Määrittele "onnistuneesti"

.
Kyllä minulla on ollut Ambre Sultan työtuoksuna monta kertaa, toki kevyellä kädellä. Minusta sen kuiva savuisuus, lämpö, kitkeryys ja lähellä pysyminen sopivat toimistoon hyvin. Jatkossa Serge kohdannee työelämän entistäkin useammin kun kokoelma on kasvanut yhdestä pullosta... ...viiteen

.
tigrushka kirjoitti:
Hedonistinen laiskvorst - that's me.

Count me in

. Minä oikeasti mieluiten makaisin riippumatossa ja odottelisin hedonistisia asioita tapahtuvaksi.
Mutta olet kyllä Jaakiem ihan väärillä jäljillä tuon
vianetsinnän kanssa. Vikaa ei ole välttämättä tuoksussa - mutta vielä vähemmän haistelijassa. Miksi kaikkien pitäisi tykätä samoista tuoksuista? Hauskaahan se on, että oma maku menee osittain päällekkäin muiden kanssa - mutta sitten kumminkin niitä erojakin löytyy...
Minullahan ei ole edes Turinin ja Sanchezin raamattua - enkä sitä hanki - en oikein tykkää noista tähtisysteemeistä tuoksujen yhteydessä. Surkean kuran nyt erottaa pullosta nuhkaisemalla - ja kaikki muu onkin sitten vähintään kertakokeilun arvoista...
Itse pidän Lutensin tuoksuissa siitä tietystä pingottamattomuudesta, ne ovat minulle enemmän
tuoksuja ja kokemuksia kuin
hajuvesiä. Harvoin Lutensin tuoksuista tulee mieleen, että "Tämähän yrittää olla kuin xxx" - mutta huomattavan usein "Ai tämän voi tehdä näinkin!". Ja sitten on vielä tuo sukupuolipolitiikka, minuun nyt vaan vetoaa neutraali linja. Minusta on kiva löytää tuoksu itselleni, ei niin, että joku on määritellyt tämän sopivan palttiarallaa nelikymppiselle laiskanpulskealle suomalaisämmälle

(ikäänkuin jotakuta tämä kohderyhmä edes kiinnostaisi

) .