Minä nuuhkin kaikki tämän talon samplet lävitse joskus aikaa sitten, kun ne sain. 3 Fleuriin olen tainnut kerran pukeutua, ihan sellainen nätti ja kiva. Laadukas mutta ei juurikaan erottuva. Yuzu Fou ihan hirveä kauhistus minun ihollani, todella epämiellyttävä ja tunkkaisen homeinen minttu. Hyvin tehty tuoksu tosin sekin, ei vaan sovi minun iholleni ja nenälleni. Eau de Finlanden ohella ainoa tuoksu, joka on aiheuttanut minussa jonkinasteista fyysistä huonoa oloa.
Ambre Russea rakastan, ihanan lämmin ja vahva, juurikin se slaavilainen rakastaja karhuntaljalla takan edessä (vai mikä susiturkki se olikaan).

Cuir Ottomanista pidän myös kovasti, minustakin se tuoksuu hyvin autenttisesti nahalle. Ensi kertaa kun sitä nuuhkaisin niin se sai mukavasti sukat pyörimään jalassa. Sittemmin ihastus on ehkä vähän laantunut mutta jossain ostoslistoilla sekin silti pyörii.
Pidän näissä tuoksuissa niiden selkeydestä ja kirkkaudesta, minun nenääni ne tuoksuvat puhtailta ja tavallaan kuulailta olematta silti heikkoja tai kevyitä. Mutta, kuten tuolla aikaisemminkin jo kirjoitin, niin mitään mullistavaa näissä ei oikein ole, yllätykset puuttuvat ja sellaisella tasaisella tyylikkyydellä ja laadukkuudella mennään. Mikä on minusta ihan hyvä asia, ei aina tarvitse olla ilotulitusta ja silmänkääntötemppuja.
Täytyy varmaan ottaa nuo samplet uudestaan käsittelyyn, voi olla ihan mielenkiintoistakin miltä ne nyt tuoksuvat, kun edellisestä tuoksuttelusta on kulunut hyvä tovi aikaa.