Mun täytyy Eeva saada vielä oma Pariisi-fiksi!
(4-vuotias ehdottelee jostain syystä joka päivä matkakohteita kesäksi. Sen listalla vaihtelevat päivästä riippuen Lontoo, Moskova, New York ja Brasilia. Pelottavaa on että se
on jo käynyt niissä kaikissa... Pariisi ei kuulu listalle, ehkä mun pitäisi ujuttaa se sille, se olisi sillekin uusi paikka

)
Yes yes Isabel Marantille! (On muutenkin paljon ihampaa saada paketti Place Vendomesta kylkiäisineen.)
Mulla ei ihme kyllä ole yhtään Marantia - paitsi yksi Zara-kopio sen mustasta hopeaviiruisesta villatakista (ainoa raitavaate jota käytän - en ole yhtään raitaihmisiä).
Sen sijaan mulla on käyttövaatteina jonkun verran toista pariisitarta, Vanessa Brunoa. Varoitus: sen Athé-linja näyttää kivalta mutta on laadultaan surkeaa - H&M tai alle. Olen rakastanut paria Athéta vain surrakseni niiden hajoamista parin kuukauden käytön jälkeen.
Mutta asiaan.
Guerlainin La Petite Robe Noirea eli pikkumustaa tosiaan mainostetaan voimalla.
Italian-launchkin on käsillä.
Mullakin on sitä peräti kaksi ilmaisnäytettä, joita en ole kerennyt kokeilla.
Nyt kokeilin.
Välitön assosiaatio: Angel.
Pidän tästä spontaanisti, vaikka alku on vähän konvehtimainen ja yhtä makea kuin Maraschinosta, Baileysistä ja Minttusuklaasta ja Kahluasta tehty likööripommi. Jotain sellaista jolla Andy McCoy menetti leegonsa ja johon Matti Nykänen jää koukkuun

En uskoisi sanovani tätä, mutta taitaa olla mulle liian makea.
Katsotaan vielä miten tämä käyttäytyy iholla.
Lahjoitan tämän ehkä 4-vuotiaalle, joka suri eilen Cartier-näytteensä loppua.
Toivon että tämä myy hyvin ja mainstreamiin tulisi enemmän tällaisia (plus pari kivaa naisten nahkatuoksua lisää).
Taidan todella pitää Thierry Wasserista
En kyllä ikinä uskaltaisi tavata häntä, sillä hän tosiaan näyttää saatanalta