Mulle YSL on enemmän muistoja kuin varsinaista käyttöä. Olin yläasteella kun sain haistaa opettajalta Yvresseä. Hänellä oli sitä pullo luokan kaapissa ja olin jonain välituntina tms. hänen kanssaan luokassa kahden. Hän laittoi itselleen tuota hajuvettä ja kysyi haluaisinko minäkin pikkaisen kokeilla sitä, mutta vähän vain. No tottakai halusin! Ja niin minä sain tipan Yvresseä iholleni. Se oli tosi hienoa, ja muistan nenässäni sen pirskahtelevan tuoksun. Nyt olenkin päättänyt, että tilaan itselleni näytteen Yvressestä niin voin tuoksutella sitä näin aikuisena ja tilata pullon jos koen sen omakseni.
Toinen tuoksu onkin sitten In Love Again. Sen ilmestyessä olin vielä pahempi kosmettiikkafriikki kuin nykyään, luin hyvin tarkkaan kaikki naisten lehtien kosmettiikkajutut ja katsoin niiden mainokset jne. Muistan vieläkin sen sinertävän mainoksen samaan aikaan ilmestyneen meikkikokoelman kanssa. Muistan tuoksutelleeni tuota tuoksua kaupassa, mutten ostanut sitä silloin. Mutta monta vuotta olen haaveillut sen perään! Viime vuonna luinkin, että YSL on lanseerannut sen uudelleen muutaman muun tuoksun kanssa, mutta Suomesta sitä ei tietenkään ole saanut. Olen pyytänyt Surrenderia ja PerfumedCourtia hommaamaan sitä, jotta voisin ensin testata pidänkö siitä ylipäänsä enää, koska tuo uusiksi lanseerattu pullo on aikas kallis. Mutta ei. Nyt olenkin sitten funtsinut, josko tilaisin sen sokkona, koska kaipa sen saisi myytyä tms. jos en sitten pitäisikään siitä. Tosiaan, melko kallis hankinta jos tuleekin virheostos. Ja kallis minulle silti muutenkin

In Love Again on näemmä muillekin nostalgiatuoksu.
Niin, muistaako kukaan Vice Versaa? Tuli seuraavana vuonna In Love Againista, mun mielikuvissa hyvin saman tyyppinen kuin In Love Again. Muistaakseni pidin siitäkin silloin.
Kovin ovat vanhoja mun YSL tuoksumuistoni, mutta en ole ihastunut yhteenkään myöhemmin lanseerattuun hajuveteen heiltä.
Isälle olen ostanut L´Hommen suihkusaippuan, ja se tuoksui todella hyvältä! Ja yläasteella saatoin ostaa yhdelle poikaystävälle Jazzin...muistaakseni

Myyjä taisi suositella sitä hyväksi ja nuorelle miehelle sopivaksi. Tiedä sitten millainen oli