Tänään on 28 Maalis 2024, 16:38

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 17 Elo 2018, 14:27 
Poissa

Liittynyt: 14 Maalis 2018, 22:35
Viestit: 32
Mulla Oscar de la Rentan Gentleman. Olen siis nainen. Tuo oli aika hit and miss, ei mennyt vuottakaan ilmestymisen jälkeen, kun jo löytyi poistokoreista uloskantohintaan. Saanen siis seuraavan pullon jo melko edukkaasti... Happy! Alun greippi hieman häiritsee, mutta siitä eteenpäin pelkkää sulavaista puutaivasta. Ja tietenkin shampanjaa. Kuvailin sitä joskus niin, kun jos tiedätte Fazerin parhaat makeispussin, niin siellä on se pitkulainen jääkarhumakeinen (joka oli tietenkin paras), siltä se tuoksuu. Karkilta, joka ei ole gourmand.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Elo 2018, 15:37 
Poissa

Liittynyt: 02 Huhti 2018, 22:52
Viestit: 9
Paikkakunta: Turunmaa
Chopardin Casmir. Persikka-vanilja-santelipuu kermavaahtohöhhö. Makeaa vaniljaa ja persikoita sokeriliemessä, päällä santelipuuta.
Tiedän, kuulostaa järkyttävältä, eikä sen pitäisi toimia (erityisesti mulla, vaniljayliherkällä) lainkaan, mutta kun se nyt vaan tuoksuu niin hyvälle. Hillitty annostelu on tosin toimivuuden A ja O.

Halpakin se on. 100ml pullon saa alle kolmella kympillä (sen pitäisi riittää loppuelämäksi!)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 22 Elo 2018, 17:42 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 03 Marras 2015, 13:26
Viestit: 318
No, häpeä ja rakkaus ovat, paitsi lempisanojani, minun tapauksessani aika voimakkaasti ilmaistu.

Tänään mulla oli päällä jonkun dekantin pohjat Creedin Aventuksesta ja onhan se ihan jeba.
Tästä on vain kirjoitettu niin vitullinen määrä ihme nörttispeksailua, josta lähes kaikki liikkuu informaatioarvoltaan hyödyttömän ja raivostuttavan välillä.

Mutta onhan tää paljon mielenkiintoisempi kuin tuhannet kopionsa, joista Manceran Cedrat Boise on poikkeus ja siksi ehkä ollut eniten omaan mieleen.

Tai venatkaas... Ostinhan mä Saiturinpörssistä 100 ml John Player Specialin Silver-EdT:n hintaan 3,95 EUR. Se on pullon materiaalituntuja myöten suora CK one -klooni. Sillä erotuksella, että tätä on tullut käytettyä muutamat kerrat kun originaaliin en ehkä koskaan enää pystyisi. Sanon muistinvaraisesti ja hyvin varovasti, että tämä tuoksuu esikuvansa nykypullotetta laadukkaammalta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 24 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group