Tänään on 12 Touko 2024, 03:31

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 799  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04 Huhti 2012, 17:47 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 13:56
Viestit: 16
Kamicha kirjoitti:
Minulla taitaa muuten olla Honore des Presin Honore's Trip:istä näyte, muistelen että sitruksinen avaus oli poikkeuksellisen kaunis, mutta muuta mielikuvaa ei minulla tuoksusta olekaan. Pitääpä palata siihenkin, muisto on keväinen...


Minua kiinnostaisi juuri tuo Trip ja ajattelin ehkä tässä joskus tilata siitä näytteen EcoBeautystä, (tykkäsin sieltä saamastani palvelusta aiemmin ja toimituskin oli melkein ajatusta nopeampi). Ainut että olen vähän lueskellut, että ne Honoresin edt:t ei kovin kauaa kestä iholla. Se on vähän harmi hintaan nähden.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04 Huhti 2012, 18:18 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Miulla on poskissa Yves Saint Laurentin loisteliasta M Seiskaa. Mielestäni edelleen 2000-luvun puolella julkaistuista jutuista viiden parhaimman miesten tuoksun joukossa.

Ja pitääkö erikseen sanoa että tämä sopisi myös erinomaisesti naisille?

Tuoksun Fresh versio on myös aivan fantastinen.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04 Huhti 2012, 18:43 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Toxu ja Jaakiem, saako M7:aa edelleen jostain (poislukien relauch). Olen vähän haeskellut sitä ajoittain muttei ole osunut silmiini. Mietin juuri taannoin pitäisikö tätä yrittää saalistaa Rooman mummoparfymerioista. Jaakiem, onko sulla vielä tätä vai käytitkö pullosi jo loppuun?

Multa jäi tekemättä tilinpäätös miesten maaliskuusta. Kiihtyvä työtahti, tämän foorumin synty, monenlaiset matkat (vielä kaksi jäljellä tässä kuussa!) imevät aikaani sen verran että analyyttinen ote kyllä kärsii blogissani. Haistelenkin helppoja turvatuoksuja.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04 Huhti 2012, 19:58 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Moskovan lentokentällä on Chanelin putiikki. Siellä oli yhdellä seinällä nuuhkittavana koko Les Exclusifs -sarja! Vietin boutiquessa varmaan tunnin. Nuuh nuuh La Pausa, nuuh nuuh Jersey, nuuh nuuh Sycomore, nuuh nuuh Coromandel, Cuir de Russie, Gardénia ja kaikki muut!

Ja koska olen kukkien perään enkä voi itselleni mitään, rakastin tietysti La Pausaa ja Gardéniaa. Toki paria muutakin. Voi nuuh, en ostanut mitään koska sain niin hillittömän tuoksuoverdosen, mutta nyt tilaan koko sarjan himaan ja tutkin elämän perusasiat eli chanelit perusteellisesti.

P.S. Chanelin myyjättäret olivat erittäin ystävällisiä, avuliaita ja ymmärtäväisiä, vaikken olekaan turkkiin sonnustautuva miljardöörin rouva.

P.P.S. Miksei Helsingissä voisi olla sen tympeän Luii Vuittulan sijaan Chanel. Venäläiset rajaturistit ostaisivat sieltä ihan yhtä paljon tai jopa enemmän. Ja saataisiin tähän kuivakkaan tuoksuskeneen vähän vipinää.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04 Huhti 2012, 21:55 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
toxu kirjoitti:
Miulla on poskissa Yves Saint Laurentin loisteliasta M Seiskaa. Mielestäni edelleen 2000-luvun puolella julkaistuista jutuista viiden parhaimman miesten tuoksun joukossa.

Ja pitääkö erikseen sanoa että tämä sopisi myös erinomaisesti naisille?

Tuoksun Fresh versio on myös aivan fantastinen.


Uu, fiilistelin relaunchattua M7:aa Helsinki-Vantaalla (!, sieltä saa koko vintage-sarjaa) ja ihastuin, hienovireinen, tumma tuoksu. Kollegatkin kehuivat. Haistelin silloin myös Yveesseä, mutta pidin siitä huomattavasti vähemmän + se assosioituu nyt ikuisesti päänsäryntäyteiseen konferenssinuokkumiseen.

Tänään haistelin Heeleyn iiristä ja viikunaa. Eivät toimineet minulla. Nyyh. :( Kirjoitan blogissa tarkemmin. Ehkä. Eli Alla Violetasta tilaamani näytteet ovat lainattavissanne.

Eeva, kateellistun Moskovan tuoksuseikkailustasi, Della Marga voisi pistää pystyy beauty-osaston.

