Tänään on 03 Touko 2024, 16:16

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 253 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 23 Elo 2012, 15:18 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Kiinnostaako jotakuta uusi Galimard-tilaus? Valikoiman löydätte osoitteesta www.galimard.com. Tilauksia voi laittaa yksityisviestinä. Pystymme tarjoamaan toimituksen pääkaupunkiseudulle postikuluitta. Muualle Suomeen isommissa tilauksissa tarjoamme postikulut kaupan päälle.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Syys 2012, 17:41 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Kiinnostaisiko ketään ostaa kimppaan Guerlainin Angelique Noire? Myös Bois d'Armenie kiinnostaisi. Minulle riittäisi hyvinkin 30ml, mutta puolikas pullokin voisi vielä olla hinnaltaan juuri ja juuri kipurajoissa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Syys 2012, 19:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Kiinnostaisi varmaankin, ehkä molemmatkin ja mullekin riittäisi vissiin vähempikin kuin puolet...

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Syys 2012, 20:33 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Jee, kuka tulee kolmanneksi tai neljänneksi?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Syys 2012, 00:08 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Kiinnostaako ketään Mona di Orio? Heillä on tarjolla äärimmäisen houkuttelevia 7 ml pikkupulloja hyvään hintaan. Ainoa ongelma on, että postikulut ovatkin sitten 25 euroa. Porukkatilauksella nekin saisi hilattua alemmaksi. Minua kiinnostaisi Monan vanilja ja ambra. Tuo vanilja varsinkin on tullut esille niin monesti kehujen kera, että pakkohan sitä on testata. Kyseessä Smoky vanilla, voisi toimia siis SDV:stä tykkääville eli vaikka minulle! :happy-partydance:

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Syys 2012, 00:16 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Kiinnostaa kovasti! Täytyy jossain välissä yrittää ehtiä perehtymään...

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Syys 2012, 00:31 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Kiva kuulla! Katsele ja laita viestiä sitten, että mitä oot mieltä :romance-heartsmiley:

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Syys 2012, 01:59 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
Joop, muakin kiinnostaa Mona di Orion näytteet! Muutamaa noista kokeiltuani arvelen, että yksi 7 ml riittää ikuisuuksia, ainakin mun annostelulla. Montakohan putelia mahtuu tohon 25 e postikuluihin tai onko mitää rajoitusta. Eipä sillä pari varmaan riittäisi mullekin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Syys 2012, 13:44 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Mahtavaa! Juu sama, 7 ml kestää aikasta kauan. Ja jos rakastuu niin saahan niitä sitten tilattua lisää :P

Tein äsken testin ja laitoin kymmenen pikkupulloa koriin. Postikulut olivat edelleen se 25 euroa. Oletko eiffelintorni kokeillut Monan tuberosaa? (Tai onko joku muu?) Kuinka vihreä se oikein mahtaa olla? Tuberosa kiinnostaa, mutta en halua kovin vihreää ja raikasta tuberosaa, ja sellainen se sanoo olevansa. Mitä niistä muuten olet kokeillut? Mikä oli suosikkisi? Ehkä täytyy jatkaa keskustelua Mona di Orio ketjussa pian :D

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Syys 2012, 15:42 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 23 Elo 2012, 15:15
Viestit: 134
Minullakin kiinnostusta löytyy. Muutama Moona on testilistalla odottamassa! Ruusua, vaniljaa ja tuberosaakin ehkä. Joku oli fragranticassa sanonut että moonan tuberosa on niille ihmisille jotka eivät ole aivan varmoja pitävätkö siitä. Ja sen puna/roseepippuri houkuttaa minua kovasti. :P Nnnnam.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Syys 2012, 16:22 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Hyvä juttu kirra! :happy-cheerleadersmileygirl: Onko liian aikainen aikataulu jos ilmoittelisitte tilaustoiveenne viikon loppuun mennessä? Ensi viikon alussa voitaisiin sitten tehdä tilaus. Jos tarvitsette pohtimiseen/rahoittamiseen enemmän aikaa, niin kyllä se mulle vaan passaa.

Mun täytyy nyt miettiä sitä tuberosaa vielä ja lukea siitä lisää...

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Syys 2012, 19:37 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
Anna, en ole kokeillut tuberoosaa, mutta se olisi kyllä just toinen, jonka olisin tilaamassa ja juurikin niistä syistä, joista sinä sitä epäilet, hih hih! Toinen, jonka ottaisin on Vetiver.

Noista uusimmista mulla on vain Musc ja se vaatii melkein talven, että pääsee käyttöön. Semmoisia erinomaisen harvakseltaan ulkoilemaan pääseviä ovat, vaativat ihan tiettyä tunnelmaa nuo Monat minulla. Niissä on semmoista raskautta taustalla. Muut Monat, joista mulla on sampleja, on sitä vanhempaa sarjaa Carnation, Jabu ja pari muuta.

Joten mä olen siis valmis jo :P Tuberoosa ja Vetiver vetämään. Miten järkkäillään tuo tilaus?

Ja hyvä Mohn ja Kirra, kiva, että olette tulossa mukaan kimppaan.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Syys 2012, 20:45 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Haha joo noinhan tää homma menee, toiset haluaa just sitä mitä toinen ei ja päinvastoin :D Ja kun voihan toi olla sitten taas muuten hyvä vaikka ei kermainen olekaan... vaikeaa joskus tämä touhu 8-)

Mä laitan kullekin summan ja maksutiedot (tili/paypal), laittelen tilauksen menemään ja mun täytyy sitten vaan postittaa ne itse kullekin kun tulevat. Suomen sisäisen postin pitäisi olla max vitosen, kaksi pikkupulloa luulisi menevän sillä. Tai jos on tulossa tänne päin niin noutokin tottakai luonaa. Laittelen yksäriä kun osanottajien määrä on varmistunut.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Syys 2012, 03:02 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Minä haluaisin Vanillen, Ambren ja Rosen.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Syys 2012, 20:55 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 23 Elo 2012, 15:15
Viestit: 134
Voi miuta niin kiukuttaa! Joudun tosiaan vetäytymään kimpasta kun pöytälaatikossa odottaa ensi kuulle päivätty kotivakuutuslasku ja vielä en osaa arvioida kuinka rankasti se horjuttaakaan talouttani. :sad: Viittä vaille etten tee Pikku Myitä ja hypi kiukuspäissäni tasajalkaa lattian läpi naapuriin. :evil: :evil: :evil: Anteeksi avautuminen! Nauttikaa te minunkin puolestani.

¶•£!"€!”¥¶#/ajksfgajhlsgflahgaioghaiöghaäigyöhgaöhiga@£#%€¶%/!!!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 253 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 73 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group