Tänään on 28 Maalis 2024, 18:47

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 14 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Haluatko jämät?
ViestiLähetetty: 11 Maalis 2013, 23:36 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mitä mieltä olisitte tämmöisestä ketjusta? Jokaisella kertyy nurkkiin näytteitä, joita on kokeillut useamman kerran ennen kuin tulee tulokseen, ettei pidä tuoksusta. Näytteen pohjalle on jäänyt loppulirut, tarpeeksi kokeilukertaan tai kahteen. Itse en ainakaan kehtaisi sellaista kenenkään kanssa vaihtaa, mutta antaa hyvinkin voisin, jos joku haluaisi tuoksun vielä tsekata.

Haluaisiko joku jämät esimerkiksi Knize Forestista?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Haluatko jämät?
ViestiLähetetty: 12 Maalis 2013, 08:32 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 23 Elo 2012, 15:15
Viestit: 134
Ihan hauska idea, tosin minun näytevarastoni ainakin on vielä niin pieni ja mainstream että harmittaa oikeen kun ei voi "lahjoa" ketään. :sad: Justiinsa varasin tässä kaikki "eksoottisimmat" pohjat Kamichalle vähän yllätyslisäksi. Josta pääsenkin aasinsiltaa pitkin tähän seuraavaan pohdintaan.. Täällä kun tehdään näitä yhteisshoppailuja ja tavara liikkuu muutoinkin ihan hyvään tahtiin, ja kaikkihan rakastavat yllätyksiä, niin ehkä tollaiset pohjat on kiva välittää eteenpäin sitten oheisyllätyksenä. Kuten varmaan onkin ollut jo käytäntönä. Eritoten jos kyseessä on ihan vain jotkut yhdet, kahdet vialin pohjat. Tai emmie tiiä.. Ehkä se oon vaan minä mutta mius tuntuis niin hassulta postittaa yhtä ikkupikku putkiloa. Jos nyt sattuukin niin että yllätys ei osu nappiin niin antaa sitten hyvän kiertää seuraavan "suuremman lähetyksen" yhteydessä. 8-)

Nimimerkillä: en varmaan saanut lapsena tarpeeksi lahjoja :D

//Hei Jaakiem voisin lunastaa Oskarin nyt, laittelekko tilitietojas mullepäi. (Ja Knizen pohjat saa laittaa yllärinä tulee jos kukaan ei kerran huoli 8-) )


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Haluatko jämät?
ViestiLähetetty: 13 Maalis 2013, 22:10 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Onhan tässä toki sellainen pointti, että jos jollain pyörii nurkissa jämät samplesta, jota joku ehdottomasti haluaisi päästä testaamaan, niin näin löytää helpommin ehkä tuoksu tiensä kiinnostuneelle. :)

Miulla taitais olla kuvaukseen sopiva sample ainakin Odin NY:n 01 Sundasta, josta hommasin kokopullon (linkki Fragranticaan). Tonkapapua, santelia ja sitrusta ainakin, samplessa muistaakseni vajaa puolet jäljellä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Haluatko jämät?
ViestiLähetetty: 09 Huhti 2013, 21:25 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 23 Maalis 2013, 10:32
Viestit: 171
Vaihdetaan/annetaan:

Koitan pitää samplekiertoni varsin nopeana, etteivät turhaa jää happanemaan kaappiin. Yleensä lyön niitä kaupanpäällisiksi, vaihdan tai hävitän muuten. Taas on näytteitä päässyt kertymään varmaan 50-70, vaikka juuri joulun jälkeen siivosin kokoelmaa aika tehokkaasti. Putkilot ovat tällä hetkellä sen verran levällään eri paikoissa, että pitää päivittää listaa, kun jostain löytyy innostusta inventoida varastoa.

Joukossa on kaupanpäälliseksi saatuja näytteitä, tuoksuja joita olen halunnut kokeilla uudestaan (kirjasin 2008, kun vakavemmin aloittelin harrastusta vähän huonosti mitään ylös) ja joitain uusia kiinnostuksen kohteita. Kaikkia on näytteitä on kokeiltu, mutta itselleni selviää onneksi erittäin nopeasti mistä pidän, ja jopa vielä nopeammin selviää mistä en ainakaan pidä, joten sisällöt eivät ole paljoo vajentuneet.

