näytepulloa parempaan asentoon.

Voisin ehkä oppia pitämään tästä. Tuo kumi/muovijuttu on niin hauskasti off - ja nyt poimin tästä myös nahkaa. Yhteensä ehkä keinonahkaa. Makeus on edelleen sitä luokkaa, että pukisin tätä paukkupakkasilla, vähän navan yläpuolelle, mielellään kashmirvillapaidan alle.

Tuolla käyttötyylillä 50 milliäkin kestäisi noin neljä sukupolvea...

Niin, makeudesta huolimatta tämä ei tod. ole pikkutyttöjen tuoksu.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 23:08 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Aigu otti siis koko haareminsa mukaan tänään! :) sain muuten eilen käsiini x-vintagena Opiumin parfyymiä. 8) Testaan sitä kun säät lämpiävät.

Ja kaikki miehet, jotka kanniskelevat CdG:n ostoskasseja saavat minulta lentosuukon!

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 23:10 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Vielä enemmän haaremia Aigulla tulee olemaan tuoksutreffeillä!

Musta Aigu on Suomen Francis Kurkdjian - se lähtee kaikki chicksin mukanaan sillä aikaa kun Toxu kalsarikännää ja Jaakiem kalastaa...

Mummojen alitajunta on mielenkiintoista. Vähemmälläkin Shalimarilla!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 23:26 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Aurora ei ollut mukana, mutta hän onkin siveä. ;)

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31 Maalis 2012, 00:09 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mä haistelin tänään työkavereitani. Tänään sattui töihin poikkeuksellisen paljon ihmisiä, jotka käyttivät tuoksuja. Oli vaikea keskittyä kokouksessa puhuttuun. Koin kuitenkin, ettei ollut korrektia sanoa, että "Anteeksi, en kuulut, mitä sanoit, koska yritin selvittää, että voiko tuo olla Cool wateria". Kaiken kruunuksi jollakin naisella oli päällään joku hyvin elävä tuoksu. Kesken ilman mitään tilan täytti nerolin tuoksu joka tuli tyhjästä. Yritin katsella ympärille, että avasiko joku Fanta-pullon tai laittoiko käsivoidetta, mutta en löytänyt mitään syytä.

Itse laitoin tänään pelkästään Contradiction (alias työpaikkasaippuaa) uudesta pullosta. Se haisi kuitenkin täysin erilaiselta kuin vanha pullo. Pitää joku päivä laittaa molempia yhtä aikaa ja selvittää, mikä on muuttunut.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31 Maalis 2012, 08:31 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Montale-testailut jatkuvat, iholla Black Aoud. Olin varustautunut pään räjähtämiseen, mutta tämä on todella hienostunut ja minusta ihan iisi piisi - no olin toki eilisen Steam Aoud -yliannostuksen jälkeen hyvin varovainen. Tumman samettinen ruusu (sormet ristissä ettei muutu kotikaljaksi) ja lääkkeellinen oud sivistuneessä vuoropuhelussa keskenään. Muut tuoksuainekset ovat aivan sivuroolissa (ainakin toistaiseksi) ihollani, häivähdyksen patsulia aistin.

Tämäkin on niin puhtoinen. Sopii introvertille - äärimmäiselle introvertille. Jos olisin päättänyt sulkeutua seitsemäksitoista vuodeksi kirjastoon ja vannonut selibaattia, niin saattaisin pukeutua tähän.

Ylevä tuoksu, joka sopii hyvin tomuista kirjastoilmaa raikastamaan. Seksi puuttuu.

Edit, nyt löytyy vähän myskiä, sekin puhtoisen saippuaisella tyylillä. Pidän tästä tuoksusta toistaiseksi paljon. Tinkimätön, kosiskelematon, kaunis.

Edit. outoa, nyt haistan etenkin ihotuoksussa myös häivähdyksen mehukasta hedelmäisyyttä, persikkaa. Olisin odottanut tätä alkunuottina. Ihana yllätys, ei kuitenkaan valtaisasti muuta tuoksun luonnetta. Aamukahvin kaikessa rauhassa juoneena voin sanoa, että tämän tuoksun aromit ja kahvin aromi rakastavat toisiaan.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31 Maalis 2012, 13:31 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Gogol kirjoitti:
Vielä enemmän haaremia Aigulla tulee olemaan tuoksutreffeillä!

Musta Aigu on Suomen Francis Kurkdjian - se lähtee kaikki chicksin mukanaan sillä aikaa kun Toxu kalsarikännää ja Jaakiem kalastaa...


Hah hah hah. Enpä usko että Aigua paljon te typykät kiinnostatte. Correct me if I'm wrong, gaydarini tuntuu olevan vain kovin erehtymätön.
Jos mie ja Jaakiem tullaan paikalle, lähdemme Aigun kanssa ruoskimaan toisiamme läheiseen hotelliin ennenkuin on ehditty kunnolla tervehtiä. Te pimut jäätte sinne hiton öljyinenne ihmettelemään ja shamppanjaanne kurluttelemaan. :D

BTW, päivän tuoksuni on Lolita Lempicka EdP. (se naisten, 1997, Menardo)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 799  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group