Mulla on tässä nyt käpälän selällä Daim Blondea. Mulle tämä on oikein kermainen coctail jossa on kirsikka, ja kasvoillani on puuteria aimo annos.
(Ja lisätääs tuohon vielä että tietenkin mulla on myös jaloissa korkeakorkoiset mokkasaapikkaat

)
MUTTA, miksi tämä on niin hento?

Mä olisin valmis rakastamaan tätä, mutta vaikka olen lutrannut tuosta samplesta niin paljon että ihoa kirvelee, joudun pinnistelemään ja ponnistelemaan että nenä löytää tuoksun. Tämmöisestä mä tulen ihan vihaiseksi. Ei sitten!
Jeux de Peauta olen nuuskinut aiemmin. "Kuivaa" lakritsia (EI Lempicka lakua) ja patonkia.
Aika herkullinen, mutta varmasti se joinain päivinä saattaisi ällöttääkkin. Sillain "ehkä joskus" tuoksu.
Santal de Mysore on kolmas Lutens jota olen testannut. Ei mun juttu. Curry tuoksuu (ja maistuu) ihan hyvälle ruuassa mutta hajuveteeni en sitä kaipaa. Mulla on samplessa sitä vieläkin, mutta jotenkin ei ole tehnyt mieli haistella sitä uudelleen. Ehkä joku päivä kokeilen vielä.
Edit: Menin nukkumaan hyvin turhautuneena Daim Blondiin. Aamulla huomasin että se pentele tuoksui ihan miedosti ja hiljaa edelleen kämmenselällä. Eli ongelma mulla ei ole kestossa vaan "sillagessa" jota kaipaan enemmän.