En osaa oikein sanoa mitään erityistä suosikkia. Minulle Tauerin tuoksut ovat mysteeri. Olen aloittanut tämän tuoksuhulluuteni Tauerin viiden samplen setistä, se oli lähtölaukaus koko hommalle ja en nyt puhu mistään pienistä ammuksista vaan kunnon tykinkuulasta.
Tauerin tuoksuissa on tiettyä voimakkuutta ja paksuutta ja intensiivisyyttä joka aluksi pelotti. Nämä tuoksut ovat jotenkin niin tiiviitä ja täynnä tuoksua, että niitä tuntui aluksi kovin vaikealta lähestyä. Minusta monet haistamani Tauer Perfumesin tuoksut tuntuvat lähes materialta, ne vain ovat jotenkin niin täysinäisiä. Aika monet olen kokenut hyvin voimakkaasti ja hyvin visuaalisesti. Toisinaan jotkut tuoksut vain tuoksuvat, niistä haistaa erilaisia nuotteja ja vaikka miten yrittäisi avata mieltään niin ne jäävät sille "pelkän" tuoksun tasolle mutta moni Tauerin tuoksuista saa sisäisen maailmani heräämään ja pääni täyttymään kuvista.
Joidenkin Tauerin tuoksujen kohdalla kun muistelen miltä ne tuoksuvat, niin sen sijaan, että ensimmäisenä mieleeni nousisi mielikuva itse tuoksusta minun mieleeni nouseekin mielikuvia joita se tuoksu herätti. Toisinaan ne ovat kuin elokuvaa katselisi.