Tänään on 28 Maalis 2024, 14:25

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 97 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 19 Syys 2012, 01:40 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 23 Elo 2012, 15:15
Viestit: 134
Minul on nyt tuon Reglisse Noiren myötä kehkeytynyt piän tähtianiksen muotoinen kolo sydämeen. Oiskos tuo Mandragore sellain oikein mehevä anis, vai oisko heittää tarjolle jotain vielä makoisampaa. Onko täällä ouzon lipittäjiä? Sellai Plomariu ouzon huumaava aromi parfyymimuodossa vois olla aika mukaisa. + mielenkiinnolla odotan empiirisiä tutkimuksia erään kreikkalaisen puolikkaan reaktioista kys. leyhkään.
En nyt tiiä jotta oiskos nämä utelut kuulunut taas toisaalle tuonne "mikä tuoksuisi tällaiselta" -ketjuun, mutta kun nyt tähän Goutalin alruunaan törmäsin niin heitinpä tänne.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 14 Joulu 2012, 15:45 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Siinä olisi Goutalin Songes menossa kohtuu hintaan:

http://www.huuto.net/kohteet/annick-gou ... /246462514


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 06 Tammi 2013, 20:49 
Poissa

Liittynyt: 05 Tammi 2013, 17:28
Viestit: 32
Songes on ainoa tuttavuus AG:lta, saatu FeelUniquen nettikaupasta. (sieltä saa näytteitä toisinaan kivasti..)

Tämä on ehdottomasti lohtutuoksu kylmään vuodenaikaan, laitan sitä omissa oloissani pienen tipan antamaan lämmikettä tunnelmaan. Ihmisten ilmoilla en sitä välitä niin käyttää, se on yksinäisten hetkien ilo. Yleensä iltaisin nukkumaan mennessä rauhoittamaan. Tämä on tuoksuna jotenkin 'mellow', lämmin ja rauhoittava.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 07 Tammi 2013, 10:01 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 29 Joulu 2012, 21:09
Viestit: 227
Olisko kenellään yhtään näytteitä kaapin nurkissa retajamassa, jotka voisivat lähteä vierailemaan Pohjanmaalla? Mulla on sellainen tuntuma, että saattaisin löytää näistä paljonkin sellaista mistä tykkään :)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 07 Tammi 2013, 10:26 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
^Hei, multa löytyy paljon Goutaleita, laitan yksiriä :aurinko:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 12 Tammi 2013, 04:10 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Laitanpa tännekin tiedoksi, että Annikilla näyttäisi olevan alennuspäivät tammikuun loppuun asti.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 13 Tammi 2013, 17:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 29 Joulu 2012, 21:09
Viestit: 227
Kosmon lähettämät Goutalit on nyt testailtu, ja pidin kyllä yleisestä linjasta paljon. Ostoslistalle lähti Gardenia Passion, se oli tosi ihastuttava kukkaistuoksu. Tykkäsin. Isoin pettymys oli Songes, joka aloitti samoilla linjoilla GP:n kanssa, mutta jostain syystä ihoni reagoi tuoksun kanssa ja siihen tuli mukaan eltaantunut hienhaju :D Ainakin mun nenäni haistoi sen niin, mieheni taas kyllä ei haistanut mitään.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 13 Tammi 2013, 18:01 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Olipa kiva, että niistä löytyi mieluisia :aurinko: .

Minullakin on Annikilta muutama tuoksu ostoslistalla, Ninfeo Mio ja Chevrefeuille kesäksi, Duel, josta saan nyt minin, Sables oli vähän rajoilla, mutta kun nyt saan dekantin kohtuuhintaan ja myöhemmin Myrrhe Ardente kun dekantti loppuu. Jos et jo noita nuuhkaissut, niin ainakin Chefrefeuille ja Ninfeo Mio kannattaa testata!

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 13 Tammi 2013, 19:13 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 29 Joulu 2012, 21:09
Viestit: 227
Ninfeo mio on kyllä ihana appelsiinituoksu, pirteä ja raikas. Mulle tulee mieleen siitä joku ihana kylmä ja sihisevä juoma, jota juodaan sitruunanviipaleen kera aurinkoisella terassilla hellehattu päässä. Chefrefeuillea tuossa ei ollut, mutta eiköhän sekin vastaan tuu. :P

Mun on pakko ennen kuin laitan pussukan kiertoon vielä kerran testata tuo Songes, mä en halua millään hyväksyä, että se ei passaisi mulle, kun ihastuin alkuun niin kovasti :mrgreen:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 13 Tammi 2013, 19:16 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Joo, kannattaa se useampaan kertaan testata, musta se on huumaavan ihana helteellä. Yllätyin kyllä siitä itsekin, kun
olin Songesin jotenkin mieltänyt talvi tuoksuksi. :P

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 25 Tammi 2013, 13:45 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Jos joku ihana malttaa lainata omia samplejaan niin ottaisin ilolla nuuhkittavaksi mitä vain Goutaleita..? :) Eau d'Hadrien löytyy omasta takaa.

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 25 Tammi 2013, 13:50 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
^Mun näytteet menee Jeniltä Maruelalle, Maruela vois laittaa sitten Tiia sinulle kiertoon. Pistähän hälle yksäriä. :P

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 25 Tammi 2013, 21:01 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Ihanaa!! Kiitos, Kosmoskukka, kun aina maltat lainata näytteitäsi. Täytyykin laittaa viestiä siis eteenpäin. :)

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 25 Tammi 2013, 21:18 
Poissa

Liittynyt: 05 Tammi 2013, 17:28
Viestit: 32
Selvä, laitan aarrepussukan eteenpäin :P Parin päivän ajan olen ehtinyt noita tuoksutella, ja täytyy sanoa, että taideteoksia ovat, mutta 'omia tuoksuja' niissä ei juuri ole. Quel Amour ja Nimfeo Mio ovat ainoita vastaantulleita miellyttäviä... Songes minulla on jo ennestään, se on sopiva yötuoksu, mutta ihmisten ilmoille ei sitä tee mieli laittaa. Samoin Neroli on aivan liian nenäänpistävä ;)
Joten, todetaan suosiolla, että nämä ovat aivan liian 'goutalmaisia' tämän naisen makuun ja habitukseen... jokin avain ehkä tähän tarvitaan niiden ymmärtämiseen.
Mandragore on todella, hmmm...pysäyttävä, arvokas elämys, mutta eipä houkuta siihen rahoja investoida :D Hyvä niin, säästyvät muihin kohteisiin. Vaikka laadukkaaseen irtoteehen ja luomukahviin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 26 Tammi 2013, 16:11 
Poissa

Liittynyt: 05 Tammi 2013, 17:28
Viestit: 32
La Violette: tästä tulee mieleen jokin järkyttävä halpishajuvesi :? jota ehkä yläasteella olen nuuskinut.. karmea kukkaisveden löyhähdys. Taattu migreenintekijä. Maksaako joku tästä freiwillig?

Anteeksi, kaikki Goutal-fanit, älkää kivittäkö minua. :D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 97 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group