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04 Huhti 2012, 21:56 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Iltasuihkun jälkeen laitoin kaksi suihkausta Shalimar EdT:tä. Tämä on kiistatta eräs parhaista tuoksuista mitä olen koskaan haistellut.

Gogol, ÄmSeiskaa saa varmasti vielä jostain, alkuperäisessä muodossaan. En kyllä nyt osaa sanoa, mistä.

YSL M7 on kokenut kaksi reformulaatiota; alkuperäinen on selvästi paras. Se on se Tom Fordin suunnittelema pullo, joka on syvän-punainen kauttaaltaan.
Muutama vuosi sitten tuli ensimmäinen reformulaatio. Sen erottaa siitä että tässä samaisessa Fordin suunnittelemassa pullossa on nyt kirkkaat, läpinäkyvät sivut. Tuoksua on vesitetty alkuperäisestä. Miksi? Alkuperäinen oli myyntifloppi, tämä oli säälittävä yritys tehdä sinänsä haastavasta tuoksusta enemmän mainstream.
Vielä säälittävämpää on tämä eksklusiivi re-launch. Ajattelevat että tämä niche-tyyppinen presentaatio olisi vihdoin tie menestykseen. Fat chance!
Tämän uusimmaisen re-launchin mehu on lähempänä ensimmäistä reformulaatiota, näin olen kuullut. En ole itse sitä haistellut.

Monimutkaista, ärsyttävää, mutta se on osa tämän harrastuksen viehätystä.

Alkuperäinen M7
Kuva

Ensimmäinen reformulaatio
Kuva

Uusi, eksklusiivi julkaisu
Kuva

M7 Fresh

Kuva


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05 Huhti 2012, 08:22 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Myös tässä maassa kannattaa koluta tomuisen näköisiä kemikalioita designer-tuoksujen vanhempien versioiden - ja lopetettujen - toivossa.

En ole vielä päättänyt, mitä puen päälle tänään. Raparperia?

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05 Huhti 2012, 14:20 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Minä olen hyvin skeptinen uuden M7 oud absolun suhteen. Miten se voisi muistuttaa alkuperäistä, jos vain kaksi nuottia on samaa: agar ja mandariini? Alkuperäisestä on jätetty pois bergamotti, vetiver, rosmariini, myski ja ambra. Tilalle pantu patsulia ja mirhamia.

Oletteko koskaan maistanut Lagavulinia? Alkuperäisessä ämseiskassa oli viskimäinen ominaisuus, kun sitä hengitti, tuntui kuin olisi saanut savua suuhunsa. Veikkaan, että tuo savuisuus on tullut juuri vetiveristä.

Aion kyllä tsekata uudenpainoksen tässä lentokentällä (kiitos vinkistä). Vanhaa on ollut tosi huonosti liikkeellä. Minä en ainakaan ole sitä löytänyt. Fragrancenetissä oli välimallin versiota myynnissä, mutta niilläkin oli hintaa satasen kieppeillä. Se on minusta aika paljon vesitetystä designerista. Sillähän saisi kohta Chanelin exlusiivin.

Oman pulloni olen käyttänyt loppuun aika päiviä sitten. Toxu, onko sulla vielä alkuperäistä jäljellä? Raskisitko siitä millin, kaksi lahjoittaa Gogolille, jotta hänkin pääsi tutustumaan tähän menneeseen ihmiseen?

Gogol, laitoin sulle muuten postissa tulemaan pari yllätystuoksua. Ajattelin, että ne voisivat olla mielenkiintoisia tuttavuuksia, joita ei kaikkialla tule vastaan. Itse tykkään niistä sen vuoksi, ettei ne ole pukutuoksuja, vaan molemmat viihtyvät ihan farkuissa. Mulla ei ole noita sampleja kuten muilla, joten tein omat samplet apteekkipulloihin. Toivottavasti kelpaa. Niitä ei tarvitse palauttaa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05 Huhti 2012, 17:33 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Kiitos tosi paljon Jaakiem! Hauskaa, odotan innolla!!! (Ja pidän silmällä paria lähi-mummopuotia täällä.)

Mitä haistelen tänään: olen tehnyt hirveää vauhtia töitä ja järjestellyt loppukuun työmatkojani. Siinä seassa on mennyt Balmainin Vent Vertiä ja YS Uzacin Pohadkaa. Kirjoittaisin niistä jos kerkeäisin, mutta ei taida olla toivoa... Nuuhkin vain siis pikapikaa välillä rannettani ja koetan pysyä järjissäni.