Siitä lähtee hyvään kotiin - tai vaikka vähän huonompaankin, jos joku sattuu kiinnostamaan.

Allaolevat löytyivät pöytää siivotessa:

Acqua di Parma - Colonia Assoluta
Acqua di Parma - Colonia Intensa
Ego Facto - Sarcre Coeur
Montale - Black Musk
Montale - Full Incense
Parfum d'Empire - Cuir Ottoman

Suitsuke-, nahka-, vetiver-, savu-, seetri-, sammal- ja orientaltuoksut kiinnostelevat, jos on tarvetta jotain hävittää.

Mutta joo. Päivitystä seuraa sopivan inspiraation iskiessä.

EDIT: Muutama vielä jäljellä..


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Haluatko jämät?
ViestiLähetetty: 11 Huhti 2013, 11:31 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Minullahan on tietysti paljonkin kaikkea kierrätettävää - mutta ehkäpä jotakuta saattaisi erityisesti kiinnostaa Berliinin tyttösestä saamani ylimääräinen sample...

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Haluatko jämät?
ViestiLähetetty: 11 Huhti 2013, 14:39 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mulla taitaa olla ylimääräiset näytteet Ninfeo miosta ja Les nuits de Handrienista.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Haluatko jämät?
ViestiLähetetty: 03 Heinä 2013, 01:39 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mulla olisi joutilaat näytteet esimerkiksi Traversee du Bosphoresta ja Dzongkhasta. Cartierin Declarationistakin taitaa olla vielä yksi näyte.

Olisin utelias haistelemaan Chanelin 19:sta, jos joltakulta liikenisi siitä tippa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Haluatko jämät?
ViestiLähetetty: 03 Heinä 2013, 09:16 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Minua kiinnostaisi tuo Traversee du Bosphore. Yhdeksäätoista ei ole, mutta voit toivoa vastineeksi jotain muuta - tai lähetän sinulle ylläripaketin.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Haluatko jämät?
ViestiLähetetty: 04 Heinä 2013, 09:47 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Ok. Mä laitan sulle lähipäivinä kirjettä tulemaan.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Haluatko jämät?
ViestiLähetetty: 04 Heinä 2013, 11:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
BTW, kelpaa minulle tuo Declarationkin, vaikka tuttu tuoksu onkin. Siitä en vielä ole pulloa hommannut, mutta ehkäpä joskus... Ja jos olet nuuhkinut sen Serge-sedän Miel de Boisin, niin... :aurinko:

Tänään ehdinkin miettiä sinulle jotain vastineeksi.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Haluatko jämät?
ViestiLähetetty: 04 Heinä 2013, 11:33 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mua kiinnostaisi haistella sitä Dzingiä taas, vaikka olen joskus haistellut ennenkin. Kiinnostaa, että mikä siinä kiinnostaa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Haluatko jämät?
ViestiLähetetty: 04 Heinä 2013, 11:40 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Ilman muuta, hyvä ystävä!

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Haluatko jämät?
ViestiLähetetty: 05 Heinä 2013, 09:15 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 23 Maalis 2013, 10:32
Viestit: 171
Jaakiem kirjoitti:
Mua kiinnostaisi haistella sitä Dzingiä taas, vaikka olen joskus haistellut ennenkin. Kiinnostaa, että mikä siinä kiinnostaa.


Se on kyllä jännä tuoksu. Ei ehkä paras valinta julkisiin tilaisuuksiin, mutta erikoinen kuriositeetti. Virtsanuotin yli on aika vaikea päästä, vaikkei se omasta mielestä niin mahdottoman vahva olekaan. Sitäkin häiritsevämpi kyllä. Vahvin kuultu mielikuva tähän mennessä on 'diabeteskusta vuotava katetri'. :D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Haluatko jämät?
ViestiLähetetty: 07 Heinä 2013, 18:09 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
On mulla näköjään joutilas näyte Villoresin Patchoulistakin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 14 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 44 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group