Tänään on 10 Touko 2024, 00:54

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 799  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2012, 21:14 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Creed Jasmin Imperatrice Eugenie.

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2012, 21:20 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Guerlain Vetiver, Chanel Sycomore, L'Occitane Labdanum.

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2012, 21:52 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Boudicca; Wode (Scent).

Minulle vähän hankala. Tätä täytyy kokeilla varmaan useamman kerran ennen kuin saan sen aukeamaan itselleni.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2012, 21:56 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Kuntosalilla tuli laitettua Muglerin Iceman dödöä ja sen kanssa Galimardin laventeli-kolinaa. Toimii yhdessäkin.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2012, 21:59 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Btw, Toxu - laitoin eilen Vasilisalta lainattua Bois farinea ja se tuoksui minunkin ihollani todella hyvältä. Sain melkein ostoimpulssin, mutta onneksi vain melkein. :D

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03 Huhti 2012, 07:36 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Junassa työmatkalla Firenzeen päällä silkkileninki, yetibolero, iso argentiinalainen nahkaveskani ja Guerlainin Tonka Impérialea. Toinen peräkkäinen päivä samaa tuoksua, taidan olla rakastunut...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03 Huhti 2012, 09:09 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Tänään tuntui siltä, että persoonallisuus alkaa jakautua, jos tänäänkin pukeudun johonkin vieraaseen tuoksuun. Olin jo ojentamassa kättä kohti turvapulloa, kun muistin Full Incensen. Tämä on tosiaan lähes oma. Nyt havaitsen enemmänkin eroa Avignoniin, Full Incense on vähemmän konseptuaalinen ja helpommin lähestyttävä, pehmeämpi, jopa sensuaalinen samalla kuin henkevä. Mutta hyvin, hyvin läheistä sukua nämä ovat toisilleen.

Tänään kampaan hiukset kiinni, keskijakaukselle ja pukeudun kokonaan mustaan.

Dyynin tuoksuttelu jää myöhemmälle tällä viikolla.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03 Huhti 2012, 15:51 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Montalen Deep Rose. Raskaanmakea ja myskinen. Ruusulokum.

Ongelmana on se, että Montalesta kuten Lähi-idän jälkiruoistakin saa helposti yliannostuksen. Ruusuja, sokeria, aoudia, pufff. Deep Rose on ihana, mutta "Tuksu Dubaissa" -mielikuvaa ei voi välttää.

Nyt pieni Montale-tauko, sitten uusi yritys.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03 Huhti 2012, 18:21 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Eeva kirjoitti:
Montalen Deep Rose. Raskaanmakea ja myskinen. Ruusulokum.

Ongelmana on se, että Montalesta kuten Lähi-idän jälkiruoistakin saa helposti yliannostuksen. Ruusuja, sokeria, aoudia, pufff. Deep Rose on ihana, mutta "Tuksu Dubaissa" -mielikuvaa ei voi välttää.

Nyt pieni Montale-tauko, sitten uusi yritys.


Tunnustan seuranneeni Tuksun elämää vähän. 8)

Kävin tänään tsekkaamassa Dunen ja ostin puoliherätteenä (siis katsellut olen pitkään, mutta suunnittelamatta etukäteen se nyt tarttui mukaani) Pure DKNY:n 15 ml:n pullona. :wink:

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03 Huhti 2012, 19:48 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Eeva kirjoitti:
Ongelmana on se, että Montalesta kuten Lähi-idän jälkiruoistakin saa helposti yliannostuksen. Ruusuja, sokeria, aoudia, pufff. Deep Rose on ihana, mutta "Tuksu Dubaissa" -mielikuvaa ei voi välttää.


Minulla etenkin nuo oud-tuoksut ovat sattuneet sieltä kuivemmasta päästä. Myönnän, että haistoin Red Aoudia tuubista, mutta en rohjennut loiskia iholle. Luulen, että tuo on omalla ihollani aivan sietämätöntä siirappia. Olisin halunnut löytää Montalen oudeista vivahteikkaan ja revittelevän basaarioudin, mutta löysin vain monumentaalisia muutaman tuoksuelementin kompositioita, jotka tyrmäävät heikomman/varomattomamman ensimmäisessä erässä.

Manteli oli baklavamakea. Suitsukkeessa on hienostunutta makeutta, jota minun makeita korostava ihoni tuo esiin tuoksun elinkaaren edetessä. Vanille Absolu oli ihastuttavalla tavalla makea. Boise Vanillessa makeutta oli vain aavistus.

Tuksu Dubaissa on mainio tuoksumielikuva - vaikka minulle ei ihan sellaista tullutkaan (vielä) vastaan!