Mitä te olette nuuhkineet tänään?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05 Huhti 2012, 17:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Suunnittelin pitäväni tuoksuvapaan päivän monivuorokautisen päänsäryn taltuttamiseksi, mutta toisin kävi. Kokeilin Miller & Bertauxin Quiet Morningia. En havainnut tuoksusta odottamaani basmatiriisiä, mutta sen sijaan löysinkin Dzhongkan ja Nuuh Beibe No. 1:n sielunsisaren. Balsamiseksi tuoksuksi hajuvesi on yllättävän viileä ja jopa vihertävä ja omaan makuuni sopivan hapan. Frankinsensi ja sahrami osoittautuivat ihanaksi yhdistelmäksi!

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05 Huhti 2012, 20:28 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Toivottavasti pääsi paranee - tiedän tuon tunteen! (Mäkin olen ihmetellyt tuota basmatia ja se taisi jäädä huomaamatta jossakin aiemmassa tuoksussa josta sitä yritin tavoittaa. Olen BTW riisifriikki - lempikotieläimeni on japanilainen Zojirushin riisipossu, joka tosin soveltuu huonosti basmatille.)

Mulla nyt rankan työ- ja pakkauspäivän päätteeksi ranteella By Kilianin Cruel Intentions. Erittäin rentouttava seuralainen.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05 Huhti 2012, 22:29 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Nuuhkaisin tänään Stella McCartneyn L.I.L.Y:a. Se oli varsin tyhjänpäiväinen. Erityinen pettymys oli parfyymipullo, joka naistenlehtien etukäteispromokuvissa näytti mielestäni kauniilta. Tosielämässä se oli outo kädessä ja jotenkin halvan ja huonolaatuisen oloinen. Korkki vaikutti muoviselta. Buu.

Tänään kävin myös - puhtaasti Tuoksufoorumin innoittamana - Yves Rocherilla! So Elixir tuoksui Coco Mademoisellelta, niistä muista esillä olevista en saanut oikein otetta kun olivat niin kovin hentoisia ja olin ehtinyt juuri valella käteni Weledan superhaisevalla käsivoiteella. Poistuin lopulta Yves Rocherilta kasvovoide mukanani. Olipa siellä edullista! Ja palvelu tosi hyvää.

Oi Yves Rocherin tuntijat, mitä siellä kannattaa haistella?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06 Huhti 2012, 00:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Hitsi, pitäis käydä Rocherilla, en ole harrastanut kyseistä lafkaa yli kymmeneen vuoteen.

Vieläkö valikoimissa mahtaa olla Ispahan ja Pivoine..? Tuttuja lapsuudesta.. :D

En millään muista nimeä, mutta Yves Rocherilla oli semmoinen tosi hedelmäinen tuoksu oranssin ja keltaisen sävyisessä pullossa.. Se tuoksu edustaa mulle kiihkeitä "ensikielareita" ripari-isosen kanssa kotibileiden jälkitunnelmissa. Hih. Myöhemmin tuli vihreä vastaava tuoksu..

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06 Huhti 2012, 00:08 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Gogol, oi, meilläkin asuu Zojirushi-mökiäinen. En osaa tosin käyttää sitä kovin hyvin, mutta sen piipitys on kovin söpöä. :D ehkä niiden pitäisi tavata? Tai ainakintutustua paremmin headspace-tekniikkaan.

Kiinnostuin Ormonde Jaynen Champacasta juuri riisinuotun vuoksi. Tiedän, etter välitä Love, Chloesta, mutta sen riisipuuterinuotti on mielestäni hyvin viehättävä.

Eeva, Yvea Rocheriltä kyselisin tiskin takaa loppuunmyytyjä Rose Absolueta ja Iris Noiria (?) ne ovat samaa, laadukkaampaa, sarjaa kuin esillä tönöttävä vaniljakin, ja en voi käsittää, miksi he ovat lakkauttamassa linjan. Ambrakin on kuulemma hyvä.

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06 Huhti 2012, 00:14 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Arvaa vaan, tuliko mullekin mieleen Ispahan ja Pivoine! Mieleen muistui myös ehkäpä ensimmäinen omistamani tuoksu, Yves Rocherin Magnolia. Olin 8-vuotias, kun voitin sen luistelukerhon arpajaisista.

Yves Rocherilla näytti ihan erilaiselta kuin muistin. Logoa ja värejä on uudistettu, ja tuotteet olivat esillä aika kivasti. Myyjä oli ystävällinen ja asiantunteva. Esillä ei ollut yhtään 80-luvulta tuttua tuoksua vaan kaikenlaisia ennenkuulumattomia uutuuksia. Mieleeni jäi vain tuo So Elixir, jossa oli cocomademoisellemaisuutta, ja josta pidin kovasti.

Erityisen vaikuttunut olin Yves Rocherin ihonhoitotuotteista ja kynsilakoista. Kaikki oli hämmentävän halpaa. Pitää ehkä palata liikkeeseen uudestaan.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 799  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 84 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group