Jaakiem kirjoitti:
Sori vaan. Ihan kiva tuoksu sinänsä, mutta on vähän henkinen kukkamekko, joka ahistaa.
Mitäköhän isäni olisi tuosta mieltä

Aika eri mieltä, veikkaisin haha. Daim Blond on Lutenseista mun suosikkini. Ambre Sultan ei ollut mun juttu, tosin mulla on muutenkin suuria hankaluuksia ambra-tuoksujen kanssa. Douce Ameren kanssa elän vielä hieman, toisaalta tykkään siitä ja siinä on joku koukuttava juttu,joka alussa lyö sieluun ja tulee olo, että ääh ei, mutta hetken päästä se onkin se juttu miksi haluan haistella käsivarttani uudelleen. Täytyy testailla sitä vielä lisää kylmemmällä. Chenestä tykkään miehen päällä, mutta koska se on vähän sellainen hikimetsä niin en halua haistella sitä jatkuvasti. Jeaux de Peau on ollut iholla niin pienenä tippana ja samaan aikaan muiden kanssa, että apua, täytyykin testata se uudelleen ja Cherqui on alussa ehkä inan liian tupakkainen, mutta enhän minä sitä ole tainnut kunnolla haistellakaan. En nyt saa päähäni millainen se olikaan...

Borneo mulle on tulossa, näyte siis, ja ainakin Datura Noire on haistelulistalla.
Hmm, niin. Kuten sanottua, Daim Blond on tähän astisin suosikkini ja sellainen jota oikeasti tykkäisin käyttääkin. Kaikki muut kokeilemani menevät enemmän tai vähemmän, ainoastaan Ambre Sultanista en pidä. Lupaan kuitenkin antaa sille uuden mahdollisuuden ensi talvena.