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03 Huhti 2012, 22:45 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:41
Viestit: 397
Paikkakunta: Uusimaa
Matkalta saamistani näytteistä tänään Annayaken An'na Annayake. Punaisia hetelmiä, ihan miellyttäviä sellaisia, tulee hedelmäpussitee mieleen. Ajan myötä muuttui kivemmaksi, kun patsuli tulee mukaan kuvaan.

Nyt Laura Biagotti Mistero di Roma. Tulee vain hajuvesiosasto mieleen.

_________________
Sinistä pintaa


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04 Huhti 2012, 11:28 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Taas, jo kolmatta päivää Guerlainin Tonka Impérialea. Arvioin sen blogin puolelle myöhemmin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04 Huhti 2012, 11:44 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 13:56
Viestit: 16
Äsken kävin noutamassa viime viikolla tilaamani paketin, josta kuoriutui Honoré des Présin Vamp à NY. Tilasin joskus aiemmin näytteen ja alkuun tuoksu ei ihan sytyttänyt, mutta vähän kun olin ehtinyt sitä haistella, se alkoi tuntua suorastaan turvatuoksulta. Laitoin jonain päivänä sitä töihin, ja silloin tuntui kuin olisin saanut vetäytyä tuoksuuni olemaan rauhassa. Ja se taas tuntui hyvältä.

Nyt suihkuttelin tätä tietysti heti ranteisiin ja olen tyytyväinen ostokseeni. Tämä tuoksu ei sitä paitsi tunnu minulla alussa hengityksessä sillä lailla kuin monet tuoksut. (Ei ne paljoa tunnu, mutta alkuun vähän häiritsee.)

Täytyy sanoa, että tuoksun luonnonmukaisuudella ja ekologisuudella on minulle merkitystä, ihan niin kuin on vaatteiden, ruuan ja monen muunkin asian kanssa. Olisi kiva, jos hyvän tuoksuisia ekotuoksuja olisi enemmänkin, mutta eipä ole kovin moniin tullut törmäiltyä.

Tässä tuoksussa vetoaa muuten myös pakkaus. Jotenkin tuo takeaway-kahvimuki luo kivoja mielikuvia. Vaikka kahvi on minun mielestäni hyvin harvoin kovin hyvää, pitää oikeasti olla sopiva hetki ja hyvin valmistettu kahvi, niin siinä on aina melkein semmoinen tietty tunnelma. Ylellisyyden tunne. Sama yhdistyy nyt tähän tuoksuun.

Hih, onpas nyt kiva olo. Tuoksuu makealta ja rauhalliselta. Avopuoliso kävi tosin valittamassa, että nyt olohuoneessa haisee. Kuulemma Stockmannin hajuvesiosastolta. No, eipä liioitella.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04 Huhti 2012, 13:22 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Minulla on toisessa kädessä kakkosmolekyyliä - minusta tämäkin on melkoinen hajuvesiosaston yleisaromi. Onneksi on hienovarainen, ihon lähellä en haista juuri mitään, mutta tuo ilmassa leijuva aura... ...maksaako joku tosiaan tästä toistasataa euroa...

Toisessa kädessä on CdG:n raparperi - ja tässä on kyllä alkukesää! Alkutuoksun raparperinvarret olivat suorastaan napsahtavan rapeita ja kestivät yllättävän pitkään (toista tuntia). Iholle jäi jäljelle juhannusruusua ja hedelmäisyyttä, hyvin hienovaraista puuta, hipaisu vaniljaa. Makeutta aika vähän kukkaishedelmäiseksi tuoksuksi, tämä on pikemminkin kirpeä.

Minulla taitaa muuten olla Honore des Presin Honore's Trip:istä näyte, muistelen että sitruksinen avaus oli poikkeuksellisen kaunis, mutta muuta mielikuvaa ei minulla tuoksusta olekaan. Pitääpä palata siihenkin, muisto on keväinen...

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04 Huhti 2012, 17:25 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Musta molekyyli 2 oli tosi mitäänsanomaton. Ambroksaani on varmasti tosi yleinen pohjatuoksu, eikä mun nenääni se ollut erityinen. Molekyyli kolmonen, vetiveryyli, taas musta on kiva ja kiehtova - käsittääkseni sitä ei ole Suomessa vielä saatavilla?

Tulin juuri rättiväsyneenä ja janoisena kaupungilta. Aion juoda litran kylmää vettä ja sen seuraksi haistelen Sergei-sedän L'Eau Froidia. Odotukseni olivat matalalla, mutta tämä on kyllä aika miellyttävää tavaraa - Sergein vesi on luonnollisesti makeaa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 799  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 45 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group