Mullakin oli eilen laatikossa odottamassa näytesetti, pikaisesti testailin muutamaa, ja illaksi kunnian sai Noir Patchouli, jota Jaakiem tuolla edellä ainakin rankkasi koimyrkyn ja mummon risteytykseksi, vai miten se meni
Alku oli pieni shokki, siinä oli jotain sellaista vanhanaikaista ja myrkyllistä, mutta kun matka jatkui, niin mun iholle muodostui mieletön nahkainen vivahde. Ihmettelin sitä aikani, kun Noirissa ei mukana tulleen kortin mukaan ollut nahkaa, mutta Fragranticassa nahka taas mainittiin, joten toimii mun nenäni näyttävästi jollain tavalla

Patsulista mun on vaikea sanoa, sillä en oikeastaan tiedä miltä sen kuuluisi tuoksua, ehkä se on tuo tuoksun pölyinen sydän?
Mulle tuli mieleen vanha, hieman pölyinen työtila, jossa valmistetaan mitä hienoimpia ja laadukkaimpia nahkatuotteita. Tummaa puuta, taidokasta käsityötä ja hieman pölyä hyllyjen päällä. Hämyistä ja jopa hieman harrasta tunnelmaa.
Mitään käyttötuoksua tästä mulle ei varmaan tule, mutta mun mielestä tämä tuoksu onkin omiaan sellaiseen yksityiseen mielikuvamatkailuun. Yön jälkeen tästä on vielä lämmin vivahde tallella iholla. Mä tykkään tästä. Ja tää sopi AIVAN totaalisesti mun eilen illalla katsomaani elokuvaan "Surkeiden sattumusten sarja"

Jotakin ihan samaa tässä tuoksussa ja elokuvan puitteissa